Jollekki poikaystävä

tämmönen poika 92.

Oon tämmönen melko tavis, vähän ehkä ujo ja hiljainen outojen ihmisten kans. Osaan ajatella muitakin kuin itteeni, eli voisin tehdä tytön kans jotain semmosta mikä mua itteäni ei niin kiinnosta (esim kiertää vaikka vaatekauppoja läpi) mutta ei haittais jos tyttöä vaan kiinnostaa niin mullakin on sitte hyvä mieli. Jos löytäsin joskus sen ihanan tytötn jostain niin en vois kuvitellakkaan että pettäisin sitä, oon tämmönnen yhen naisen mies tyyppiä, kunhan se mukava tyttö löytyis niin jaksan katella sitä sitte koko loppuelämän.!! Ois tosi mukavaa esim, joskus kesäyönä soutelemassa järvellä kahdestaan, tai ajella autolla auringon laskuun, käydä vaikka kävelylenkeillä kahdestaan koira. nytkin on niin tylsä yksin koiraa ulkoiluttaa. En ole ollu ikinä mikään hyvä koulussa, päästötodistuksen keskiarvo oli muistaakseni 6.4, ja nyt opiskelen ammattikoulussa metallipuolella. Sitten juon tosi harvoin ehä 3-5kertaa vuodessa enkä sillonkaan mitään perskännejä vedä. Valitettavasti tupakkia tulee poltettua 2-5 päivässä, Jonkun mukavan tytön seurassa en edes muistai koko tupakointia, ja senkin pystyisin loppettaan jos se haittais ihan hirveästi sitä tyttöä. En harrasta oikein mitään, autot ja niiden viritys ja laittaminen kiinnostaa aika paljon mutta mulla on sen verran järkiä päässä että EN KAAHA tai ota hulluja riskejä, esmi. pienellä mutkasella tiellä 150km/h. En voi ymmärrtää niitä joilla on kokoajan sen auton kans hirveä näyttämisen halu ja sitte saa taas lehdestä lukea että viisi nuorta kuoli rajussa ulos ajossa :( Myönnän että pitihän se auton huippu nopeus testata mutta tein sen yöllä pitkällä suoralla turvavyö kiinni ja ajoin yksin, nyt kun sekin on selvillä niin enään ei ole syytä kaahata.mua ei saa kaverit yllytettyä kaahaamaan. sanon vaan että en halua tappaa teitä, ovat kaverit yleensä sen jälkeen hiliaa. Eli teidän tyttöjen ei tarvi peletä että kun mun kyytiin lähtee niin käy huonosti kun kaahaisin:) ikää on mulla 18v ja en ole mikään eritysien hyvän näkönen mutta en ruma enkä läski, 180cm/75kg tulevaisuudessa haluaisin omia lapsia, sillä nytkin on serkun lasten 5v ja 3v mukava pelleillä. eli tykkään lapsista.

43

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orangebiscuit.

Ohoo, kuulostat varsin mukavalta tapaukselta, if I can say. Ikää olis mulla (vaan?) 15 vee, mutta noh... jos tahot tutustua nii otappa yhteyttä vaikka; thereachofchildren@hotmail.fi

• canon92

heij, kuullostat tosi mukavalta ja oishan sitä kiva jutella tylsinä päivinä :) ehkä en ehi poikaystävää, mut ystävänä vain...tai eihän sitä koskaan tiedä

mut mut täs on sähköpostiosote jos voisit lähettää meses sin kosk en oikein tänne haluais laittaa :)
      white_angel1@luukku.com

• tyttö vaan

mistäpäin olet? :) vaikutat tosi mukavalta, itellä ikää 15 vuotta (liian vähän...?)

• tämmönen poika92

asustelen, ja eikai se ikäero niin suuri oo, vai onko?

• terd
        tämmönen poika92 kirjoitti:

asustelen, ja eikai se ikäero niin suuri oo, vai onko?

mistä päin pohjois-pohjanmaata???? oon itekki sielt nii kiinnostas tietää et asukko kuinki lähel. =) voisin nimittäi olla kiinnostunu;)) vaik ikäero on aika iso...

• tämmönen poika92
        terd kirjoitti:

mistä päin pohjois-pohjanmaata???? oon itekki sielt nii kiinnostas tietää et asukko kuinki lähel. =) voisin nimittäi olla kiinnostunu;)) vaik ikäero on aika iso...

asun tässä Ylivieskan lähellä, entäs sä??

• terd
        tämmönen poika92 kirjoitti:

asun tässä Ylivieskan lähellä, entäs sä??

20km oulusta asun :D

• :scrol..

Vaikutat tosi mukavalta :) scrol_@hotmail.com siinä mun sähköpostiosote. Oon ite 15 vähän ujo tyttö.

• hosuli.

ihan mukavalta kuulostat :---) itte 16v tyttö olen, ainoo vaan että itte en liiemmin lapsista välitä :D

• tämmönenpoika 92
        hosuli. kirjoitti:

ihan mukavalta kuulostat :---) itte 16v tyttö olen, ainoo vaan että itte en liiemmin lapsista välitä :D

Niin en minäkään omia lapsia vielä haluais, ehkä joskus 10v päästä. minusta on kiva jutella pikkulasten kanssa ja kysellä kaikkea asioita niiltä ku niillä on niin mahtavia vastauksia välillä :D

• hosuli.
        tämmönenpoika 92 kirjoitti:

Niin en minäkään omia lapsia vielä haluais, ehkä joskus 10v päästä. minusta on kiva jutella pikkulasten kanssa ja kysellä kaikkea asioita niiltä ku niillä on niin mahtavia vastauksia välillä :D

heh, mä taas en oikeen oo varma tahdonko niitä lapsia ollenkaan :D aika näyttää. mut lisäile mutkin toki jos vaan kiinnostaa creepy-@windowslive.com

• äitee32v
        hosuli. kirjoitti:

heh, mä taas en oikeen oo varma tahdonko niitä lapsia ollenkaan :D aika näyttää. mut lisäile mutkin toki jos vaan kiinnostaa creepy-@windowslive.com

Kyllä se sunkin mieli on muuttunu 10v päästä, hosuli. Oon nyt 32v ja haluan kovasti lapsia, vaikka 16v en voinut kuvitellakkaan haluavani.

• hosuli.
        äitee32v kirjoitti:

Kyllä se sunkin mieli on muuttunu 10v päästä, hosuli. Oon nyt 32v ja haluan kovasti lapsia, vaikka 16v en voinut kuvitellakkaan haluavani.

enpä usko :---) kyse ei oo pelkästään "ettei halua" vaan siitä ettei vain kiinnosta. ei kiinnosta eikä jaksa leikittää, ei kiinnosta lukea edes satua, eikä lapset oo musta millään tavalla sulosia. ärsyttää kun ei ikinä voida hyväksyä sitä, ettei tahdo lapsia vaan aina vedotaan siihen, että "kyllä se mieli joskus muuttuu"

• sniik

Lisää painovirhe@hotmail.fi :)
      (Kuuluu siis olla fi, ei com :D)

• Vaikutat oikein mukavalta, olis kiva tutustua sinuu paremmin

• tämmönenpoika92

tarkottettu tikru_92.

• tämmönenpoika92 kirjoitti:

tarkottettu tikru_92.

laura.la@suomi24.fi

• näimpänäin..

Kuulostat niin täydellisestä ja tosi mukavalta. Toivottavasti tää imotus on vielä voimassa jotta näät ja lisäät osotteni... sartsa_12_@hotmail.com

• näimpänäin...

olen siis muutaman päivän päästä 16 vuotta (: (-94 syntyny)
        osotteeni antaa kuvan että olen 12 :))
        asun pohjanmaalla, pietarsaaressa..
        ite joskus käyn ylivieskas. ( yleensä siellä isossa kaupassa ) :D

• tämmönenpoika92

Nyt en vaan ehdi meseen mutta lisään sut sitte ku ehin:)

• näimpänäin..
        tämmönenpoika92 kirjoitti:

Nyt en vaan ehdi meseen mutta lisään sut sitte ku ehin:)

okei :P

• suppe92

Olipas hienoa tekstiä :) Koirasta heti kiinnostuin :D
      Olishan se kiva tutustuu, jos on aikaa :)

• tämmönen poiika92

Eli kaikki joita vähääkään kiinnostaa voi lähettää mesen mun s-postiin. ja osote on.

s-posti@hotmail.fi

• Vaikutat kivalta ja eikä ikäerokaan ole kovin suuri (vuoden ikäero,oon syntynyt v. 1991),mutta kun kerran asut Pohjanmaan suunnalla,niin välimatka ainakin minua hirvittää jonkun verran.Asun nimittäin Järvenpäässä puolen tunnin junamatkan päässä Hesasta. :'D

• jonita.s

Minä olen täällä vale nimellä ja vale iällä.. en ole 22 eikä nimeni ole Jonita.. Olen Milja 15.... Tiedän että olen liian nuori sinulle, mutta kiinnostuin niin että on pakko kirjoittaa :)) Tunnut hirmu mukavalta.. Tahtoisin jo oman kullan jota voisin rakastaa ja pitää kädestä kiinni kaduilla, ja minäkin joudun yksin kävelemään koirieni kanssa. Rakastan vauvoja ja lapsia.. Olen 164cm, 45kg, olkapäille ulottuvat vaaleanruskeat hiukset ja vihreät/ruskeat silmät. Olen huumorin tajuinen.. aika suora puheinen ja välillä hölmöilen.. En polta eikä ole mitään väliä jos sinä poltat, enkä juo niinkuin muut kaverini tekevät.. En ole nörtti.. Harrastan kalastamista, piirtämistä, runoilua, kävelemistä ja valokuvausta. tuossa mitä kirjoitit vaikutat tosi järkevältä mieheltä.. Sinun koulu arvosanoilla ei oo väliä.. : ) Olisi mukava tutustua sinuun.. Ulkonäkö ei ole tärkein vaan sisältö... hyvä sydän ja iloinen mieli tekee miehest komeen :)) Missä asut? minä asun Forssassa... Tykkään soutaa ja pidän luonnossa olemisesta..

ps: toivon että vastaat edes jotain =) =D

• tämmönenpoika92

Jonita.s. jos haluut tutustuu niin lähetä vaikka meses: s-posti@hotmail.fi niin lisään sen sieltä meseeni? ja kaikki muutki saa lähettää mesensä tuohon osotteeseen, jos haluaa ;) Ja mä en sitte oo kopioinu tuota alotusviestiä mistään, vaan kirjotin sen ihan ite omasta päästä, Uskoo kuka uskoo mutta se on totta!!!

• B-

haloo, tytsyt herätkää ja ottakaa ne vaaleanpunaiset sydänlasit pois päästänne.
      Tämä sama ketju lähti Demin sivuilta liikkeelle ja olen jo pariin otteeseen törmännyt
      Suomi24 sivustolla tähän melkein samaan kirjoitukseen.
      Älkää uskoko kaikke mitä sanotaan, ajattelen vain parastanne.

• jenna-tytsy93 (:

tän ketjun alottaja ois mit kopioinu.. tuolla muilla alueilla oli pari samantyylistä viestiä jotka on voinu kopioda toisiaan, mutta tää on paljo erilainen niistä kahdesta!!!!!!!!!

• hennaa94.
        jenna-tytsy93 (: kirjoitti:

tän ketjun alottaja ois mit kopioinu.. tuolla muilla alueilla oli pari samantyylistä viestiä jotka on voinu kopioda toisiaan, mutta tää on paljo erilainen niistä kahdesta!!!!!!!!!

lähtetin meseni sun s-postiin, toivottavasti on vielä voimassa tämä. .

• 211fffd

Pakko kysyä: saitko tyttöystävän? Tapasitko ketään muuten kuin mesessä?

• tämmönenpoika92

muutama kiva on löytyn, mutta ne asuu aivan liian kaukana:(

• hjjkxgz
        tämmönenpoika92 kirjoitti:

muutama kiva on löytyn, mutta ne asuu aivan liian kaukana:(

alottaja missä päin suomea asut

• tämmönenpoia92
        hjjkxgz kirjoitti:

alottaja missä päin suomea asut

pohjois-pohjanmaan eteläosassa, miksikä niin?

• 93tyttönen
        tämmönenpoia92 kirjoitti:

pohjois-pohjanmaan eteläosassa, miksikä niin?

ihan summan mutikassa vaan klikkasin tähän keskusteluun ja alotusviestin perusteella vaikutitki tosi kivalta tyypiltä, oon aina luullu ettei tuommosia oo olemassakaan?! No sitte kun luin vähän eteenpäin, huomasin että asut jossain ylivieskan lähellä. Itsekin nimittäin asun samalla seudulla, ylivieskaan on alle 20km! Haluatko kertoa tarkemmin mistä oot?

Niin ja sitte vielä itsestäni, olen 93 syntynyt normaalin näköinen ja kokoinen tyttö, asuinpaikanhan jo kerroinki. Luonteestakin haluaisin keksiä tähän jotain tekstiä, mutta se on jotenki hankalaa.. Olen ehkä vähän rauhallisempi kuin muut, viikonloppuisin kylillä ryyppääminen ei todellakaan kiinnosta, vaikka ei mulla alkoholia vastaan mitään ookkaan. Oudossa seurassa saatan olla melko ujo, mutta tutussa porukassa paljonkin äänessä. En harrasta mitään erityistä, lenkkeilen, käyn uimassa, katson telkkaria, yms.

Toivottavasti viesti ei tullut liian myöhään, en tiedä käytkö enää lukemaan viestejä, mutta kirjoitinpahan kumminkin! Mese osoitteen voisin ehkä lähettää huomenna, pitää vielä miettiä. Eihän siinä varmaan mitään vaarallista oo, mutta en vaan oo semmosta tyyppiä, että olisin heti jakelemassa mitään numeroita tai osotteita ympäriinsä. :)

• EkanViestinKirjot...
        93tyttönen kirjoitti:

ihan summan mutikassa vaan klikkasin tähän keskusteluun ja alotusviestin perusteella vaikutitki tosi kivalta tyypiltä, oon aina luullu ettei tuommosia oo olemassakaan?! No sitte kun luin vähän eteenpäin, huomasin että asut jossain ylivieskan lähellä. Itsekin nimittäin asun samalla seudulla, ylivieskaan on alle 20km! Haluatko kertoa tarkemmin mistä oot?

Niin ja sitte vielä itsestäni, olen 93 syntynyt normaalin näköinen ja kokoinen tyttö, asuinpaikanhan jo kerroinki. Luonteestakin haluaisin keksiä tähän jotain tekstiä, mutta se on jotenki hankalaa.. Olen ehkä vähän rauhallisempi kuin muut, viikonloppuisin kylillä ryyppääminen ei todellakaan kiinnosta, vaikka ei mulla alkoholia vastaan mitään ookkaan. Oudossa seurassa saatan olla melko ujo, mutta tutussa porukassa paljonkin äänessä. En harrasta mitään erityistä, lenkkeilen, käyn uimassa, katson telkkaria, yms.

Toivottavasti viesti ei tullut liian myöhään, en tiedä käytkö enää lukemaan viestejä, mutta kirjoitinpahan kumminkin! Mese osoitteen voisin ehkä lähettää huomenna, pitää vielä miettiä. Eihän siinä varmaan mitään vaarallista oo, mutta en vaan oo semmosta tyyppiä, että olisin heti jakelemassa mitään numeroita tai osotteita ympäriinsä. :)

jos viitti niin lähetä tonne se sun mese? s-posti@hotmail.fi niin lisään sut sitte ton kautta meseen. Taidat tosiaanki asua aika lähellä mua:) no kerron sitte vaikka mesessä missä tarkalleen ottaen asun,

• josssuuuu
        EkanViestinKirjot... kirjoitti:

jos viitti niin lähetä tonne se sun mese? s-posti@hotmail.fi niin lisään sut sitte ton kautta meseen. Taidat tosiaanki asua aika lähellä mua:) no kerron sitte vaikka mesessä missä tarkalleen ottaen asun,

Toivottasvasti oot vielä kuulolla, lähtein sulle s-posti:)

• Maalivahti34

Siis vau. Toi teki vaikutuksen. Mua kiinnostais jutella ja tutustuu suhun,mutta pelkään et hyväksy mua. Mutta -ainahan voi kokeilla: mese--> myy97@hotmail.com

• hheeidu94....

kivalta kuulostais. paljo on tullu vastauksia mutta täällä ois yks 16v tyttö kainuusta päin joka haluis tutustua suhun. välimatkaa saatta kyllä olla liikaa jos asut pohjanmaalla:(. lähetin meseni sun sähköpostiin, lisäile jos haluut.

• 94 94 94 94 94 94 94
        hheeidu94.... kirjoitti:

kivalta kuulostais. paljo on tullu vastauksia mutta täällä ois yks 16v tyttö kainuusta päin joka haluis tutustua suhun. välimatkaa saatta kyllä olla liikaa jos asut pohjanmaalla:(. lähetin meseni sun sähköpostiin, lisäile jos haluut.

Aikas vanha ketuju mutta mua kiinnostas kovasti just tommonen poika. Ja vaikuttaa siltä että asuisitki vielä aika lähellä mua (:

• Ketjun alottajapoika

Joo'o, eipä ainakaa tämän palstan kautta näytä löytyvän tyttöystävää, kun kukaan ei asu tälläpäin missä mää asun ja jos asuuki niin mä en taas sitte kiinnosta sitä tyyppiä yhtään:( saa lähetellä silti mailia jos kiinnostaa. Eihän sitä tiiä vaikka vielä tärppäis, mutta epätodennäköistä se kyllä on....

• Maalivahti34

Myy97@hotmail.com lisäile. Vaikutat tosi kivalta ja ihanaöta henkilöltä :)

• Tiiu94

Siis hei, Maalivahti34. etkös sä oo tolle alottajalle kuule vähä turhan nuori jos oot 97-syntyny ja toi alottaja 92?

eli oot hmmm, 13-14 ja alottaja 18-19v.

En mä millä pahalla sano, sattu vaan pistään silmään kun luin tätä ketjua.

• tyttö vailla poikaa

jannika.kauppi@hotmail.com lisää jos haluat tutustua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe