Puolueella on ihan hyvät periaatteet, mutta kun katsoo mahdollisia ehdokkaita niin eipä kyllä yhtäkään noista kylähulluista, rikollisista ja natsikiihkoilijoista uskaltaisi päästää Suomen valtion asioita hoitamaan! Joten ehkä sittenkin viisaampaa turvautua perinteisiin puolueisiin.
Uskaltaako persuja äänestää?
17
230
Vastaukset
- ddr halonen haisee
punikki teinit ne täällä yrittää epätoivoisesti tehdä propagandaa , ei mene läpi. suomen kansa ei halua mamuja maahan ja peruss tulee vielä kasvamaan suomen suurimmaksi puolueeksi, ei suomella ole yksinkertaisesti muuta mahdollisuutta selvitä.
Äänestä sinä tyhmä vaan ns. punikki paska puolueita , me oikeistolaiset ei ikinä äänestetä mitään peristeisiä kommari natsi demari puolueita tai hihreitä homo stallareita.
oikeus = valkoinen suomi, sini valkoinen.- Isänmaaton oikeisto
Ketkä esittivät vaatimuksen 1,8 miljoonan maahanmuuttajan haalimisesta Suomeen? Oikeistolaiset.
Ketkä aloittivat puhumisen "huutavasta työvoimapulasta"? Oikeistolaiset.
Ketkä tahtovat ajaa alas kansallisen maanpuolustuksen? Oikeistolaiset.
Ketkä kannattavat kiihkeimmin EU:ta ja Natoa? Oikeistolaiset. - pientä oikaisua
Isänmaaton oikeisto kirjoitti:
Ketkä esittivät vaatimuksen 1,8 miljoonan maahanmuuttajan haalimisesta Suomeen? Oikeistolaiset.
Ketkä aloittivat puhumisen "huutavasta työvoimapulasta"? Oikeistolaiset.
Ketkä tahtovat ajaa alas kansallisen maanpuolustuksen? Oikeistolaiset.
Ketkä kannattavat kiihkeimmin EU:ta ja Natoa? Oikeistolaiset.suomi natoon ,kyllä mutta ei mamuja maahan. ne kokoomuksen työvoima apulaiset on kyllä vasemmiston erityissuojelussa, että jos olet mamu vastainen niin vain persuja äänestämällä voit vaikuttaa.
sdpn mamu linja on valehtelua, itse asiassa sdp on kaikista tyytyväisin mamujen ottamiseen suomessa.
Persut ei kannata EU ta, natoa kyllä kannattaa kannatta. Niin ja persut ei tietenkään kannata vasemmiston ajamia asioita hahahaha. - 2011: kohti voittoa
pientä oikaisua kirjoitti:
suomi natoon ,kyllä mutta ei mamuja maahan. ne kokoomuksen työvoima apulaiset on kyllä vasemmiston erityissuojelussa, että jos olet mamu vastainen niin vain persuja äänestämällä voit vaikuttaa.
sdpn mamu linja on valehtelua, itse asiassa sdp on kaikista tyytyväisin mamujen ottamiseen suomessa.
Persut ei kannata EU ta, natoa kyllä kannattaa kannatta. Niin ja persut ei tietenkään kannata vasemmiston ajamia asioita hahahaha."suomi natoon ,kyllä mutta ei mamuja maahan. ne kokoomuksen työvoima apulaiset on kyllä vasemmiston erityissuojelussa, että jos olet mamu vastainen niin vain persuja äänestämällä voit vaikuttaa."
Vain niihin ehdokkaisiin, joista Halla-aho antaa ennen vaaleja tavanomaisen listansa, jonka mukaan eri vaalipiireissä äänestetään, voi varmasti luottaa. Nyt ei pidä tehdä sitä virhettä, että päästettäisiin yksikään kaksinaamainen suomalaisuuden pettäjä seulan lävitse.
"sdpn mamu linja on valehtelua, itse asiassa sdp on kaikista tyytyväisin mamujen ottamiseen suomessa."
SDP tietäköön, että MITÄÄN EI OLE UNOHDETTU EIKÄ ANTEEKSI ANNETTU.
"Persut ei kannata EU ta, natoa kyllä kannattaa kannatta."
Kuten Halla-aho on todennut, EU on suomalaisen kansankokonaisuuden säilymisen kannalta neutraali tekijä. Taistelu ratkaistaan täällä, omalla maaperällämme, niin kuin aikoinaan vapaussodassa ja talvisodassa.
"Niin ja persut ei tietenkään kannata vasemmiston ajamia asioita hahahaha."
Niin. On vastustetava kaikkea, mitä vasemmisto kannattaa, ja kannatettava kaikkea, mitä vasemmisto vastustaa. Se on ainoa oikea linja. Vasemmistolaisuus on sairaus. Arvokonservatiivinen vallankumous on lääke. Ajan mittaan muunkin oikeiston tervehenkinen osa liittyy meihin ja luopuu mamuttamisesta ja mokuttamisesta ja palaa 1920- ja 1930-lukujen koviin kansallisiin arvoihin ja aitosuomalaiselle linjalle. Siitä näkyy jo merkkejä. Vyöry on lähtenyt liikkeelle. On upeaa elää tällaisena aikana. Ikään kuin synkkä pilvi olisi vihdoin väistynyt auringon tieltä.
