Miksei tässä kaupungissa järjestetä sinkuille mitään omaa tapahtumaa..kuten esim. jonnekkin ravintolaan ns. sinkkubileitä niinkuin isommassa maailmassa? Missä täällä törmää muihin sinkkuihin..kun tuntuu iltaelämän "sinkut" olevan tosiasiassa varattuja?? Vaikka kyllähän ne varatut osaa tulla sellaiseenkin ;)
Sinkkutapahtuma
16
1034
Vastaukset
- miukumaukumai
Olen itsekkin sinkku, 24v. ja ilomielin haluaisin tänne kaupunkiin jotain äksöniä! Baareihin sinkku-iltoja yms yms ''teema-bileitä''...Jotain mikä saisi alle 30v. liikkeelle.. Täällä päin on aika vähän sinkkuja miehiä.. joten itse suuntaan ennemmin miehen hakuun Kuopioon tai Joensuuhun..
- huvinsa kullakin
on lauma lapsia!
Tuntuu todella koomiselta kun itseään sinkuksi tituleerava 3lapsen äiti istua röhähtää sinkkubaariin!
Syönyt raskausaikanaan ainakin kymmenen ihmisen edestä ja etsii "sinkkuna" uutta nuoruuttaan joka todellisuudessa on mennyt menojaan kaaaaaaauan aikaa sitten. - hihhuliheijaa
huvinsa kullakin kirjoitti:
on lauma lapsia!
Tuntuu todella koomiselta kun itseään sinkuksi tituleerava 3lapsen äiti istua röhähtää sinkkubaariin!
Syönyt raskausaikanaan ainakin kymmenen ihmisen edestä ja etsii "sinkkuna" uutta nuoruuttaan joka todellisuudessa on mennyt menojaan kaaaaaaauan aikaa sitten.En itse ole 3 lapsen äiti, mutta kait nekin saa etsiä uutta rakkautta jos sellaista ei ole...jos ón mieleltään nuori, niin so what?? Mutta ehdottomasti kannatan sinkuille jotaki juttua, olkoot ne sitten lapsettomia tai ei!
- järki käteen
hihhuliheijaa kirjoitti:
En itse ole 3 lapsen äiti, mutta kait nekin saa etsiä uutta rakkautta jos sellaista ei ole...jos ón mieleltään nuori, niin so what?? Mutta ehdottomasti kannatan sinkuille jotaki juttua, olkoot ne sitten lapsettomia tai ei!
"Huvittavinta mitä sinkku tuokaan tullessaan" hihuliheijaalle kirjoitukseni ei ollut tarkoitettu sinulle, vaan niille surkeille tapauksille, jotka tituleeraavat olevansa sinkkuja lapsikatraineen! Sinkku on lapseton naimaton nainen tai mies! Ei eronnut karannut tai muuten pentukatraan kanssa elävä yksinhuoltaja!
- ei enää sinkku
järki käteen kirjoitti:
"Huvittavinta mitä sinkku tuokaan tullessaan" hihuliheijaalle kirjoitukseni ei ollut tarkoitettu sinulle, vaan niille surkeille tapauksille, jotka tituleeraavat olevansa sinkkuja lapsikatraineen! Sinkku on lapseton naimaton nainen tai mies! Ei eronnut karannut tai muuten pentukatraan kanssa elävä yksinhuoltaja!
Nimenomaan: sinkku on sinkku. Mutta silti esimerkiksi televisiossa pyöri sarja nimeltä "sinkkuäidit". Miten voi olla enää sinkku, jos on äiti? Huijausta, sanon minä. On kuitenkin iso ero naisella joka on oikeasti sinkku tai naisella, jonka kylkiäisenä tulee jonkun toisen tekemä pentu.
- näin on
ei enää sinkku kirjoitti:
Nimenomaan: sinkku on sinkku. Mutta silti esimerkiksi televisiossa pyöri sarja nimeltä "sinkkuäidit". Miten voi olla enää sinkku, jos on äiti? Huijausta, sanon minä. On kuitenkin iso ero naisella joka on oikeasti sinkku tai naisella, jonka kylkiäisenä tulee jonkun toisen tekemä pentu.
Kun nykykielessä puhutaan salarakkaasta, niin todellisuudessa sillä tarkoitetaan huoraa. Se on vain kaunisteltu nimike huorasta. Huora on aina huora vaikka niille keksitäänkin uusia nimiä.
Sana sinkku tulee englantilaisesta sanasta väännettynä ja se tarkoittaa yksinäistä ei sitoutunutta. Jos puoliso esim. kuolee niin vaikka siinä olisi 10 lasta niin se ei muuta sitä tosiasiaa että on sinkku. Siis ei kun puuhaamaan ensi kesäksi sinkkufestareita Varkauteen. Kämäri olisi ihanteellinen paikka ne järjestää.
- ei enää sinkku
bruno2 kirjoitti:
Sana sinkku tulee englantilaisesta sanasta väännettynä ja se tarkoittaa yksinäistä ei sitoutunutta. Jos puoliso esim. kuolee niin vaikka siinä olisi 10 lasta niin se ei muuta sitä tosiasiaa että on sinkku. Siis ei kun puuhaamaan ensi kesäksi sinkkufestareita Varkauteen. Kämäri olisi ihanteellinen paikka ne järjestää.
Jos on 10 lasta, on kaikkea muuta kuin sitoutumaton. Lapsi tuo vastuun ja sitä kautta sitoumuksen.
