Hei,
voisitteko auttaa aloittelijaa? Haluasin ostaa kuulokkeet (sellaiset joita yöllä voi kuunnella, jotta toinen ei toisessa huoneessa heräisi/häiriintyisi) YAMAHA 6030 -vahvistimelle. Ilmeisesti tarvitaan jokin analoginen liitin väliin ja kuulokkeet, mutta mikä se liitin on. Itse en saanut ko. asiaa selvitettyä. Kiitos jo etukäteen neuvoistanne.
Kuulokkeet YAMAHA 6030 -viritinvahvistimelle
3
525
Vastaukset
- Kokeillaanpas näin
Joko laite on siis sinulla kotona? http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID=552126
Jos oikein tarkkaan katsoo, voi huomata vahvistemen etulevyssä virtanapin alapuolella reijän 6,3mm kuulokepistokkeelle. Siinä lukee "Phones", joten kuulokkeet käyvät siihen suoraan.
Sitten vain lähimpään elektroniikkkaa myyvään kauppaan (hifi-liikkeet, kodintekniikkaliikkeet, isot marketit...) ja ostamaan ns. hifi-kuulokkeet. Myyjälle voi vielä painottaa, että pitää olla iso 6,3mm kuulokeliitin. Useimmissa on mukana molemmat, eli myös se pieni 3,5mm liitin, joka käy esim. telkkariin, mp3-soittimen, tietokoneen kuulokpistokkeeseen jne.- YAMAHA_WOMAN
Hei,
kiitos neuvoista. Minulla on siis jo se laite kotonani. En tajunnut tuota 6,3 mm kuulokehommaa. Oon vain nähnyt noita kapeampia malleja.
- 5 + 3
Audio-Technica ATH-M50S noista tuntuvat Head-fi.org sivuston rupelihatut tykkäävän, eikä ole kovin kalliitkaan - ainakaan netistä tilattuina. Niitä voi kuunnella halutessaan päivälläkin, ei tarvi yötä odottaa.
Parasta hintalaatu suhdetta kuulokkeissa yleensä tarjoaa Sennheiserin PX-100, hinta alle 50 euroa tarjouksissa. Kepittää äänellisesti monet yli 100 euron luurit. Ainoa vika että eivät eristä ulkopuolisia ääniä juuri nimeksikkään ja johto olohuonestereo käyttöön turhan lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696