Mummon ullakolta löytyivät kupariset kahvipannut(2) ja paljon muuita kupariesineitä.
Mahtaneeko olla arvokkaitakin.
Myyn ne pois jos kiinnostusta riittää. Olen Tampereelta ja myyn vain henkilökohtaisesti, en netissä.
Kupariesineet
11
2717
Vastaukset
- Joonas Jokinen
Terve! Maksan heti 1000e jos myyt? Anna puhelin numerosi niin soitan ja tulen heti ostamaan.
- myyjä578
358414886369
- pekkapaa1
hei!minulla olisi 6kpl erikokoisia antiikkisia kuparipannuja ja kuparisia öljylamppuja 2kpl ja paljon muita erilaisia kupari esineitä.soita jos kiinnostaa.0468981158
- Osto- ja myynti
Toivottavasti iskit kiinni ja myit kuparisi!
Pari päivää sitten oli tv-ohjelma huutokaupoista. Yhtenä myyntinä oli laatikolinen kuparipannuja ja -patoja. Niistä sai muutaman kympin.
Nyt 4 v. myöhemmin ei ole kuparin aika! - Brassi91
minulla olisi isoisäni kupariveistos tauluja kaksi isohkoa. 0465460815 karoline.dasilva08@gmail.com
- Anonyymi
Hei olisi 2 kuparipannua, 1 kuparinokipannu ja 1 kuparipata ? Kuka oisi kiinnostunut, olen Lahdessa...
- ku
Noi kupari esineet vai oletko jo myynyt ne? Olisin kiinnostunut ja olen myös Tampereen seudulta. Pistä sähköpostia.
rika13@suomi24.fi- pekkapaa1
hei!minulla olisi 6kpl erikokoisia antiikkisia kuparipannuja ja kuparisia öljylamppuja 2kpl ja paljon muita erilaisia kupari esineitä.soita jos kiinnostaa.0468981158
- Minna1
Hei,
Olisi useita kuparisia kahvipannuja ,kattiloita ym. esineitä. Toiset hyvässä kunnossa,toiset hiukan huonommassa,mutta kauniita kuitenkin.
Kuka haluaisi ja mitä niistä maksaisi?? i,itselleni ovat tulleet peritötavarana.
Ja myös olisi kaksi isoa sinkkisaavia?
Kiinnostaisiko ketään?
Paimiossa olisi,,,0407711085 ,,,ota yhteyttä - wwdd
Kyllä kiinnostaa 5 euroa kappale on hyvö hinta sanoisin
- pörri10
Kuparia ja ehkä lyjä aladin mallia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667