Lisäks musta tulee kovassa kännissä todella väkivaltanen jos joku loukkaa mua, on ollu liian lähellä tilanteita että olisin käyny jonkun kusipään kimppuun oikeen kunnolla.
Ennen mulla ei ollu tällästä,mut oon ajatellu et se varmaan johtuu siitä etten muuten näytä oikeen tunteita ja vihaa,ja sit kun menee estot niin mun padot aukee ja teen just niinkun huvittaa.
mut onneks mulla alkaa kohta koulu ja jää ainakin ryyppäys vähemmälle, ja oon päättäny et alotan jonkun taistelulajin et sais vähän purkaa paskaaoloa veks.
Menny ihan överiks juominen ja kaikki..
7
496
Vastaukset
- dghgk
millaista jälkee sit saat aikaseks!
- nii-in
alkoholisti.Hanki apua.
- ----->>
taipumus väkivaltaisuuteen jo nyt, ja siihen yhtälöön treenaat taistelulajeja, niin sitten kännissä niitä myös käytät.
Tehokkampi hillitsemiskeino on olla ottamatta niitä kovia kännejä, jolloin taistelulajien treenaus ei käänny omaksi ja toisten vahingoksi.- Oulun kouluunjouluun
kokonaan ja keskity koulunkäyntiin.
- mikkokkk
Oulun kouluunjouluun kirjoitti:
kokonaan ja keskity koulunkäyntiin.
"Tehokkampi hillitsemiskeino on olla ottamatta niitä kovia kännejä, jolloin taistelulajien treenaus ei käänny omaksi ja toisten vahingoksi. "
näin.
Jos käyt kännissä väkivaltaiseksi älä yhdistä siihen taistelulajien taitoja. Muutut käveleväksi pommiksi. Tutkimuksen mukaan ne jotka on treenanneet taistelulajeja joutuvat muita useammin tilanteisiin joissa käyttävät väkivaltaa.
Kännissä niitä kusipäitä riittää. Jos käyt oikeen kunnolla jonkun kusipään kimppuun siitä tulee pahoinpidelty kusipää (voi tulla sustakin), ja jos se on loukannut sua ei se loukkaus sillä häviä että lyöt sitä. Tässähän joku tappoi kolme kun sitä oli kai loukattu.- mikkokkk
"Kännissä niitä kusipäitä riittää. Jos käyt oikeen kunnolla jonkun kusipään kimppuun siitä tulee pahoinpidelty kusipää..."
pitää paikkansa. tätä näkee valitettavan usein..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144