Kuinka paljon luistelette keskimäärin viikossa? Päiväsaldo ei välttämättä kerro paljoakan jos reenipäiviä on useampia. Ja mitä muuta liikuntaa harrastatte? Onko rullaluistelu vain mukava piriste urheilu-urallasi, jonkun muun lajin parissa?
Itse olen parikymppinen nainen ja luistelen 5-7 kertaa viikossa. Matkaa kertyy 70-100km/vko. Lisäksi harrastan pallopelejä muutaman kerran viikossa sekä käyn myös jumppaamasa silloin tällöin. Kesällä liikuntaa kertyy myös päivittäin uinnista ja pyöräilystä. Tiedän että liikun liikaa kokoiselleni ihmiselle, joten kaipaisin hieman vertailuarvoja avukseni. energian kulutusta on hankala arvioid,joten painoni on päässyt putoamaan kesän aikana huomaamatta. Toivottavasti, joku vaivautuu vastaamaan...kiitos.
Mikä on kohtuus...?
4
454
Vastaukset
- liikkuja2
bluffia?
Siis itse
- luistelet jopa 7 x viikko
- harrastat "pallopelejä" muutama kerta x viikko
- jumppaat silloin tällöin x viikko
- päivittäin pyöräilyä ja uintia x viikko
No ei ihme, että paino on päässyt putoamaan.
Mutta se on jo ihme, että huomaamatta tai tietämättä peräti on pudonnut, on jo aika ihme!
Tiedätkö kuitenkin, että käyt liikkumassa viikottain? Rehellinen vastaus...kiitos!- liikkuja11
Siis liikun päivittäin. Uinti ja pyöräily on rentoa...polskuttelua ja ajelua sanoisin. Mutta muut voisin laskea kunnon kuntoilukerroiksi.
- issekseen
Sauvoilla luistelen kuusi kertaa viikossa noin 120-160km viikko.
- van der Lambert
luistelet? No jo on vaikeeks mennyt. Ilmankos siinä laihtuu kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647