Tästä eteenpäin jokainen vuosi on edeltäjäänsä kuumempi.
Mittaushistorian kuumin vuosi!
5
139
Vastaukset
niin.
- The Scientist
Odota hohhoijaa rauhassa syksyä niin tulet näkemään, ettei ennustuksesi toteudu. La Nina on jo alkanut vaikuttaa ja taittanut alkuvuonna vallinneen lämmön nousun. Katso aina välillä maapallon alailmakehän keskilämpötila ja jätä vouhotus vähemmälle. Maapallon meret säätelevät viime kädessä keskilämpötilaa ja meret ovat nyt kannaltasi valitettavasti hieman kylmenemässä.
- Sähköteurastaja
Mulla on todiste, onko sulla?
http://pgosselin.wordpress.com/2010/07/15/record-cold-set-in-antarctica/
Onko enustajaeukkojen ennustukset todisteita ilmastonmuutoksesta?- so what
iota-iota kirjoitti:
oli tossa talvella , siis pirun kylmää ! 8000 Jakomakeläistä ei voi olla väärässä.
En käsitä Nelosen uutisointia. Tätä vuotta on vielä yli puoli vuotta jäljellä ja silti uutisoidaan " mittaushistorian kuumin vuosi."
Viime talvi oli kyllä Euroopan ja Aasian mantereilla sekä USA:n itäosissa yksi kylmimmistä pitkään aikaan, esim. Britanniassa oli kylmin talvi sataan vuoteen.
Silti mantereiden lämpötiloilla ei ole suurta merkitystä kun kaksi kolmasosaa maapallon pinta-alasta on vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175