On se vaa mukavaa ku täällä maalla 1megan netti maksaa 32e kuussa ja pk seudulla 24megan alle 30e. On vaan niin mukavaa
On se mukavaa
3
342
Vastaukset
- mutta kun
se 320 m2 omakotitalo ja 2,5 hehtaarin tontti on täällä maalla merenrannalla.
Mieluummin kuitenkin täällä hitaahkon 32€:n yhteyden päässä kuin hikisessä
Cityssä 27 m2 kerrostaloyksiössä nopean 30€:n linjan päässä. jos käy hyvä säkä, saa halvan yhteyden nettitikulla. Saunis 13,90 €/kk, Soneran 1Gt/kk 9,90€/kk jne
jos käy huono säkä, menee hermot
hintaeron vuoksi jotkut ostavat nettitikkuun tehokkaan antenninkin, tulee pitkän päälle silti halvemmaksi kuin kiinteän kk-hinnat
minulla Soneran liikkuvalla heinä...maaliskuun akan 2,1 Mt/s, sitten monta kuukautta kelvottoman hidas, heinäkuusta alkaen nyt 2,4 Mt/ssorry typot: piti olla 2,1 Mbit/s ja 2,4 Mbit/s ... Hankala foorumi kun ei voi korjailla lähetettyä viestiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766