- asdfagfesasdf
Jos on 10 lasta, on kaikkea muuta kuin sitoutumaton. Lapsi tuo vastuun ja sitä kautta sitoumuksen.
Olkoon vaikka 100 lasta oli sitten isä tai äiti antakaa jo olla tyhjästä jauhaminen ja pysykää aiheessa!
- Home Alonen
Minusta idea on hyvä eikäjo - aviossa ollevat - saa sitä vesittää. Uskon että Varkaudessa on paljon sinkkuja jotka ovat kyllästyneet " One weekend Varkaus " juttuihin ja haluaisivat hieman tasokkaampaa seuraa kuin mitä kolmen % pohjat ottaneet örveltäjät esittävät.
Idea on suorastaa loistava ja miten esim Youtube taikka Facebook voisivat olla avuksi ? - okkul
miksei sitten joku perusta jotain tapahtumaa fb sivulle tai jossain mainosta sellaista niin jotain saattas tässä kyläpahasessa tapahtuakki, ei jäis tämäki puheeks sitte.
- vitun sinkku
taitavat ollakin juuri näitä ihmisiä, joilla on lauma pentuja ja mieltävät itsensä sinkuiksi!
Minusta on todella ÄLLÖTTÄVÄÄ se, että ihminen joka on ollut naimisissa ja on pentuja joka lähtöön puhuttelee itseään sinkuksi! Paskaläjä on sellaiselle parempi nimike!
Sinkku on ja tulee olemaan nuori naimaton mies tai nainen. EI KUKAAN MUU!!! - weqfedasg
vitun sinkku kirjoitti:
taitavat ollakin juuri näitä ihmisiä, joilla on lauma pentuja ja mieltävät itsensä sinkuiksi!
Minusta on todella ÄLLÖTTÄVÄÄ se, että ihminen joka on ollut naimisissa ja on pentuja joka lähtöön puhuttelee itseään sinkuksi! Paskaläjä on sellaiselle parempi nimike!
Sinkku on ja tulee olemaan nuori naimaton mies tai nainen. EI KUKAAN MUU!!!"taitavat ollakin juuri näitä ihmisiä, joilla on lauma pentuja ja mieltävät itsensä sinkuiksi"
mene muualle arvailemaan.. nm. sinkku jolla ei ole lapsia - singlewoman
vitun sinkku kirjoitti:
Sinkku on ja tulee olemaan nuori naimaton mies tai nainen. EI KUKAAN MUU!!!Sinkulla EI TODELLAKAAN tarkoiteta vain nuorta naimatonta vaan Naimatonta henkilöä, joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa, ikä voi olla mitä vain..vai meneekö esim. yli 40v. jo vanhanpiian/pojan nimikkeellä?? Ja nykykielessä kyllä sinkku kattaa jo sellaisetkin naimattomat joilla on lapsia...vai pitäisikö heidän esitellä itsensä esim en ole sinkku vaan naimaton 2 lapsen äiti??
Mutta alkuperäinen idea on hyvä..mitenkä sen vaan saisi tulille..ja tapahtumahan voi olla sinkuille, eronneilla, karanneille ja leskille..niin ei tartte kamalaa kädenvääntöä käydä nimikkeestä ;-) - Single lapsineen
singlewoman kirjoitti:
Sinkulla EI TODELLAKAAN tarkoiteta vain nuorta naimatonta vaan Naimatonta henkilöä, joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa, ikä voi olla mitä vain..vai meneekö esim. yli 40v. jo vanhanpiian/pojan nimikkeellä?? Ja nykykielessä kyllä sinkku kattaa jo sellaisetkin naimattomat joilla on lapsia...vai pitäisikö heidän esitellä itsensä esim en ole sinkku vaan naimaton 2 lapsen äiti??
Mutta alkuperäinen idea on hyvä..mitenkä sen vaan saisi tulille..ja tapahtumahan voi olla sinkuille, eronneilla, karanneille ja leskille..niin ei tartte kamalaa kädenvääntöä käydä nimikkeestä ;-)Voi hyvänen aika...KUKA TAHANSA meistä/teistä voi jäädä joskus lapsikatraan kanssa YKSIN...Kuka mistäkin syystä..Esim.leskeksi...NAURETTAVAN lapsellista nimitellä "LAUMA PENTUJA, pentukatraan kanssa elävä yksinhuoltaja"...SINKKU mikä sinkku! Jos elää ilman puolisoa on sinkku; ikään tai lapsiin (tai niiden määrään!!) katsomatta. Älkää tuomitko tietämättömyyttänne !
- nidalsys
Olen valmistellut sinkkutapahtuman järjestämisen halukkuuden tutkimusta mahdollisen sinkkutapahtuman järjestämiseksi. Tässä vaiheessa etsitään sinkkuja jotka olisivat kiinnostuneita tulemaan mukaan mahdollisesti Varkaudessa tai sen lähialueella järjestettävän sinkkutapahtuman mahdolliseen talkooväkeen osallistumalla päätöksentekoon ja erilaisiin työtehtäviin ja olemalla mukana itse mahdollisessa sinkkutapahtumassa. Sinkkutapahtuman järjestämisen edellytyksenä on muun muassa se että löydetään tarpeeksi talkooväkeä sitä tapahtumaa järjestämään. Sinkkutapahtuman järjestämisen osallistumisen halukkuuden tutkimus löytyy osoitteesta: http://personal.inet.fi/tapahtuma/stpro
Avasin 23.01.2012 uuden keskustelun sinkkutapahtuman järjestämisen halukkuuden tutkimuksesta osoitteeseen: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10403294
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226