Miksi moni poppari kuolee

Eiminulle

ukahtamislääkkeisiin ja alkoholiin. Se ei ole edes kysymys. Joas sinulla on nukahtamisongelmia, niin lääkäri tarjoaa soinulle nukahtamisaineita. Ei tarvitse olla poppari tietääkseen, että kun ei nukahda niin juodaan muutama lisää. Ja muutama lisää, kun ei nukahdeta. Sitten herätään ja käydään kusella ja nukutaan taas. Tai ei enää nukuta.

Tietenkin ensimmäisellä kerralla lääkäri on kuin kirkon kidutusvastaava. Toisellakin kerralla joillekin mitä ne pitää kauheina "lääkkeiden väärinkäyttäjinä". Ne kun rehellisyyttään ovat kertoneet, että on pitänyt ottaa pikkuisen enemmän. Nukkuakseen. Ei se kelpaa! Sinun pitää kertoa, että on pitänyt ottaa rutkasti enemmän nukkuakseen. Sehän se totuus on! Ja viinaa vielä päälle!

Våhättely ei parane poppari ja rokkarihommissa. Elämä omn yhtä vuorotyöläisen duunia. Säännöllisyydestä ei tietoakaan. Puhumattakaan etteivät fanit tarjoaisi drinkkejä paussin aikana.

Minulle ne ei vittuile, kodska nuppi vuosi ja pisti pakan sekaisin. Ne ihan ymmärtää minua. Tai on ymmärtävinään. Ihan hienoa minusta. Ettei tarvitse ruikuttaa. Enkä minä ruikuta: Minä vaadin kunnon lääkitystä. Välillä joku pelle määrää doxalia, millä ei ole edes vaikutusta vatsanpuruihin - saatikka nukkumiseen. Aikaisemman naapurin piti ruikuttaa, anoa - ja ruikuttaa Niin kuin aikaisemman naapurini piti. Vaikka sillä oli sokeritauti ja ties mitä. Eikä se saanut enempää nukahtamislääkettä.

En minä ihmettele, että kaveri on unettomuuttaan sekaisin. Kuka tahansa missä tahansa olisi. Jotkuthan salailevat sitä, että unilääke ei tehonnutkaan tai se vaikutti vain muutaman tunnin. Ei kannata. Saatte vain huonompaa hoitoa. Minun lääkärini ovat ottaneet ihan tosissaan unettomuutenoi. Paitsi tämä vihonviimeinen. Minun pitäisi ihan tulla terveyskeskukseen, jotta voitaisiin minulle antaa nuhkahtamislääkeresepti.

Siellä on ilmeisesti tuuraaja, joka ei tiedä mitään nukahtamisongelmistani. Vaikka on sillä neljänvuoden historia edessään.

1

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junkie

Tarkistin, tsolbideemia 10 mg, doxalia 50 mg ,ja atarAXIA 50MG. nUKUN SILLÄ VIITISEN TUNTIA. vSAIKKA SE EI SUUREMMIN MINUA HÄIRITSE, KOSKA NUKUN MITEN SATTUU. oTAN LÄÄKKEET TOKI 23.00 MENNESSÄ,MUTTA NUKAHTAMINENTAPAHTUU JOSKUS 03. - 04 VÄLILLÄ.

tÄYTYY SANOA, ETTÄ VARSIN HIDAsvaikutteisia lääkkeitä. Tai oikein hidasvaikutteisia. 60

Saisiko poppamieheltä parempia lääkkeitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1829
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      151
      1568
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1428
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1328
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      58
      1262
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1010
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1007
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe