Moni asia on totta, siis mitä täällä deittailusta kirjoitetaan. Itse tapasin täällä n.3vuotta sitten miehen joka vaikutti mukavalta ja asialliselta. Ihastuin ja siinä alkuhuumassa sitten klassisesti unohtui ehkäisy. Muutimme yhteen kun tulin raskaaksi, parin kuukauden yhteiselon jälkeen mies oli minun poissaollessani pakannut omat ja tyttärensä kamat ja häipynyt. Yritin soittaa mutta hän ei vastannut tunteja myöhemmin vastasi ja sanoi että kun olen niin hankala niin hän voi tehdä minulle mitä haluaa, että hän viis veisaa vaikka olenkin raskaana. No parin päivän päästä hän palasi takaisin, mutta ongelmat jatkuivat ja hän alkoi juomaan oli profiilissaan sanonut että ei pahemmin juo. Juominen lähti käsistä ja hän alkoi käyttäytymään agressiivisesti. Lapsi syntyi ja tilanne meni koko ajan pahemmaksi hän ei vilkaissutkaan poikaansa palvoi vain ekasta liitosta syntynyttä lastaan. Valvoin pojan kanssa 6kk yötä päivää kunnes sain tarpeekseni ja lähdin. Kului vuosi eikä miehestä kuulunut mitään, kunnes yhtäkkiä otti sossuun yhteyttä ja alkoi vaatimaan tapaamisia kun olin kuulemma estänyt häntä tapaamasta poikaa. No muutama kuukausi tavattiin sossussa ja siinä samassa sitten suhteemmekin lämpeni ja yritimme uudelleen, ja päädyimme taas samaan tilanteeseen... No se siitä elämäähän tämäkin mutta mies oli kovasti kehunut itsensä maasta taivaisiin kuinka ihana perheenisä hän on ja ottaa kumppaninsa huomioon jne. ja kohtelee tasa-arvoisesti. Taloudellisesti hän piti minua ihan hirressä minä elättelin 2 lastani sitten pienellä äitiysrahalla häneltä ei rahaa herunut ei ruokaan eikä muuhunkaan. Menoistaan hän ei kertonut ei edes siitä koska menee töihin ja koska tulee takaisin, ei kuulemma kuulunut mulle hänen sanojensa mukaan.
Jälkeenpäin olen tavannut netin kautta vielä paria miestä ensimmäinen oli tosi ihana ja sovimme kaikki asiat miten edetään pikkuhiljaa ettei järkytetä lapsia alussa. Kuukauden tapailujen jälkeen hän vain ilmoitti että en ole hänen juttunsa mulla liikaa töitä enkä anna hänelle tarpeeksi läheisyyttä. Eihän me edes päästy alkua pidemmälle että olis nähty mitä tulevaisuus tuo niin karkuun vaan. Tekstarilla hän sitten lopetti suhteen ilman sen kummempaa tunnetta, ajattelen sitten että pelkkiä valheita oli tuokin suustaan suoltanut kun noin kylmästi vaan heitti paskaa niskaan. Turha ihmetellä näillä palstoilla että kun tavalliset miehet ei kelpaa. Ite en enää viitsi joutua pelureitten ja pettureiden alkuruuaksi kun kuitenkin olen tositarkoituksella ollut seuraa etsimässä ja aina mun sydän viskataan lopulta romukoppaan. Viimeisin treffimies oli niin yksinkertainen ettei ymmärtänyt itsekään että on jättänyt eronsa selvittämättä tapaa lapsiaan exän kotona kun kuulemma niin hankala hankkia lapsille tavarat omaan kotiin... Mielenkiintoista kyllä jos joku nainen tollasta elämää pystyy elämään. Ja joo he myös viettävät paljon aikaa yhdessä eikä exän uusi mies tiedä asiasta mitään. Varsin selvä ero joo! Ilmoitin hänelle rehellisesti mielipiteeni ja hän tympiintyi että minä en kuulemma taida tietää mitä haen! Tiedän kyllä mitä etsin mutta en enää jatkossa netistä!
Deittailun karu puoli!
62
3063
Vastaukset
- ....
"Moni asia on totta, siis mitä täällä deittailusta kirjoitetaan. Itse tapasin täällä n.3vuotta sitten miehen joka vaikutti mukavalta ja asialliselta. Ihastuin ja siinä alkuhuumassa sitten klassisesti unohtui ehkäisy. Muutimme yhteen kun tulin raskaaksi, parin kuukauden yhteiselon jälkeen mies oli minun poissaollessani pakannut omat ja tyttärensä kamat ja häipynyt."
ja
"Turha ihmetellä näillä palstoilla että kun tavalliset miehet ei kelpaa. Ite en enää viitsi joutua pelureitten ja pettureiden alkuruuaksi kun kuitenkin olen tositarkoituksella ollut seuraa etsimässä ja aina mun sydän viskataan lopulta romukoppaan. "
Mksi puhut pelureista ? Virhe on tapahtunut jo siinä vaiheessa, kun huolimattomana tekaisit pennun parin päivän tuttavuuden perusteella tai kuten sanoit, "klassisesti unohtui ehkäisy". Näin se menee, kun nainen ajattelee vain pillullaan ja "kemiat" ovat pelissä.
