miksiköhän mun dvd-soitin ei soita kaikkia dvd:itä? mun mielestäni se vika on ollut siinä alusta asti. Haluaisin tietää mistä se johtuu, onko korjattavissa vai onko uuden osto tiedossa...
Apua, Dvd-soitin on valikoiva? :P
3
389
Vastaukset
- ananias.
yritä ny ensin selvittää mitä eroa on DVD'llä, joka toimii ja ei toimi.
- mälsä
no kyllä ne dvd:t toimii muualla mutta ei mulla. En mä ihan niin tyhmä ole. Monet uudet, just ostetut lähe käyntiin. Se kyllä tunnistaa ne kun siinä lukee niin, mutta se ei lähe soittaan sitä. Muualla oon voinu ne kattoo. Eivät siis ole rikki.
- soittimesi malli...?
mälsä kirjoitti:
no kyllä ne dvd:t toimii muualla mutta ei mulla. En mä ihan niin tyhmä ole. Monet uudet, just ostetut lähe käyntiin. Se kyllä tunnistaa ne kun siinä lukee niin, mutta se ei lähe soittaan sitä. Muualla oon voinu ne kattoo. Eivät siis ole rikki.
Helpottaa arvaamista, kun on jotain tietoa laitteen mallista. Sama koskee DVD-levyjä. Onko ne jonkun tietyn valmistajan levyjä?
Perusmallin DVD-soittimet ovat poistuva luonnonvara, sillä kaikki liikkeet ei edes niitä enää myy. Syynä on se, että BD-soittimiakin saa jo alle satasella, joten vanhat varastot on myyty loppuun ja uudet onkin sitten jo BD-mallia. Lukupään puhdistus on varmaankin ainoa korjaus mitä kannattaa edes yrittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635