kuinkakohan moni

meistä yksinäineN

meidän 40v :n joukossakin etsii, kaipaa seuraa mahdollista elämänkumppania rinnalleen.
Paljon meitä on tuolla suomi 24:lla treffi profiilinsa luoneena, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntumaan että jokaisella on sellaiset vaatimukset kumppaneilleen ettei löydy sitä herra tai rouva oikeaa.

Olen huomannut että on todella vaikeaa löytää sellainen ihminen, jolle ei pelkkä ulkonäkö ja omaisuus merkkaa, itse elämää nähneenä, osaa jo arvostaa ihan muita asioita siinä mahdollisessa kumppanissaan .

Kumpa löytyisikin se halikaveri, jolle aamulla saisi toivottaa hymyn ja suukon kera huomenen, jolle illalla toivottaa hyvää yötä. Jonka kanssa vaihtaa päivittäin kuulumisia kuinka mahdollinen työpäivä mennyt ja kun maailma ahdistaa olisi olkapää johon nojata, syli johon käpertyä ,olla ja vaan nauttia hiljaisuudesta ja toisen läheisyydestä.

9

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N40+

Iltaa,

Kun oikein miettii, niin en oikein tiedä kaipaanko uutta miestä itselleni, koska elämänkoulu opetti oikein kunnolla minua ja panssarikuoren rakensin ympärilleni.

Välillä kaipaan lähelleni miestä jota en vielä tiedä, tunne, haista... mutta toisinaan haluan olla yksin ja en päästä ketään mun lähelleni.

Luottamus tökkii, joten pelkään kai uutta suhdetta johon jälleen petyn... miten se luottamuksen saisi takaisin.

• nöff, nöff

Eletty elämä ja pettymykset tekevät varovaiseksi. . . Enää ei tarvitse tormailla mihinkään suhteeseen niin nopeasti kuin silloin nuorena. . . Kyllähän sitä välillä kaipaa toisen läheisyyttä, mut tällä iällä osaa jo elää yksinkin, eikä ole kenestäkään riippuvainen. . . Mä elän juuri jotain murrosta/muutosta . . . enään ei tarvitse olla jatkuvasti varuillaan, eikä pelätä ihmisiä jotka vetäisivät maton jalkojeni alta!! . . . Nyt saan ja uskallan olla oma itseni . . . kunhan vain löydän todellisen ja herkän minäni paksun kuoren alta. . . Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!!

• Paska homma!

Poistin profiilin kun te naiset ette vastannut tai ottaneet oikeastaa koskaa yhteytä? MIKSI? Mielestäni miehen on aivan turhaa pitää profiilia, en enää jaksanut kehua teidän ulkonäköänne yms yms.....ette kerenneet vastaamaan kun hukuitte meidän miesten viesteihin.....teille riittää kun saatte meiltä kehuja, ja se taas nostaa teidän itsetuntoa ja tulette yhä ylpeimmiksi....

• meistä yksinäineN

itse olen vastannut jokaiseen asialliseen viestiin, olen myös itse ottanut yhteyttä miehiin joiden profiili on herättänyt mielenkiintoni .
        Tosin mielenkiinto tuntuu laimenneen puolin ja toisin . Itselläni ainakin sen takia jos ns, tapaaminen livenä tai valokuvan lähettämisen kanssa mies viivyttelee. Itselläni valokuva reilusti profíilissa, ymmärrän ettei kaikki halua sitä laittaa , mutta ainahan sen voi s-postitse lähettää... jos juttu muuten alkaa lämpenemään.

Toinen juttu tää varatut , vaikka kuinka kerron profiilissa ettei varatut kiinnosta , piruvie he silti ottavat yhteyttä ja näyttelee aikansa sinkkuja.
        Miksi ei voi reilusti sanoa profiilissaan olevansa salaseuraa vailla?
        Paljonhan noita on sekä miehiä ja naisia jotka sellaista ms. salaseuraa hakevat , itse en!

Turha yleistää että ulkonäköä pitäisi kehua, tosi asia on että joku pikkunen positiivinen kommentti silloin tällöin saa varmaan niin miehen kuin naisen kokemaan itsensä hyväksytyksi / pidetyksi.

Aina ei onnista , on vain jatkettava elämässä eteenpäin.
        Joskus se oikea nainen tai mies voi tulla vastaan ihan arvaamatta.
        Siispä älä anna periksi .

• meistä yksinäineN kirjoitti:

itse olen vastannut jokaiseen asialliseen viestiin, olen myös itse ottanut yhteyttä miehiin joiden profiili on herättänyt mielenkiintoni .
        Tosin mielenkiinto tuntuu laimenneen puolin ja toisin . Itselläni ainakin sen takia jos ns, tapaaminen livenä tai valokuvan lähettämisen kanssa mies viivyttelee. Itselläni valokuva reilusti profíilissa, ymmärrän ettei kaikki halua sitä laittaa , mutta ainahan sen voi s-postitse lähettää... jos juttu muuten alkaa lämpenemään.

Toinen juttu tää varatut , vaikka kuinka kerron profiilissa ettei varatut kiinnosta , piruvie he silti ottavat yhteyttä ja näyttelee aikansa sinkkuja.
        Miksi ei voi reilusti sanoa profiilissaan olevansa salaseuraa vailla?
        Paljonhan noita on sekä miehiä ja naisia jotka sellaista ms. salaseuraa hakevat , itse en!

Turha yleistää että ulkonäköä pitäisi kehua, tosi asia on että joku pikkunen positiivinen kommentti silloin tällöin saa varmaan niin miehen kuin naisen kokemaan itsensä hyväksytyksi / pidetyksi.

Aina ei onnista , on vain jatkettava elämässä eteenpäin.
        Joskus se oikea nainen tai mies voi tulla vastaan ihan arvaamatta.
        Siispä älä anna periksi .

Juu ei kannata antaa periksi. Mulla on jo kolmatta vuotta ilmotus täällä ja vielä ei oo tärpännyt :) .

• Aika-aikaansa...
        näkäräinen kirjoitti:

Juu ei kannata antaa periksi. Mulla on jo kolmatta vuotta ilmotus täällä ja vielä ei oo tärpännyt :) .

Näitä palstoja joskus lueskelen, mutta nyt pakko kommentoida edellistä kirjoittajaa. En tarkoita henkilökohtaisesti ko. kirjoittajalle, vaan yleensäkin... että jos jo kolmatta vuotta "ilmoitus tällä, eikä vielä tärpännyt", niin miten voi mennä näin...??? Onko tällöin live-elämää ollenkaan? Vai onko netti ja sen tarjoamat useammat mahdolliset `mahdollisuudet` vieneet jo todellisuuden tajun?????

- Ei ymmärrä ei-

• nöff, nöff
        Aika-aikaansa... kirjoitti:

Näitä palstoja joskus lueskelen, mutta nyt pakko kommentoida edellistä kirjoittajaa. En tarkoita henkilökohtaisesti ko. kirjoittajalle, vaan yleensäkin... että jos jo kolmatta vuotta "ilmoitus tällä, eikä vielä tärpännyt", niin miten voi mennä näin...??? Onko tällöin live-elämää ollenkaan? Vai onko netti ja sen tarjoamat useammat mahdolliset `mahdollisuudet` vieneet jo todellisuuden tajun?????

- Ei ymmärrä ei-

Minusta tuntuu, että ko. henkilöllä on vaatimuksissa rima korkealla. . . Hän ei halua suhteeseen pelkän suhteen vuoksi, eikä kenenkä kanssa vain . . . Vaan hän etsii sellaista ihmistä, jonka kanssa hän itse haluaa elää ja on onnellinen!!

• Aika-aikaansa... kirjoitti:

- Ei ymmärrä ei-

No itse olen tullut siihen ajatukseen että ei tällä naamalla/kropalla voiteta Mister Finlandia kisoja :) . Täytyy tohon yhteen sanaan sanoa itse ennenkuin joku sanoo että laihduta niin en ole mikään läski vaan suht normaali kokoinen (muutama kilo liikaa). Niin ja yksi syy on se että olen ollut työttömänä ja eihän sellainen naisia kiinnosta vaan tukku rahaa tilillä :) . Omat vaatimukset naisten suhteen eivät ole pilvissä eli saapi olla läskiäkin kunhan ne ovat oikeis kohissa ja ei liikaa sen verran et pääsee puristeleen :) .
        Siis yhteenvetona vois sanoa et aikuinen naisellinen nainen joka ei ole lähtenyt nuorten naisten hömpötyksiin mukaan joissain asioissa.

• vilkasin profiiliasi
        näkäräinen kirjoitti:

kokeilisit vaihtaisit valokuvaa profiilissasi, hymyä huuleen ja pilkettä silmäkulmaan , yksi asia vielä aimo annos huumoria mukaan ....kannattais varmaan muokata profiilisi tekstiäkin.
        Sitten rohkeesti vaan treffipyyntöjä ja yhteyden ottoja naisille , kyllä se siitä .
        Tsempii sulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe