Jarrupala

Jalluk

Rullalistimistani jappupala ihan loppu, mistä lie uuden saisi. Luistimet ovat Exel Nordic Blader merkkiset, enkä edes Googlettamalla ole noista tietoa löytänyt.
Paikallisesta Kesportista ei saa edes sinneppäin olevaa jarrupalaa, liekköhän edes löytyy moiseen ennää. Ja mennee tekohommiksi. Luistimilla ikkää noin vuosi. Asiallisia neuvoja kiitos.

9

498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rullamies
      • jalluk

löytynyt jarrupaloja, pelkkiä sauvoja. Tai en osannut etsiä.

jalluk kirjoitti:

löytynyt jarrupaloja, pelkkiä sauvoja. Tai en osannut etsiä.

Nämähan oli ne exel & mogema yhteistyö systeemit. ja mogemahan on kuopattu, mutta liekö käytetty saman tyyppistä jarrupalaa muissa mogeman kiskoissa?

• .....
        **************** kirjoitti:

Nämähan oli ne exel & mogema yhteistyö systeemit. ja mogemahan on kuopattu, mutta liekö käytetty saman tyyppistä jarrupalaa muissa mogeman kiskoissa?

Onpa kyllä jännä, että vuodessa on kulunut. Mulla on 4 vuotta vanhat luistimet joilla on menty kohta parisen tuhatta kilometriä ja on kuin uusi pala! Pidän koko jarrua melko turhana. Eihän siitä ole mitään apua jos esimerkikisi alamäessä yrität jarruttaa. Aikanaan kun hiljentää vauhtia ja lopuksi vielä sauvoilla auttaa niin jarrupalaa ei edes tarvitse:)

• T-jarrutus
        ..... kirjoitti:

Onpa kyllä jännä, että vuodessa on kulunut. Mulla on 4 vuotta vanhat luistimet joilla on menty kohta parisen tuhatta kilometriä ja on kuin uusi pala! Pidän koko jarrua melko turhana. Eihän siitä ole mitään apua jos esimerkikisi alamäessä yrität jarruttaa. Aikanaan kun hiljentää vauhtia ja lopuksi vielä sauvoilla auttaa niin jarrupalaa ei edes tarvitse:)

Kyllä taito jarruttaa tulee olla, mutta kannatta heittää vesilintua sillä niinsanotulla jarrupalalla , Opetella T-jarrutus se on varmempi, tehokkaampi, luotettavampi, KOKEMUSTA ON !

• mokoma exel
        **************** kirjoitti:

mogema yhteistyössä kävelyporkkamallin kanssa... mitähän täällä joku horisee kaiken aikaa sekavia...

• jalluk

• Rullis7
        jalluk kirjoitti:

Jepjep...sieltähän noista linkeistä noi rullaluistimet löytyy. Muttei paloista tietoakaan, tietysti toi jarrutustavan uudelleen opettelu vois toimia, mutta kyll toi pala silti ois hyvä lisä.
        Kiitoksia noista linkeistä

Mulla menee vähintään 2 jarrupalaa kesässä, kun on niin mäkinen tie! Ei siinä viitti pyörillä jarruttaa, tulee muuten liian kalliiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60