Kysyisin täältä josko joku tietäisi.
Itsellä jo useamman vuoden vanhat Salomonin luistimet ja nyt oli matkalla pudonnut yhdestä renkaasta ruuvi irti. Mahtaakohan noita vielä jostain löytää varaosina, kun huomasin että Salomonkin on lopettanut luistinten myynnin. (Tarkoitan ruuvia mikä tulee kaakerien välistä, se sisempi.)
Onko kaikissa merkeissä samanlaiset ruuvit vai onko salomonissa omansa.
Vai onko uusien luistinten osto edessä yhden ruuvin takia :D
Help ruuvi irtosi
2
492
Vastaukset
Urheiluliikkeissä on yleensä varaosapakki josta moisia ruuveja pitäisi löytyä, mars kyselemään...
- KingKong of Blades
Edellinen viesti pitää paikkansa. kannattaa mennessä ottaa malliksi yksi mukaan, jotta löydätte mahdollisimman hyvin vastaavan täysin samoja ei ole. Hintaa esim. Intersportissa akseleilla oli 1€, joten ostin itse muutaman varakappaleen, en tosin Salomoniin. Saattaa myös kannattaa laittaa mailia Salomonille ja kysyä mistä moisia voisi saada. K2:n tapauksessa osasivat ainakin minulle osoittaa suoraan lähimmän urheiluliikkeen johon ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657