Mukavaa huomata

Tämä ei ihan suoranaisesti liity nettideittailuun, mutta laiyan tänne silti. Kun pitkästä aikaa selailin näitä keskusteluja täällä, huomasin että eipä ole juurikaan ääni muuttunut kelloissa. Sanan säilä viuhuu, molempia sukupuolia lyödään armotta ja täysin tuntemattomia ihmisiä leimataan milloin milläkin nimityksellä.

Vastapainoksi kävin eilen tuolla ulkona, kevyt terassikierros ja loppuilta hirvittävän kuumassa ja ruuhkaisessa ravintolassa. Ja kas kummaa, ihmiset oli pääsääntöisesti iloisia, hyväntuulisia ja välittömän oloisia. Minullekin tuli muutama tuikituntematon nainen juttelemaan, pyysivät tanssimaan ja seurakseen istumaan. Oli kaiken kaikkiaan ihan mukava ilta. Jotenkin tuo korostaa tätä nettimaailman ja reaalimaailman kontrastia, tässä tapauksessa selvästi reaalimaailman eduksi.

Olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, että ihmisten kohtaaminen nenäkkäin vähentää tätä nettideittailua vaivaavan arpomisen määrää oleellisesti. Ulkoinen olemus näkyy heti, pään sisältökin avautuu paljon nopeammin ja helpommin kuin tässä salailun ja muunnettujen totuuksien virtuaalimaailmassa.

Ihmiset, kosketelkaa toisianne.

3

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ime munaa.

• helppo sanoa

Juu toki. Minä tapasin mieheni raikkaasti lenkkipolulla ja elämää suurempi rakkaustarina sai alkunsa.

Se ei silti mitenkään estänyt sinnkuna esiintyvää aviomiestä hakemasta kiihottavaa naisseuraa internetistä. Eli vaikka itse en ikinä etsisi seuraa internetistä, vaan luotan pelkästään fyysiseen kipinään, niin elämäni on silti toistaseksi pilalla internetdeittalun vuoksi.

• ...---...

mutta kun reaalimaailmassa pitäisi käydä suihkussa ja muutenkin siistiytyä ja ehtiä viimeiseen bussiin ja olla suht koht selvinpäinkin vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe