Hei ollaan menossa ensimmäistä kertaa elokuussa new yorkiin ja ajattelin, että olisi mukava käydä elokuvissa. Siellä on varmaan kymmeniä ellei satoja elokuvateattereita mutta mikä olisi hyvä mielellään suuri teatteri niin pääsis kokeen oikeen suuren teatterin elämyksen. Ja saako näihin lippuja vain paikanpäältä vai voiko jostain kioskeista ostaa etukäteen.
NYC Elokuvateattereita
gus
2
403
Vastaukset
- Mäkki
AMC nimisellä firmalla on ympäri nykkiä leffateattereita ja esim. Time Squarelta löytyy yks. Lipun voi ostaa joko teatterin kassalta samaan tapaan kuin Suomessa tai sit teatterin aulasta löytyvistä automaateista. Itse kävin katsomassa ks. paikassa IMAX 3D leffan.
- dfdfdfsdf
Madame Toussadin liepeillä (Times Squarelta länteen n. 42 kadulla) on parikin teatteria... Itse kävin kadun toisella puolella olevassa teatterissa katsomassa elokuvan. Silloin oli arki-ilta ja sali lähes tyhjä. Paikkalippuja ei ole vaan saliin mennään sille paikalle mikä sattuu vapaana olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657