Millainen kalenteri on paras aineenopettajalle? Tuntuu, että nuo kaikki opekalenterit on tehty luokanopettajille.
Miten aineenopettajille?
Helpoin tapa pitää oppilaista kirjaa? Ruutulehtiö ja kynä?
Aineenopettajalle kalenteri?
7
1769
Vastaukset
- headmaster
Sulla taitaa alkaa kovat ajat muutaman viikon kuluttua. Kalenteri on huolistasi pienimpiä.
Tsemiä!- aloittava ope
Kokeilepa ilman kalenteria. Sitten se elämä vasta hankalaa onkin.
Ilmeisesti et ole itse opettaja, kun et ole vielä sisäistänyt kalenterin ideaa ja käyttökelpoisuutta. Katsopa kirjakaupassa opettajan kalenteria seuraavan kerran, niin ehkä se sitten avautuu sinullekin - sen hienous ja tärkeä osa opettajan työvälineenä. Valitettavasti käyttämäni ja löytämäni kalenterit sopivat vain luokanopettajille. Onko aineenopettajille vastaavaa? - aineenope
aloittava ope kirjoitti:
Kokeilepa ilman kalenteria. Sitten se elämä vasta hankalaa onkin.
Ilmeisesti et ole itse opettaja, kun et ole vielä sisäistänyt kalenterin ideaa ja käyttökelpoisuutta. Katsopa kirjakaupassa opettajan kalenteria seuraavan kerran, niin ehkä se sitten avautuu sinullekin - sen hienous ja tärkeä osa opettajan työvälineenä. Valitettavasti käyttämäni ja löytämäni kalenterit sopivat vain luokanopettajille. Onko aineenopettajille vastaavaa?Itse olen käyttänyt Printelin kalenteria jo vuosia ja hyvin toimii. Minulle ainakin päiväkirja on erittäin tärkeä työväline, jota ilman tulee ihan alaston olo.
- aloittava ope
aineenope kirjoitti:
Itse olen käyttänyt Printelin kalenteria jo vuosia ja hyvin toimii. Minulle ainakin päiväkirja on erittäin tärkeä työväline, jota ilman tulee ihan alaston olo.
Kiitos tiedosta! Onkohan se tämä "OPETTAJAN PÄIVÄKIRJAKALENTERI 2010-2011"
(ISBN-13: 6418616187536) - aineope
aloittava ope kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Onkohan se tämä "OPETTAJAN PÄIVÄKIRJAKALENTERI 2010-2011"
(ISBN-13: 6418616187536)kalenteria olen käyttänyt vuosia. Minusta paras aineenopettajalle.
En löytänyt ISBN numeroa kalenterista. En tiedä onko sitten useammanlaisia, mainitsemasi niminen se on.
Tuotenumero näkyy olevan 2233-10
kysele
Printel Oy
PL 29
01511 Vantaa
p 09-829 4600
e-mail riitta.laakso@printel.fi - aloittava ope
aineope kirjoitti:
kalenteria olen käyttänyt vuosia. Minusta paras aineenopettajalle.
En löytänyt ISBN numeroa kalenterista. En tiedä onko sitten useammanlaisia, mainitsemasi niminen se on.
Tuotenumero näkyy olevan 2233-10
kysele
Printel Oy
PL 29
01511 Vantaa
p 09-829 4600
e-mail riitta.laakso@printel.fiKiitos tiedosta! Käyn katsomassa tuota kirjakaupoista :)
- Tämä on se viralline
Opettajan kalenteripäiväkirja 2014 - 2015
Kalenterin kansi on lukuvuonna 2014 - 2015 sininen.
ISBN: 978-952-63-2319-0 Formaatti: Kirja, kovakantinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 601993
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361