Onko perse hyvä paikka? Onko kellään kokemuksia paikasta? Onko millainen hintataso ja millaiset leivokset? Niin tämän niminen kahvila on Riiassa cakaielalla. Olisikohan jossakin persesielan risteyskohdassa. Nimi on ainakin mielenkiintoinen. Kannaattaako testata?
Perse tutuksi
9
2637
Vastaukset
- Lentäjän poika
Kafejnīca Pērse suljettiin noin 5 vuotta sitten.
- Karolus51
Aizkrauklessa kohtuullisen matkan päässä Riiasta on ymmärtääkseni vieläkin Hotel Perse. Puoli vuosikymmentä sitten yövyin ja olihan se aika eksoottinen kokemus, hiukan huonoon kuntoon oli rakennus päässyt, mutta receptionistin hymy oli kaunis.
- tuomaskellari
Entäs tämä sitten www.perseny.com, maailmankuulu kuppila
- jkperk
Kävin paikkakunnalla nimeltään Pershe, joten olin todella P:ssä
- Brunks
jkperk kirjoitti:
Iso venäläinen Igor tulla ja työntä tiramisu sun pylly.
- HYVÄ P
jkperk kirjoitti:
OLEN KÄYNY MYÖS LIETTUAN p.SSÄ..ELI oLIN TODELLA p:SSÄ
- Pertti Vantaalta
Olin lomalla ja hotelli oli vastapäätä persettä. Ruuasta en tiedä mutta juomat tuli aina mitä kuppiin sopi. Ota kamera mukaan.
- Pölhis
Riian Perse oli kyllä hyvä palkka! Hyvää seljankaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645