Voiko joku innokas harrastaja antaa edullista golf-opetusta (ja joka lainaa opetuksen ajaksi välineet) Tampereella miehelle, joka ei ole koskaan pelannut.
TRE edullista opetusta?
2
341
Vastaukset
- Pelaaja hcp 9.1
Juu elikkäs oon 19-vuotias poika joka pelaa kuudetta kautta golfia nyt 9 tasoituksella..Voisin opettaa golfin perusasioita vaikka Nokia River golfissa omilla välineilläni (muukin kenttä käy)? Olisko 30 € tunnilta paha sillä asun satakunnassa,joten vähän matkaakin tulee?
- Oliskiiiii
viisasta vaan mennä alkeiskurssille ja saada kunnon opetusta. '
Kas nuo amatööriopet kun on todella amatöörejä, sekä sääntöjen puitteissa, sekä yleensä niiden osaamisen suhteen. Samalla voisit oikeesti oppia oikean tekniikan heti alusta alkaen.
PS itse pelannut ab 30 vuotta ja händäri alle kympin reilusti, en siti lähtis opettaan toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647