Olet saanut netistä juuri sitä, mitä olet ollut hakemassa...- dorkia tyyppejä
Mistä lähtien ehkäisy on ollut yksin naisen velvollisuus?
Machot idiootit helvettiin tai munat veke. - just joo...
dorkia tyyppejä kirjoitti:
Mistä lähtien ehkäisy on ollut yksin naisen velvollisuus?
Machot idiootit helvettiin tai munat veke.Paitsi että nykyisin se vastuu ehkäisystä näyttää olevan AINOASTAAN miesten velvollisuus. Teistä naisista siihen ei näytä olevan. Naiset tulevat aina tyypillisesti vain "vahingossa raskaaksi". Miksi ylipäätänsä harrastatte seksiä, niin ei tarvitse pelätä raskautta ? Vai onko niin, että ette pysty elämään ilman mulkkua ? Satutko tietämään, että moni mies kykenee elämään ilman naisen läheisyyttä ja pillua jopa koko elämäsä joko vapaaehtoisesti tai pakonsanelemana. Turhaan itket...
- ...
just joo... kirjoitti:
Paitsi että nykyisin se vastuu ehkäisystä näyttää olevan AINOASTAAN miesten velvollisuus. Teistä naisista siihen ei näytä olevan. Naiset tulevat aina tyypillisesti vain "vahingossa raskaaksi". Miksi ylipäätänsä harrastatte seksiä, niin ei tarvitse pelätä raskautta ? Vai onko niin, että ette pysty elämään ilman mulkkua ? Satutko tietämään, että moni mies kykenee elämään ilman naisen läheisyyttä ja pillua jopa koko elämäsä joko vapaaehtoisesti tai pakonsanelemana. Turhaan itket...
Ja mistä sait sellaisen käsityksen että itken?
EHKÄISY EI OLE AINOASTAAN NAISEN VELVOLLISUUS!!!
Menikä taliaivolle jakeluun?
Jos tekee mieli panna paljaalla, ja nainen siihen suostuu, niin kyllä se homma on silloin molempien vastuulla.
Turhaan vingut, saatanan rääpäle. - -pepe
just joo... kirjoitti:
Paitsi että nykyisin se vastuu ehkäisystä näyttää olevan AINOASTAAN miesten velvollisuus. Teistä naisista siihen ei näytä olevan. Naiset tulevat aina tyypillisesti vain "vahingossa raskaaksi". Miksi ylipäätänsä harrastatte seksiä, niin ei tarvitse pelätä raskautta ? Vai onko niin, että ette pysty elämään ilman mulkkua ? Satutko tietämään, että moni mies kykenee elämään ilman naisen läheisyyttä ja pillua jopa koko elämäsä joko vapaaehtoisesti tai pakonsanelemana. Turhaan itket...
Teet juuri itse itsestäsi marttyyrin.
- tiyuoiop
-pepe kirjoitti:
Teet juuri itse itsestäsi marttyyrin.
Typerä ämmä ei "muistanut" ehkäisyä vaikka oli ilmeisesti itse selvinpäin, koska on absolutisti. Mies oli ympärikännissä ja se ei ole mikään ihme jos siinä unohtuu asia jos toinenkin. On syytä katsoa peiliin ja hommata jo jumalauta niitä kortsuja sinne makkarin yöpöydän laatikkoon!
- >>>>><<<<<<
tiyuoiop kirjoitti:
Typerä ämmä ei "muistanut" ehkäisyä vaikka oli ilmeisesti itse selvinpäin, koska on absolutisti. Mies oli ympärikännissä ja se ei ole mikään ihme jos siinä unohtuu asia jos toinenkin. On syytä katsoa peiliin ja hommata jo jumalauta niitä kortsuja sinne makkarin yöpöydän laatikkoon!
Sä puhut nyt omista asioistas ilmeisesti -> älä juo itseäsi ympärikänniin äläkä paneskele kännipäin vieraita.
Koeta muistaa..
- deft
Nämä tapaukset eivät ole yleisiä.
Siltikin...mä en inise, koska mä voin nauraa vahingoniloisesti. Mikä ihme siinä on, kun mun kaltaisista takuuvarmasti "kunnollisista" miehistä ei kiinnostuta.
Samaa vanhaa motkotusta kuin tuolla Sinkut-palstallakin. Siis siitä että mitäs otit sellaisen äijän joka blaa blaa blaa ja blaa blaa böö...
:D
Paskamainen nakki sulle sitten tapahtunut. Useamman kerran. Omassa päässä ei soi minkäänlaiset kellot?
"Turha ihmetellä näillä palstoilla että kun tavalliset miehet ei kelpaa."