- PS:nen
Vaan käy juttusilla, kun ovat turuilla ja toreilla, niin saat asioihin vastauksia, kun vain kysyt. Ei kannata pelätä. Täälläkin eräs entinen vasemmiston jäsen tuli juttusille juuri saman asian takia. Lähtiessään pois sanoi että pitäkää se linja mistä olette puhuneet ja valtuustoissa tuoneet esille, älkääkä lähtekö näiden isojen puolueiden mukaan, niin teillä on hyvät mahdollisuudet edetä. Ja sanoi samalla että hänen äänensä tulee meille. On kiva välillä kuulla myös positiivista palautetta, mitä on kyllä paljon muutenkin ihmisten kanssa keskustellessa tullut esille.
- pörssimies/tre
Itse olen kylmä pörssikapitalisti. Olen äänestänyt puoluetta v1970 luvulta saakka. Ja sama jatkuu!!
- persut voittaa aina
persuja uskaltaa äänestää ilmanmuuta! Hyviä ehdokkaita kautta maan.Perussuomalaiset ovat hyvin suosittuja nyt, kannatus kasvaa kohisten.
- Itse olen kylmä pörs
Itse olen kylmä pörssikapitalisti.
taidat olla kuitenkin kommari ja sä mitään lämmöstä tiedä kerta jäi koulutkin käymättä.
- aika hyvä heitto
sanoa että perussuomalaisilla olis hyvät periaatteet, kun noita periaatteita ei edes ole. On vain Soini aatteet, ei mitään muuta. Ilman Timo il ikoni suurta perussuomalaisista ei kukaan edes olisi kuullut saati kukaan vaivaituisi edes ajattelemaan, saati puhumaan. Pitkään politiikkaa seuranneena on pakko todeta ettei perussuomalaisissa osata edes paikallis saati valtiollista politiikkaa suorittaa, edes Timo Soinin taholta. Hetkellisten gallup johdannaisten kautta kuitenkin uhotaan vaikka kuinka suuria. Mutta se vastuu siis se VASTUU odottaa, myös perussuomalaisia jos hallitukseen aikovat.
- pääkaupunkia edemmäs
kun persupaidta päällä tuomioita kuunnellaan. Harmaata taloutta, huumeita, väkivaltaa, petoksia,....... näitähän riittää. Jopa isommalla joukolla astutaa käräjäsaliin perussuomalaisten t-paidat hulmuten. että sillai......
- pörssimies/tre
pääkaupunkia edemmäs kirjoitti:
kun persupaidta päällä tuomioita kuunnellaan. Harmaata taloutta, huumeita, väkivaltaa, petoksia,....... näitähän riittää. Jopa isommalla joukolla astutaa käräjäsaliin perussuomalaisten t-paidat hulmuten. että sillai......
On monta hyvää ehdokasta...... Lea Mäkipää, Tiina Elovaara, Ym Ym..
- hyviä
pörssimies/tre kirjoitti:
On monta hyvää ehdokasta...... Lea Mäkipää, Tiina Elovaara, Ym Ym..
ehdokkaita? LOL
- siikaaa hailiii
hyviä kirjoitti:
ehdokkaita? LOL
hyviä ehdokkaita riittää ja niitä tulee kokoajan lisää , kannattaa muistaa että perust on saamassa murska voiton taas kerran kevään ek vaaleissa.
Voittajan on helppo hymyillä.
Hallitukseen vaan. - Sirkka Perttunen
siikaaa hailiii kirjoitti:
hyviä ehdokkaita riittää ja niitä tulee kokoajan lisää , kannattaa muistaa että perust on saamassa murska voiton taas kerran kevään ek vaaleissa.
Voittajan on helppo hymyillä.
Hallitukseen vaan.Persut jyrää ensi vaaleissa!
SEURAA NETTIÄ JA ETSI SOPIVA PERSUEHDOKAS...EI KYLÄHULLUJA TARVITSE ÄÄNESTÄÄ
TAI ASETU ITSE EHDOKKAAKSI !!!Kuules kaveri
Tämä vanha eukko on ikänsä äänestäny ja asiat on menny kokoajan huonompaan suntaan.
Syynä on :
1. Poliitikot lupaa yhtä ja tekee toista ja taas 4v välein valehtelee lisää.
2. Ihmiset eivät seuraa politikkaa, joten äänestävät parhaita lupauksia eli vaalivalheita. Tai sitten mitään mistään tietämättömät äänetsää julkkiksia, jotka eivät tiedä politiikasta enempää kuin sika timanteista.oho se lähti lapasesta, piti sanoo että tottakai uskaltaa äänestää Persuja, jos sun alueesi poliitikot on tuntemattomia (niin minunkin paitsi J.Ha-a) niin kyllä ne tekee kaikkensa kaikkien suomalaisten hyvinvoinnin eteen niidenkin, jotka vaan istuu kotona ja toivoo että Persut hoitaa Suomen asiat kuntoon.
ÄÄnestäkää nyt Persuja Kaikki Jokainen kerrankin, että saadaan se vihdoinkin kunnollista politiikkka Suomeen.
Pliis, pyytää Fennomaani, kun kymmeniä vuosia kuunellu haukuntaa, niin tehdään kerrankin niin että äänestetään ja katsotaan sitten kuka haukkuu ja ketä.
Mä nyt luotan etä PS kuuntelee Suomen Kansaa, kun se on ollu ainoa tähänkin asti kun on kuunnellu.
Muiden politiika on kaukana kansasta, niinkus olet varmaan huomannut, niinkuin yli puolet Suomesata on huomannu! Joohan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144