terve, ostin tuollaisen blue ray:n ja ärsyttää kovasti kun laite levyä pyörittäessä pitää niin kovaa ääntä. leffaa saa katsoa melko kovalla ettei tuo laitteen rutisevä ääni häiritse. onko muilla vastaavia kokemuksia, onko tuo tyyppi-vika vai mikä? tekisi mieli palauttaa laite anttilaan tuon vuoksi ja ostaa vaikka vähän kalliimpi sonyn vehje. onko kaupalla velvollisuus ottaa laite takaisin tuolla perusteella? en haluaisi että laite lähetään jonnekin tutkittavaksi kun sitten joutuisi olemaan ikuisuuden ilman mitään dvd/blueray toisto masiinaa.
Philips BDP2500 rutisee
3
519
Vastaukset
- tietäjä.
joskus tuommoset rutinat on levy kohtaisia. Jos rutisee levystä riippumatta, palauttamista kannattaa kokeilla, tai ainakin kysyä myyjäliikkeestä, mitä ovat mieltä.
- jonas_1970
olen kokeillut usealla DVD-levylla ja melkein aina on rutissut..
mutta huomasin että ainoalla blueray -levyllä jonka omistan ei rutissut, voiko tuo DVD:n luku tehdä tuon rutinan? - tietäjä.
jonas_1970 kirjoitti:
olen kokeillut usealla DVD-levylla ja melkein aina on rutissut..
mutta huomasin että ainoalla blueray -levyllä jonka omistan ei rutissut, voiko tuo DVD:n luku tehdä tuon rutinan?voihan se olla DVD-toistoon liittyvä ominaisuus. Mutta, jos tuo rutina oikeesti häiritsee, niin ei sitä kannata mietiskellä sen enempää, vaan yrittää vaihtoa. Ja myymälässä kokeilee vaikka esittelylaitteella (omalla levyllä), että onko parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595