Jesh. Todellakin turha ihmetellä. Mielummin katkeroidun kun en hemmetti soikoon kelpaa. Kierrättäkää niitä pelimiehiä jos ei muu kelpaa.- J
tietysti on että mies panee paksuksi vai oliko se niin että tässäkin tapauksessa te pikkuiset viattomat ja uskolliset adonikset syytätte että mitäs läksit niin sun vika että tulit raskaaksi mies ei tehnyt muuta ku vähän pani mutta ei siis ole lainkaan vastuussa asiasta EIPÄ TIETENKÄÄN... Jos olisinkin meedio ja tietäisin miesten ajatustenjuoksun ennen treffejä/seurustelua niin olisin jättänyt nämäkin näkemiset ja kokemiset väliin! Pitää kai ruveta harjoittelemaan jos minusta vaikka vielä olisi meedioksi niin pääsis paljon helpommalla!
- Lisää kylmää
J kirjoitti:
tietysti on että mies panee paksuksi vai oliko se niin että tässäkin tapauksessa te pikkuiset viattomat ja uskolliset adonikset syytätte että mitäs läksit niin sun vika että tulit raskaaksi mies ei tehnyt muuta ku vähän pani mutta ei siis ole lainkaan vastuussa asiasta EIPÄ TIETENKÄÄN... Jos olisinkin meedio ja tietäisin miesten ajatustenjuoksun ennen treffejä/seurustelua niin olisin jättänyt nämäkin näkemiset ja kokemiset väliin! Pitää kai ruveta harjoittelemaan jos minusta vaikka vielä olisi meedioksi niin pääsis paljon helpommalla!
"Naisen vikahan se tietysti on että mies panee paksuksi..."
Niin, ja sillä naisellahan ei ollut tilanteeseen osaa eikä arpaa, vaan mies ihan salaa ja huomaamatta pisteli paljaalla, vai? Eiköhän se ole jokaisen omalla vastuulla, erityisesti satunnaisten tuttavuuksien kanssa, huolehtia siitä että ehkäisy on omalta osalta kunnossa?
Vai irtoaisiko kenties sympatiaa, jos täällä olisi joku oman elämänsä vässykkä itkemässä, miten unohti (lue: ei vaan silloin huvittanut) käyttää kondomia ja nyt on elatusmaksut perinnässä? - Nettideittaaja
Lisää kylmää kirjoitti:
Niin, ja sillä naisellahan ei ollut tilanteeseen osaa eikä arpaa, vaan mies ihan salaa ja huomaamatta pisteli paljaalla, vai? Eiköhän se ole jokaisen omalla vastuulla, erityisesti satunnaisten tuttavuuksien kanssa, huolehtia siitä että ehkäisy on omalta osalta kunnossa?
Vai irtoaisiko kenties sympatiaa, jos täällä olisi joku oman elämänsä vässykkä itkemässä, miten unohti (lue: ei vaan silloin huvittanut) käyttää kondomia ja nyt on elatusmaksut perinnässä?Moi,
toivottavasti löytyy ihan oikeasti kunnollinen mies. Löytyisikö jostain muualta kuin netistä?
Live-elämästä??
Tsemppiä lasten kanssa ja uuden miehen kanssa. - Niin tyypillistä
Lisää kylmää kirjoitti:
Vai irtoaisiko kenties sympatiaa, jos täällä olisi joku oman elämänsä vässykkä itkemässä, miten unohti (lue: ei vaan silloin huvittanut) käyttää kondomia ja nyt on elatusmaksut perinnässä?No hei ! Ellet jo tiennyt, naiset vain sattuvat ajattelemaan pillullaan. Siksi myös ehkäisystä huolehtiminen on jätetty miehen vastuulle. Myös se on miehen vika, jos nainen on mennyt antamaan jollekin baarista pokatulle tuttavuudelle ja tullut raskaaksi. Naiselle sana vastuu omista teoista ja niiden seurauksista on täysin tuntematon käsite.
- Fuck you
Niin tyypillistä kirjoitti:
No hei ! Ellet jo tiennyt, naiset vain sattuvat ajattelemaan pillullaan. Siksi myös ehkäisystä huolehtiminen on jätetty miehen vastuulle. Myös se on miehen vika, jos nainen on mennyt antamaan jollekin baarista pokatulle tuttavuudelle ja tullut raskaaksi. Naiselle sana vastuu omista teoista ja niiden seurauksista on täysin tuntematon käsite.
Hyvin teille se pillu maittaa kun kerran hyvin asiasta tiedätte ja osaatte sitä munaanne oikein käyttää ettekä oo koskaan vedelly paljaalla! Tai varmaan miehet kelpaa teille paremmin niitä kun ei voi panna paksuksi. Mutta naisen vastuullahan ne lapset on nehän niitä yksin tekee! Joo tiedän oli mun vika etten ostanu niitä naisten kortsuja ja pillereitä ja kierukkaa! Tosin tää mies kyllä halus lapsia mut ei sitä vastuuta! Taidan ryhtyä lesboksi! Hei hei miehet enpä kuluta teihin enää energiaa naiset kun ei keskenään voi lisääntyä paitsi klinikalla!
- Ihme mussutusta
Fuck you kirjoitti:
Hyvin teille se pillu maittaa kun kerran hyvin asiasta tiedätte ja osaatte sitä munaanne oikein käyttää ettekä oo koskaan vedelly paljaalla! Tai varmaan miehet kelpaa teille paremmin niitä kun ei voi panna paksuksi. Mutta naisen vastuullahan ne lapset on nehän niitä yksin tekee! Joo tiedän oli mun vika etten ostanu niitä naisten kortsuja ja pillereitä ja kierukkaa! Tosin tää mies kyllä halus lapsia mut ei sitä vastuuta! Taidan ryhtyä lesboksi! Hei hei miehet enpä kuluta teihin enää energiaa naiset kun ei keskenään voi lisääntyä paitsi klinikalla!
Vittuakos minulle itket. Itke niille baaripokauksille, joille olet mennyt antamaan. Jokainen ihmenen hoitakoot omat asiansa tai sitten tekee ne vaikeimman kautta.
- Fuck you!
Ihme mussutusta kirjoitti:
Vittuakos minulle itket. Itke niille baaripokauksille, joille olet mennyt antamaan. Jokainen ihmenen hoitakoot omat asiansa tai sitten tekee ne vaikeimman kautta.
En ole vuosiin käynyt baareissa ja toiseksi olen absolutisti että se siitä teoriastasi älykkö!
- Kylmempää
Lisää kylmää kirjoitti:
Vai irtoaisiko kenties sympatiaa, jos täällä olisi joku oman elämänsä vässykkä itkemässä, miten unohti (lue: ei vaan silloin huvittanut) käyttää kondomia ja nyt on elatusmaksut perinnässä?Jos mies haluaa panna paljaalla, on hän osallinen asiaan.
..Mutta tyypillistä miesten vastuun pakoilua, näemmä. - kalseeta
No hei ! Ellet jo tiennyt, naiset vain sattuvat ajattelemaan pillullaan. Siksi myös ehkäisystä huolehtiminen on jätetty miehen vastuulle. Myös se on miehen vika, jos nainen on mennyt antamaan jollekin baarista pokatulle tuttavuudelle ja tullut raskaaksi. Naiselle sana vastuu omista teoista ja niiden seurauksista on täysin tuntematon käsite.
Nainen joutuu näköjään kantamaan miehenkin vastuun, muuten hän on vastuuton?
Aika vastuutonta käytöstä mieheltä, mutta eihän sitä muuta voi odottaakaan.
Miehelle nautinto on kaiken aa ja oo, nainen huolehtikoon käytännön asioista. - Jäätävää
Ihme mussutusta kirjoitti:
Tuntuu sinun elämäsi olevan erityisen vaikeaa. Vai miksi kostat angstejasi vieraisiin ihmisiin..
Tee kaikille palvelus ja jatka ryyppyputkeasi. - pepe--
Sun sanas on niin tyypillisiä tyhmän miehen paskapuheita.
Hohhoijjaa,
tässä on teille, tytöt, oiva esimerkki mitä vältellä :)
- Viksunainen
puhuvat ehkäisystä :D Tunnen melkein jo myötähäpeää! Onko järkeä väitellä, kenen vastuulla ehkäisy on, kun sen pitäisi olla molempien vastuulla ja siitä pitäisi parin huolehtia kimpassa? Lähestulkoon jokainen ihminen tuntee jossain elämänvaiheessaan luonnollisen voimakasta vetoa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Niin voimakasta, että siinä järki tahtoo jäätyä. Onneksi nainen voi (useimmiten) syödä sentään pillereitä, ja sillä tavalla ehkäistä edes tuota ei-toivottua raskautta ihan itsenäisestikin. Taudit ovatkin sitten asia erikseen ;)
- Ehkäisten ehkä
Jokaisella ihmisellä on velvollisuus (huom: velvollisuus, ei valinnaista) huolehtia itse omasta terveydestään ja siitä ehkäisystä. Jos mies on niin tyhmä että ei tajua käyttää kortsua, niin naisella on velvollisuus silloin huolehtia itse siitä ettei saa tauteja tai epätoivottua raskautta. Kyseessä on naisen oma tulevaisuus, joten hän on itse vastuussa sitä koskevista valinnoistaan. Jos ei ehkäisyä ole, niin ei ole mikään pakko antaa. Ei mikään pakko.
Ihan sama juttu miehellä. Jos nainen ei tajua huolehtia ehkäisystä, ei ole mikään pakko panna paljaalla. Joko itse huolehdit omasta ehkäisystäsi ja sitä kautta omasta tulevaisuudestasi, tai sitten et vaan pane. Turha ulista jos tulee epätoivottu lapsi, jos olet itse typeränä lykkynyt paljaalla.
Huomautuksena vielä, että ei ole mitään syytä luottaa jonkun satunnaisen panon sanaan. Vaikka nainen väittäisi että ehkäisy on kunnossa, niin suojaa itsesi kortsulla. Ei kannata luottaa tuntemattoman sanaan.
Sitten vielä yksi juttu: Ei ole mitään klassista "ehkäisy unohtui" -juttua. Ei se mihinkään unohdu. Jokainen aikuinen tiedostaa, että kun aletaan panemaan, niin nainen voi tulla raskaaksi ja ehkäisyn pitää olla kunnossa. Siinä vaiheessa kun pöksyt lähtevät jalasta, jokainen on tiedostanut ehkäisyn tarpeellisuuden jo moneen kertaan, vähintään alitajuisesti. Kyseessä on vain ja ainoastaan se, että päätetään olla välittämättä asiasta ja ns. pannaan tuurilla, eli ajatellaan että "en mä kuitenkaan raskaaksi tuu".
