Heips!
Ens viikol ois lähtö, ja mieleen tuli varoitukset merisiileistä. Löytyykö paikanpäältä uimatossuja ja mihin hintaan? Ja mistä niitä mahtaisi suomessa saada?
dubrovnik
3
740
Vastaukset
- rr
olen joskus muutama vuosi sitten ostanut. Varmasti myös urheiluliikkeistä löytyy, ehkä vain hitusen kalliimpia.
- tossu fani
Ostimme heti kättelyssä paikan päältä uimatossut. En nyt muista hintoja, mutta eipä meitä viiden hengen perhettä konkurssiin vieneet. Uimatossuja myydään vahän joka puodissa ja suosittelen ehdottomasti, sen verran näkyi merisiilejä. Toki ne eivät ole ihan rantavedessä, joten paljain jaloinkin voi mennä, kunhan katsoo mihin astuu. Kivisillä rannoilla tossut olivat hyödylliset muutenkin.
Hinnat paikan päällä ehdottomasti halvemmat kuin Suomessa.
Otetaan tossut mukaan tämän vuoden Kreikan lomallekin! - Henttan
Kannattaa ostaa paikan päältä.
Edullisempia ovat kuin Suomessa.
Itselläni Kroatiasta ostetut tossut olleet jo useamman vuoden käytössä. Uimatossuilla on ehdottomasti miellyttävämpi mennä uimaan ja tulla vedestä ylös (rannoilla usein pikkukiviä) vaikkei siilejä näkyisikään.
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804