Finnairin lennot tulee ja lähtee terminaalista 8. Onko näin, miten olen eri keskuisteluista ymmärtänyt, että terminaali 8 on todella pieni eikä perinteisiä lentokentän ostoksia ole siellä juuri tehtävänä?
Terminaali 8
3
459
Vastaukset
- mtaman
eihän se terminaali mikään pieni ole, mutta tax free kauppa tai olisko osuvampi nimi kioski kylläkin on.
- k
8 terminaali ei ole mikään pieni. Useampia tax free kauppoja on ja monenlaista ruokapaikkaa. 7 terminaali taas on tosi pieni, sieltä lähtee BA:n lennot.
- HeceR
Kyllä siellä ostoksensa saa tehtyä ja syötyä, jos haluaa rahansa käyttää ylihintaisiin lentokenttäostoksiin...
Kauppoja on ainakin kymmenkunta, ruokaa on mäkkäristä pihveihin ja leivoksiin. Käsittääkseni 8 on rempattu äskettäin, ainakin se näytti tosi uudelta ja siistiltä. Enemmän siellä liikkuvan kaverin mukaan se on siistein terminaaleista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667