Kyseessä ei ole unohtaminen, vaan vastuuttomuus ja ajattelemattomuus. Ei se ole asia, joka tuosta vaan "unohtuu". - KT
ole keksitty kondomi? Typerys.
Miten niin klassisesti unohtui ehkäisy? Etkö ole kuullut jälkiehkäisystäkään?
Uskomatonta touhua.- C`moon
Saapahan ihmiset taas ajattelemisen aihetta ja turhaa paskan jauhantaa aikaan kun joku idiootti purkaa pahaa oloaan olemattomalle tekstille! Hei haloo hyvät ihmiset! Mistä tiedätte kuka on feikki ja kuka keksii satuja, jokainen tyylillään! Let it be c`moon!
- 0.666
Ehkä he eivät halunneet jälkiaborttia, oi suuri idiootti?
0.666 kirjoitti:
Ehkä he eivät halunneet jälkiaborttia, oi suuri idiootti?
Jälkiehkäisy ja abortti on täysin eri asiat. Jälkiaborttia ei ole olemassakaan, oi suuri nero.
Kannattaiskohan sunkin vaikkapa googlettaa asioista ennen kuin tuut tollasia huutelemaan?- 0.666
sanna-76 kirjoitti:
Jälkiehkäisy ja abortti on täysin eri asiat. Jälkiaborttia ei ole olemassakaan, oi suuri nero.
Kannattaiskohan sunkin vaikkapa googlettaa asioista ennen kuin tuut tollasia huutelemaan?Aivan sama, koska se ei ollut asian pointti.
Mietippä sitä, ennen kuin alat mollaamaan toisia suuressa tietämyksessäsi. 0.666 kirjoitti:
Aivan sama, koska se ei ollut asian pointti.
Mietippä sitä, ennen kuin alat mollaamaan toisia suuressa tietämyksessäsi.No mikähän se pointti mahtoi olla? Kerroppa suuressa viisaudessasi.
- 0.666
sanna-76 kirjoitti:
No mikähän se pointti mahtoi olla? Kerroppa suuressa viisaudessasi.
Voi herran jumala... lue uudestaan se viestini.
0.666 kirjoitti:
Voi herran jumala... lue uudestaan se viestini.
Samat sanat: lue sinä minun viestini sitten uudelleen.
- 0.666
sanna-76 kirjoitti:
Samat sanat: lue sinä minun viestini sitten uudelleen.
Ai, sinä olet noita matkijoita..
0.666 kirjoitti:
Ai, sinä olet noita matkijoita..
Sä et vaan osaa perustella typerää vastaustasi.
- millibeast
sanna-76 kirjoitti:
Sä et vaan osaa perustella typerää vastaustasi.
Jos sä oot niin typerä, ettet ymmärrä, niin sitten oot. Mitä minä siitä?
Ei jaksa kaivaa rautalankaa, sori. millibeast kirjoitti:
Jos sä oot niin typerä, ettet ymmärrä, niin sitten oot. Mitä minä siitä?
Ei jaksa kaivaa rautalankaa, sori.Niin että sun mielestä on ok ja normaalia unohtaa kaikki ehkäisymuodot ja tehdä lapsia kenen tahansa kanssa on? No selvä, olet hullu.
- millibeast
sanna-76 kirjoitti:
Niin että sun mielestä on ok ja normaalia unohtaa kaikki ehkäisymuodot ja tehdä lapsia kenen tahansa kanssa on? No selvä, olet hullu.
Oletko päässyt lomalle suljetulta, kun tuollaisia keksit päästäsi?
Mene äkkiä takaisin ja pyydä tuplalääkitys. millibeast kirjoitti:
Oletko päässyt lomalle suljetulta, kun tuollaisia keksit päästäsi?
Mene äkkiä takaisin ja pyydä tuplalääkitys.Olet selkeästi kykenemätön käymään keskustelua sekä perustelemaan vastauksesi. Oletko kenties narsisti? Siihen ei ikävä kyllä ole mitään hoitoa.
- number of the beast
sanna-76 kirjoitti:
Olet selkeästi kykenemätön käymään keskustelua sekä perustelemaan vastauksesi. Oletko kenties narsisti? Siihen ei ikävä kyllä ole mitään hoitoa.
No pitäisikö minun nyt olla sinulle mieliksi etten ole narsisti :D
Joku on joskus sanonut että hulluille tulee olla mieliksi... en silti viitsi, vaikka oletkin selvästi hoidon tarpeessa.
Sanon nyt vielä kerran että jos et ole ymmärtänyt asian yskää , niin sitten en voi mitään. Toiset porskuttaa omatoimisesti, toiset tarvitsevat koko ajan apua. Se on sellaste se.
- .............
No minusta on aika naiivia olettaa, että NETTIdeiteissä parisuhde ei voisi epäonnistua. Ja ettei esim. alkoholistit ja valehtelijat osaisi nettiä käyttää.
- :->
Olen järkyttynyt suuresta viisauden määrästä, jonka olet anteliaasti antanut tietoomme.
- ..............
:-> kirjoitti:
Olen järkyttynyt suuresta viisauden määrästä, jonka olet anteliaasti antanut tietoomme.
Mistä moinen v*ttuilu?
- :o
.............. kirjoitti:
Mistä moinen v*ttuilu?
Itse vittuilet, mutta ihmettelet jos sinulle vittuillaan takaisin??
- .............
:o kirjoitti:
Itse vittuilet, mutta ihmettelet jos sinulle vittuillaan takaisin??
En vittuillut, esitin keskustelussa oman mielipiteeni.
- minkäs sille sitten.
............. kirjoitti:
En vittuillut, esitin keskustelussa oman mielipiteeni.
Joo'o.
- vastaus....
Ei saa olla liian sinisilmäinen että kerää nollia.
Takaan että minä miehenä hoidan kaikki asiat, tietenkin on toinen asia jos törmään rikollisiin... - pilleri ja järki
Joku kirjoitti pillereistä, mutta kaikki taudit ja vaikka ei olisi suoranaisia tauteja voi olla sellaisia jotka tulevat jälkeen päin ex syöpä naisilla sillä asiaa ei ole tutkittu ja tuskin voidaan tutkia.
- ...
Kondomia tulee käyttää, muu yhteisestä sopimuksesta.
- helmi555555
mulle ei nyt ihan noin käynyt mut miehet luulee et nainen joko sänkyyn heti tai sit niille ihan luonteva asia et mä meen käymään ja töitä rahaa menee vituttuun koko suomalaiset miehet yksikään ei etsi suomi 24 tosissaan ja kuinkas ollakaan miks se nainen joka lähtee juoksee tapaamaan eikö siellä oo miehiä jolla vara tulla itse kattoo
- J
Persettä tarjolla jokaiselle, ainoata mitä naiset netissä antaa, kaveriseuran lisäksi
- Jippojii
Ja kaikissa naisten viesteissä ja ilmoituksissahan juuri korostetaan että NAINEN ANTAA AINA! Olisisko jotenkin alkuperäisen tekstin sanoma mennyt jonnekin tuulen huuhtomaan perseeseen, kun en missään vaiheessa itse ainakaan muista lukeneeni että hän olisi kaikille treffaamilleen antanut vaikka siis jäänytkin yh:ksi? Voisi olla mahdollista myöskin että nämä ovat hänen koko elämänsä treffikokemukset eikä muita ole ollut? Miten nopeasti ihmiset tekevätkään näitä johtopäätöksiä moraalisine saarnoineen! Itsellä vakavia seurustelusuhteita alle yhden käden sormen verran enkä kaikille ole antanut ja silti kuulun tähän YH:T ANTAA KAIKILLE RYHMÄÄN! Boooooriiinggg!
- ihmettelen moisia
Jippojii kirjoitti:
Ja kaikissa naisten viesteissä ja ilmoituksissahan juuri korostetaan että NAINEN ANTAA AINA! Olisisko jotenkin alkuperäisen tekstin sanoma mennyt jonnekin tuulen huuhtomaan perseeseen, kun en missään vaiheessa itse ainakaan muista lukeneeni että hän olisi kaikille treffaamilleen antanut vaikka siis jäänytkin yh:ksi? Voisi olla mahdollista myöskin että nämä ovat hänen koko elämänsä treffikokemukset eikä muita ole ollut? Miten nopeasti ihmiset tekevätkään näitä johtopäätöksiä moraalisine saarnoineen! Itsellä vakavia seurustelusuhteita alle yhden käden sormen verran enkä kaikille ole antanut ja silti kuulun tähän YH:T ANTAA KAIKILLE RYHMÄÄN! Boooooriiinggg!
Tässä avauksessa on turhan runsaasti näitä toisten kustannuksella pätijöitä, jotka eivät selvästi ole lukeneet koko aloitusta, saatikka ajatelleet asiaa lainkaan.
Mutta meitä on moeen junaan, joka lähtöön ja asemallekin jää vielä.
- 19+12
no ei ihmekkään että sinunkaltaista naista ei kestä. hei haloo, piti sitten pyöräyttää kaksi lapsea? että ehkäsy vaan unohtui ja jälkipillerikin? huoh. kertoo jo minusta millainen ihminen sinä olet. et taida olla ihan vakaa päästäsi
- vakka ja kansi
UUUU... vaikuttaa siltä että aloittaja olikin löytänyt itselleen sopivan miehen.
- Jippojii
vakka ja kansi kirjoitti:
UUUU... vaikuttaa siltä että aloittaja olikin löytänyt itselleen sopivan miehen.
Keskittyykö kukaan nyt tekstin alkuperäiseen sanomaan ja missä kohtaa luki että kuinka monta lasta on pyöräyttänyt? En ole itsekään äidinkielessä mikään supertaituri, mutta luetun ymmärtämisestä olis monen ihan hyvä aloittaa... HUOH huoh huoh! Ehkä tänne ei ihan viiden sivun esseetä kirjoiteta, että jokainen eletty yksityiskohta tulisi ymmärretyksi. Minä pohdin mietin ja ajattelen asioita monelta kantilta.
Toki jos alkuperäinen kirjoittaja olisi jättänyt kaikki treffit treffaamatta ei olisi tullut pettymyksiä, eikä surua, eikä pahaa mieltä, eikä tätä loputonta moralisoimista kuinka muut ihmiset tietää, että omapa oli vikasi mitä ikinä koskitkaan keneenkään ja annoit itsesi rakastua. Miten saatoitkaan olla niin tyhmä akka, mene ladon taakse ja ammu ittes!
Pakko oli taas kommentoida! - black white and grey
Jippojii kirjoitti:
Keskittyykö kukaan nyt tekstin alkuperäiseen sanomaan ja missä kohtaa luki että kuinka monta lasta on pyöräyttänyt? En ole itsekään äidinkielessä mikään supertaituri, mutta luetun ymmärtämisestä olis monen ihan hyvä aloittaa... HUOH huoh huoh! Ehkä tänne ei ihan viiden sivun esseetä kirjoiteta, että jokainen eletty yksityiskohta tulisi ymmärretyksi. Minä pohdin mietin ja ajattelen asioita monelta kantilta.
Toki jos alkuperäinen kirjoittaja olisi jättänyt kaikki treffit treffaamatta ei olisi tullut pettymyksiä, eikä surua, eikä pahaa mieltä, eikä tätä loputonta moralisoimista kuinka muut ihmiset tietää, että omapa oli vikasi mitä ikinä koskitkaan keneenkään ja annoit itsesi rakastua. Miten saatoitkaan olla niin tyhmä akka, mene ladon taakse ja ammu ittes!
Pakko oli taas kommentoida!Juuri näin, olet ainakin ymmärtänyt asioita ja vieläpä hyvin.
Monesti se taitaa olla niin, että ne jotka noita mustavalkoisia kommentteja heittelevät, ovat vailla kokemusta ja kuvittelevat elämän olevan yksinkertaista.
Noh, joillekin se voi sitä olla muttei kaikille, ja meitä on kaikenlaisia. Monimuotoisuus on sallittua ja yksi uskaltaa enemmän kuin toinen.
HItler saisi oivaa kasvualustaa juuri tuollaisista "tyhjistä tynnyreistä" omille tarinoilleen. - Nutturatäti
Jippojii kirjoitti:
Pakko oli taas kommentoida!>>Toki jos alkuperäinen kirjoittaja olisi jättänyt kaikki treffit treffaamatta ei olisi tullut pettymyksiä, eikä surua, eikä pahaa mieltä, eikä tätä loputonta moralisoimista kuinka muut ihmiset tietää, että omapa oli vikasi mitä ikinä koskitkaan keneenkään ja annoit itsesi rakastua.
Ei hyvää päivää. Eihän tämän tarinan ongelma ollut treffailu tai nettitreffailu eikä rakastuminen, vaan se että aloittaja ja hänen miesystävänsä eivät ymmärtäneet käyttää mitään ehkäisyä ruvetessaan seksihommiin. Jos se, että seksistä voi tulla raskaaksi, on aikuiselle jotenkin vaikea ja monimutkainen asia, jota ei pysty ennakoimaan ja joka saattaa "klassisesti unohtua", niin sitten on kyllä oikeasti täyttä ymmärrystä vailla, molemmat.
No toisaalta vammaisia ei saisi pilkata. Mutta tällaiset tarinat kyllä panevat miettimään, että jotkut ihmiset pitäisi pakkosteriloida tai vähintään lapset pitäisi ottaa adoptoitaviksi täysjärkisille ihmisille. Miettikää nyt niitä lapsiparkoja, jotka joutuvat elämään tuollaisten vanhempien kanssa.
Ellei aikuiset ihmiset ymmärrä omien tekojensa seurauksia tuon vertaa, ovat kyllä ihan omalla tyhmyydellään itse aiheuttaneet mielipahansa. Eli kuten joku jo totesi, aloittaja löysi netistä juuri sitä mitä etsikin, itsensä kaltaisen miehen.
Ja te fiksut ja kunnolliset miehet, jotka surette ettette kelpaa naisille: jaksamista teille, toivottavsti löydätte kumppanin. Mutta voitte lohduttautua edes sillä, ettette ole saaneet sentään aloittajan kaltaista ihmistä riesaksenne. - Mulkku Mulkero
Nutturatäti kirjoitti:
>>Toki jos alkuperäinen kirjoittaja olisi jättänyt kaikki treffit treffaamatta ei olisi tullut pettymyksiä, eikä surua, eikä pahaa mieltä, eikä tätä loputonta moralisoimista kuinka muut ihmiset tietää, että omapa oli vikasi mitä ikinä koskitkaan keneenkään ja annoit itsesi rakastua.
Ei hyvää päivää. Eihän tämän tarinan ongelma ollut treffailu tai nettitreffailu eikä rakastuminen, vaan se että aloittaja ja hänen miesystävänsä eivät ymmärtäneet käyttää mitään ehkäisyä ruvetessaan seksihommiin. Jos se, että seksistä voi tulla raskaaksi, on aikuiselle jotenkin vaikea ja monimutkainen asia, jota ei pysty ennakoimaan ja joka saattaa "klassisesti unohtua", niin sitten on kyllä oikeasti täyttä ymmärrystä vailla, molemmat.
No toisaalta vammaisia ei saisi pilkata. Mutta tällaiset tarinat kyllä panevat miettimään, että jotkut ihmiset pitäisi pakkosteriloida tai vähintään lapset pitäisi ottaa adoptoitaviksi täysjärkisille ihmisille. Miettikää nyt niitä lapsiparkoja, jotka joutuvat elämään tuollaisten vanhempien kanssa.
Ellei aikuiset ihmiset ymmärrä omien tekojensa seurauksia tuon vertaa, ovat kyllä ihan omalla tyhmyydellään itse aiheuttaneet mielipahansa. Eli kuten joku jo totesi, aloittaja löysi netistä juuri sitä mitä etsikin, itsensä kaltaisen miehen.
Ja te fiksut ja kunnolliset miehet, jotka surette ettette kelpaa naisille: jaksamista teille, toivottavsti löydätte kumppanin. Mutta voitte lohduttautua edes sillä, ettette ole saaneet sentään aloittajan kaltaista ihmistä riesaksenne.Missäs tynnyrissä sitä on kasvettu? Olivatko vanhempasi jotain muuta kuin ihmisiä, vai pyrkivätkö he kovasti olemaan parempia kuin ihmiset? Ja opettivat sinutkin siihen?
Sinä et todellakaan ole ymmärtänyt jutusta yhtään mitään, joten älä yritä selittää joutavia. Mene purkamaan pahaa oloasi niihin ihmisiin, joihin se kuuluu. Ja yritä ymmärtää että tänä päivänä ehkäisyvelvollisuus kuuluu sekä miehelle että naiselle.
Muuten: nuttura on mielestäni ruma miehellä. Et kai sentään mikään joogi ole...
- sjdvf0as
pakko kirjottaa... ite tutustuin normaalin oloiseen mieheen... sanoi että on eronnu naisestaa ja niil o lapsii..ajattelin ku oli jtn 5 vuotta ainaki vanhempi et on fiksu. no tämäpä sit päätti vaa käyttää mua hyväks ja häipy seukkina päivänä ja kaikkee ehti tapahtuu.. nyt sitä o sit taakkana se että mul saattaa olla tauti josta sain kuulla tämän miehen vaimolta joka oli muka ollut eksä. Jotkut miehet osaa tosiaan kusettaa 6-0. En olisi pystynyt mtn arvaamaan.. Onneksi löysin nykyisen rakkaan oikeassa elämässä. Ja on varmaa etten enää nettideittailuun luota. Muutenkin aijemmat nettituttavien kanssa suhdetta yrittäny eikä ole toiminu ei yhtää.
- djfjdhfbjcsb
Itse olen muutamaa netin kautta tapaillut mutta ehkä minä olen sitten viallinen kun en ole heti selälleen heittäytynyt.....ne ketä olen tavannut, ei ole ollut mun ihmisiä muutenkaan joten se on tullut melkein heti ilmi ....ja jos olisi tunne että olisi niin ehkä tutustuisin( jos on tarkoituksena parisuhde....) ensin ennen kuin hyppäisin sänkyyn ja kun hyppäisin ....pitäisin huolta että vahinko on minimoitu nollaan....ja mikä kiire aikuisilla on....heti muutto yhteen ja kotileikit kehiin....ja kyllä ..vaikka olen hankkinut netistä vakiopanon..pelisäännöt on niin selvät...ja ehkäisy...ja itse asiassa...olen tullut siihen tulokseen että parisuhde on niin hankala että vakiopano taitaa olla mun juttu:)Jokaiselle jotakin:)
- Sos-dem
Veikkaan että kauan sinkkuna oleva oppii olemaan itsekseen.
Kun vieras ihminen tulee mukaan kuvioihin, tulee paaaljon ongelmia.
Sitten kun homma ei alun jälkeen kuitenkaan muutu on nämä kaksi seurustelevaa sinkkua tukka nuottasilla.
Se että on kauan sinkkuna merkkaa sitä että elää omin ehdoin, sitten kun ollaan parisuhteessa, tilanne on toinen mutta sinkku elämä on sen verran helpompaa kun voi itse sanella ehdot.
Moni valitsee tästä syystä taas sen helpomman vaihtoehdon eli yksin elämisen, sinkkuna olemisen.
Sosiaaliset taidot on aikuisiällä vakio, eräänlainen kehittynyt tapa. Ja ei uusia tapoja opita tosta vaan. - Jormachgfd
näitä typeriä narttuja oikein sikiää?
- <><><><><>
Mistä näitä älyvapaita miehiä sikiää?? Toivottavasti naiset ymmärtävät pysyä kaukana....
- juuust
Ärsyttää kun naiset pitävät kaikkea itsestäänselvyytenä. On olemassa sellaisisa tapauksia., joissa nainen on hankiutunut raskaaksi tarkoituksellisesti. Naisten motiiveista kun ei ikinä tiedä. Itseasiassa naiset on varsin epäluotettavia. Ja sitten tämä, että esitetään uhria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927