Kaunis nainen

Ihmettelijä...

Olen tosielämässä törmännyt mielenkiintoiseen yhtälöön. Miehet yleensä ihastelevat ja sanovat ihannenaisikseen superkauniita beibejä, mutta sitten he loppujen lopuksi päätyvät yhteen ihan tavallisen tallaajan kanssa, joka on tavallisen näköinen jne..

Miehet selittäkää minulle missä tämä logiikka menee? Vai onko miehillä niin huono itsetunto, että eivät uskalla kauniita naisia lähestyä? Olen huomannut, että kun olen laittautunut niin miehet uskaltavat vilkuilla mutta eivät rohkene keskustelemaan. Kun sitten menen käymään kaupassa ilman meikkiä ja lökäpöksyt jalassa niin tullaan juttelemaan.. Pelottaako laittautunut, kaunis nainen? Vaiko viekö luonnollinen kauneus sittenkin voiton? Tavisnaiset ovat siis loppujen lopuksi kuuminta hottia?

11

893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö22*

Oon ite tyttö 22v, kaunis ja hoikka, en mikään horatsu silti... Mutta niin helkkarin ujo että minuu ei kukaan lähesty. Onko jotkut kauniit naiset sitte niin täynnä sitä omaa kauneuttaan että kulkee nokka taivaissa ja siksi ei lähestytä, tai sitte on niinku mie että ei vaan anna mitään signaalia että tuuppa lähemmäs ja tutustu? Minuuki katellaan mutta ei ees tervehditä. Koskapa ite hämmennyn jos joku katsoo ja katon muualle. :D

Kyllä se ainaki miun tapauksessa on se syy ja tiiän sen itekin, luonnettaan on vaan hankala muuttaa...

• uunoo

"...en mikään horatsu silti."

No tuskin se mikään oletusarvo on, että jos on kaunis ja hoikka niin on melkein automaattisesti yhtä kuin "horatsu". Huoh. Jaa että miksei miehet lähesty...

• todelliseen ihastuks

Voit olla kaunis (kenen silmissä) ja päällä mitä tahansa mutta todelliseen kiinnostukseen vaikuttaa niin moni asia.Kannattaa vaan yrittää olla oma itsensä.

• juurikiiin

näin.Mikäpä sen parempaa kuin luonnollinen kauneus.Eikä siinä kyllä mitään tavista ole.
      Kyllähän sitä "massa"kauneutta sillä pakkelilla huijaamalla saa,mutta suihkunjälkeen kaunis on aina kaunis!
      Liekö tämä miehen logiikkaa,mutta onko naisilla huono itsetunto kun meikkaavat itseään? :)

• hkjhkjhgf

Jos avaat silmäsi, huomaat että tähän maailmaan mahtuu ties millaista paria. Ja sehän on pelkästään rikkaus. On tavallista miestä ja kaunista naista, tavallista naista ja komeaa miestä, lihavaa ja laihaa jne.. Minä ainakin olen ilokseni huomannut että jos tutustun johonkin uuteen ihmiseen, voi olla yllättävän vaikea ennustaa millainen hänen kumppaninsa on. Ehkäpä tosiaan kannattaa olla vaan oma itsensä, sillä loppujen lopuksi siinä, kuka kiinnostuu kenestäkin ei ole mitään "logiikkaa". Kannattaa myös muistaa, että kauneus on katsojan silmissä. Ehkä miestenkin tulee katsottua, jos näkevät kovin laittautuneen naisen, mutta se ei tarkoita että olisi kiinnostunut parisuhdemielessä. Kyllähän minäkin saatan katsoa pidempään, jos esim. terassille tulee hyvin laittautunut nainen, koska kova laittautuminen sinänsä saattaa olla huomiota herättävää, mutta ei niinkään kaunista. Jos on kilo meikkiä naamassa ja värit kuin tikkurilan kartalta, kannattaa miettiä katsooko ihmiset "ah miten kaunis nainen" vai jostain muusta syystä ;) Kauniimpaa on minunkin mielstäni sellainen luonnollisempi kauneus, joka perustuu raikkauteen ja luonnollisuuteen kuin siihen meikkiin.

• plörts

Suomalaisilla on itse asiassa yleisesti aika huono itsetunto. Mitään ei oikein uskalleta tehdä, jos sen uskotaan rikkovan jotain normeja tai ajatellaan, että kaikki eivät sitä hyväksyisi.

• Kauneuden ritari

Stereotypiat eivät ole sen hotimpia kuin ne tavallisen kauniitkaan. Näissä stereotypioissa vain yhdistyy sellainen kauneus, jota mahdollisimman moni pitää nättinä. Useimmat äänestävät. Lordiakaan ei euroviisuissa kovin moni maa äänestänyt numero 1 parhaaksi vaan esim kakkoseksi tai kolmoseksi, mutta kauneuspisteitä kertyi niin paljon, että voitto tuli.

Näissä, joiden kanssa miehet menee yhteen on yleensä joitakin piirteitä joistakin stereotypioista. Miehen mielestä saattaa nainen olla esim jonkun stereotypian näköinen, vaikka toisen miehen mielestä asia ei ole ollenkaan näin. Eli se mitä sinä pidät tavallisena, voi toiselle olla maailman kauneinta kauneutta.

• Joskus minulla, tai useinkin on sellainen tunne, että kaikki tuollaiset todella kauniit naiset ovat todellisuudessa jo kovasti varattuja, siksi ei parane edes vaivautua, kun siitä ei kuitenkaan hyvää seuraisi. Joskus kismittää, että tuollaiset naiset voivat oikeasti esittää, että niin vapaina ollaan, vaan kun juttu hieman etenee, niin jo ilmenee, että mies (ei kovin kummoinen välttämättä, mutta kuitenkin) jo löytyykin. Että mitäs siinä tulet minulle itseäsi tykö tekemään? Jaa, silloin minulle tuleekin mieleen, että joo, ihan kuin nainen tässä vain taas testaisi vielä omaa viehättävyyttään ihan muuten vain. Toki voi olla, että jossain harvinaisessa tapauksessa tuollainen nainen voisi olla ihan vapaakin (ihan alkujaan varmaan), mutta ei vaan tunnu osuvan kohdalle.

• Helmeri*

tuossa on? Ei ole lainkaan kirkossa kuulutettua, että joku "superkaunis beibe" on myös luonteeltaan kaunis! Nuorempana petyin pariinkin kertaan aika pahasti, kun kaunis tyttö paljastui olevan jotain muuta kuin miltä päälle näytti. Ensimmäinen tyttö oli herttainen juuri siihen rajaan saakka, kun kuvitteli saaneensa minuun jonkinlaisen "kiinnityksen": jestas, mikä törkyturpa! Puhui todella rumasti esim kavereistaan näiden selän takana, täysin toisia ihmisiä kunniottamaton minä itte. Toinen kaunis tyttö oli sitten taas yleissivistykseltään niin heppoinen, että yhteiset puheenaiheet oli nopeasti käyty läpi. Jos olisin osannut puhua meikeistä, hiuslisäkkeistä ja muotivaatteista, meillä olisi ehkä riittänyt puhetta vielä viikoksi...
      Vaimoni on tavallinen suomalainen nainen. Ehkei kaikkien mielestä kaunis, mutta se on makuasia. Minun silmissäni on kaunis ja kantaa itsensä ja vuotensa tyylikkäästi. Teki vaikutuksen loistavalla huumorintajullaan ja keskustelutaidollaan, hänen kanssaan ei käy elämä tylsäksi. Kyllä, tavisnainen on minulle "kuuminta hottia" ja olen onnekas mies, kun minulla on hänet.

• Mies metrosta..

mutta kun naisessa on muutakin kuin se ulkonäkö. Maailma on täynnä kauniita naisia mutta kauniita, persoonallisia ja mielenkiintoisia on sitten vähemmän. SInun mielestäsi tavis voi olla tylsä mutta jonkun miehen mielestä aivan jotakin muuta. En kyllä usko, että miehet sanovat ihannenaisikseen näitä superbeibeja kunhan vain ihailevat.

Miesten itsetunnolla taas on turha selittää, jos omasta mielestään on kaunis ja miehet ei sitä noteeraa. Eiköhän kysessä ole jokin muu. Ehkä et ole kaunis kaikkien miesten mielestä, saatikka mielenkiintoinen. Siinäpä yhden miehen logiikka.

• . .. .. .

mielenkiintoinen kysymys, johon on monta vastausta..
      miehet varmaan ajattelee että ruma nainen on helpompi, ja kun ei ole nätti niin ei tarvitse pelätä että joku muu veisi hänet?
      sitten on niitä, jotka tuijottavat pintaa, ja ajattelevat että kaikki kauniit naiset ovat automaattisesti bimboja, ylimielisiä ja ties mitä vaikka todellisuudessa näin ei ole.
      jotkut ehkä pelkäävät, jos näyttää meikatulta, että ilman meikkiä toinen olisi ruma kuin vasemman jalan saapas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe