satuin näkemään

pojan äit

Moi,

Poikani 12v. ja hänen kaverinsa viihtyvät hyvin yhdessä mökillä ja meillä kotona ja viettävät melkeen kaiken aikaa yhdessä kun vielä harrastuksetkin ovat samat jääkiekko ja jalkkis.

Toissa päivänä mökillämme satuin yllättämään pojat jotka oli saunassa ja satuin näkemään että ne hipelöi ja katteli toistensa pippeleitä naureskellen ja kikatellen. eikai poikani tai pojat ole homoja? mitä sanon tästä heille ja miten suhtautua asiaan.

meiän pojalla ei ole murrosikää, mutta kaverillansa varmaan on kun finnejä otsassa ja jotain 10cm meiän poikaa pidempi jtn 160cm tai enempikin.

en kattelut heiä sen enmpää olin vain hakemassa kiukaasta lämmintä vettä kun monestikkin.

13

7788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

provo

• Tarja ja Alex

No, ne voi olla homoja tai sitten vain vähäsen bi-curious. En menis umpihomoksi sanomaan ennen kuin ne rassaa toisiaan perseeseen, eli niinkauan kuin on EXIT ONLY periaate, ei huolta. Ei toi nyt niin kova synti oo jos jätkät runkkaa ristiin. Eipähän ainakaan tuu äpäröitä. Mitä helvetin väliä sillä on jos ne ei ton enempää homostele? Itte oon ihan hetero, mutta on sitä kaikenlaista tullut mietittyä.

• Ttuzäootäeejä
        Tarja ja Alex kirjoitti:

No, ne voi olla homoja tai sitten vain vähäsen bi-curious. En menis umpihomoksi sanomaan ennen kuin ne rassaa toisiaan perseeseen, eli niinkauan kuin on EXIT ONLY periaate, ei huolta. Ei toi nyt niin kova synti oo jos jätkät runkkaa ristiin. Eipähän ainakaan tuu äpäröitä. Mitä helvetin väliä sillä on jos ne ei ton enempää homostele? Itte oon ihan hetero, mutta on sitä kaikenlaista tullut mietittyä.

recpect

• Endokrino

Kyse on täysin normaalista ja yleisestä tutustumisesta samanikäisten kesken. Myös yhteismasturbaatio samanikäisen nuorten keskuudessa on täysin normaalia ja yleistä, kun halutaan tutustua toistensa kehoihin, joten jos ulkopuoliset huomaavat tällaisia tapahtumia, ei niihin pidä reagoida mitenkään, vaan yrittää vain ohittaa tapahtuma hienovaraisesti. Homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä tämänikäisten keskenäisissä tutkiskeluissa.

• amiskarva

antaa poikien runkata ristiin

• homohan mä :P

"eikai ne ole homoja"... EIKAI VAAN?
        OOTKO JOKU HOMOFOOBIKKO OR SOMETHING?

• Anonyymi
        homohan mä :P kirjoitti:

"eikai ne ole homoja"... EIKAI VAAN?
        OOTKO JOKU HOMOFOOBIKKO OR SOMETHING?

Mitä jos oliskin

• snitch

Ei täs niin pahaa oo.. Siis.. Toi on ihan täysin normaalia, pakko myöntää että tota itekkin nuorena tein. Eli toi ei oo homomaista, vaan ihan normaalia kun halutaan nähä toisten kehon muutoksia yms. kaikkea ihmeellistä. Et ei tarvi huolehtii.

Että se on jo homomaista jos ne paneskelis siellä :S

• sie!

Se olisi homomaista jos ne paneskelis sielä D:

Mutta sinä! Jäit kattoo ku lapset ilman vaattesillaa tutustuu itseensä!
      Ihme pervo sie olet!

• pussyslayer22

oisit joinannu

• Anonyymi

nii just oisit menny runkkaa niitten kaa

• Anonyymi

Ite oon ihan hetero ja oon kyl ristirunkannu et ihan normaaliin oon pannu jo 12 vennä et

• Anonyymi

Runkkaus kaverin kanssa on terveellistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60