Eino Grön

Taipaleen reiska.,

Kaahailu audilla onko valokuvia romusta?? olikohan eikka ottanu alkoholia ennen ajoa??

39

3076

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rererere

Muusta en tiedä, mutta tietääkseni Grön on ollut kauan täysin raitis.

• Eikka alkoa

käyttää.Ei ole kai ottanut vuosiin....

• reposaaren punikki.

eikankin puolesta ja vastaan. kai eikkakkin lasin ottaa. kuhan selittelee.

• Anonyymi
        reposaaren punikki. kirjoitti:

eikankin puolesta ja vastaan. kai eikkakkin lasin ottaa. kuhan selittelee.

Eikka ottanut kuhaa kuhan takia

• audiauto

onneksi oli hyvä auto alla, jollain vanhalla japsilla olis voinut sattua.

• vanha mies

ja liukkaat saappaat

• Jotain tietävä
        vanha mies kirjoitti:

ja liukkaat saappaat

Oli se nukahtanut rattiin, mutta virheellisesti lehdissä vaitetty että väisti eläintä.
        Vakuutushommelit nääs.

• Anonyymi
        vanha mies kirjoitti:

ja liukkaat saappaat

Ei oo Audia eikalla

• Anonyymi
        Jotain tietävä kirjoitti:

Oli se nukahtanut rattiin, mutta virheellisesti lehdissä vaitetty että väisti eläintä.
        Vakuutushommelit nääs.

on itse kertonut ettei ollut eläintä, nuuka mies, niin otti vakuutuksesta uuden auton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on itse kertonut ettei ollut eläintä, nuuka mies, niin otti vakuutuksesta uuden auton

Näin on

• Alkoholiton

Poliisi on kertonut, ettei alkoholilla ollut osuutta onnettomuuteen. Poliisipartio oli onnettomuuspaikalla hyvin pian onnettomuuden tapahduttua. Tietääksen Eikka on ollut vuosia raittiina.

• Refsö fox

Eikka on ollut täysraitis jo vuosikymmeniä. Satun tuntemaan mestarin.
        Ja Reijo Taipalekin on huomattavasti kohtuullistanut juomistaan.

• Floridan merimies!!
        Refsö fox kirjoitti:

Eikka on ollut täysraitis jo vuosikymmeniä. Satun tuntemaan mestarin.
        Ja Reijo Taipalekin on huomattavasti kohtuullistanut juomistaan.

nämä ikivanhat tangomiehet ovat viinamäen miehiä. ja ovat vaaraksi muille liikenteessä ajaville. rattari on rattari. ei selittelyjä kyllä kansa tietää.

• Loriraa
        Floridan merimies!! kirjoitti:

nämä ikivanhat tangomiehet ovat viinamäen miehiä. ja ovat vaaraksi muille liikenteessä ajaville. rattari on rattari. ei selittelyjä kyllä kansa tietää.

nähnykkää, senkin pelle

• Tanko tunkee yässä
        Floridan merimies!! kirjoitti:

kuin ne metallicapössyttelijöiden hasasekoitukset.

• Anonyymi
        Tanko tunkee yässä kirjoitti:

kuin ne metallicapössyttelijöiden hasasekoitukset.

Morot aaaaaaaa böööö ööääööäää Aaaaaaa

• Anonyymi

Tähän on tultu kymmenessä vuodessa.

• Anonyymi

Hei morot huomasin kun joku tyyppi matki kun sanoin tällä sivulla että kyrpää AAAAAaaa saatanat bööö öäöäöäö kyrpä ööö niin jos huomaat taas mun kommenttini niin matki vaan mua mutta haluaisin että kerrot kuka sä matkija olet ööääöö kyrpää motivaatiota sulla on matkia mua näköjään ainakin

• Anonyymi

hei motor kyrpää BÄÖÄÄÄääääää aaaaa ÖÖÖBNbaaaa

• Anonyymi

hei morot!! ääääBBööööö ÄÄÄäaAAAAAa

• Anonyymi

Morot vittu kun ahdistaa taas en puhu paskaa enään jos paskan puhuminen lisää paskaa olotilaa ja pää meinaa räjähtää eikä helpota oloa saatanan helvetti olen turpa kiinni mielummin jos se auttaisi=?! kumpi vaihtoehto kannattaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Morot vittu kun ahdistaa taas en puhu paskaa enään jos paskan puhuminen lisää paskaa olotilaa ja pää meinaa räjähtää eikä helpota oloa saatanan helvetti olen turpa kiinni mielummin jos se auttaisi=?! kumpi vaihtoehto kannattaisi?

Morot! ei kumpikaan! hei morot!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei jua eikka ennää, raitistu kun otti uuden morsmaikun kun vanha joutu vuoteen omaksi, kaikki taas hyvin.

• Anonyymi

hei morot!

• Anonyymi

No niin. Porilainen kansankynttilä liittyi keskusteluun. On meillä älykäs nuoriso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin. Porilainen kansankynttilä liittyi keskusteluun. On meillä älykäs nuoriso.

Joo Vittu saatanat kikkeli jumalauta että VITUTTAA niitä ketkä puhuu paskaa tällä palstan sivulla

• Anonyymi

Vitun sensuuri! Mulla on oikeus sanoa asiat suoraan, sananvapaus! Eino Grönin "musiikki" on paskaaaaa!

• Anonyymi

Reijo Taipale, ainoa ja oikea tangolaulaja.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33