Sellainen kysymys että otteko kokeillu vaihtaa uuteen Superbiin Audin keulamaskin ja merkit takakonttiin ? Meneekö ne paikalleen heittämällä vai joutuuko viilaileen ? Merkit ja maski irtoaa tarvikeosana muutamalla satasella joten saisi kohtuullisella hinnalla tehtyä Superbista Audin näköisen. Photoshopilla voisi kokeilla miltä näyttää moinen tuunaus.
teemana: uusi A6 alle 29 tonnin (Superb on alle 28 tonnia osat 1 tonni). Samalla pääsee eroon itäautolla ajamiseen liittyvistä naapurien ja kaverien vittuilusta :)
tuunaamalla onneen ?
3
367
Vastaukset
- Häh?
Oletko kokeillut asentaa Tatran moottoria Jaltaan? Siis itäautosta itäautoon
"
Keskustele itä-eurooppalaisista autoista. FSO, Moskvitch, Wartburg, Trabant, Volga, Tatra"- totuus ei pala
Jo Neuvostoliitossa historian vääristeleminen oli normaalia toimintaa. Tapahtumia muuteltiin kommunismille mieluisaksi ja historiaa kirjoitettiin puolueen näkökulmasta.
Noin se on tänäänkin Skodalla ajavilla suomidemareilla, ei haluta myöntää että Skoda on koskaan ollut itäauto. Ei edes myönnetä että Tsekkoslovakiaa on koskaan ollut olemassa. Ei myöskään tunnusteta että sosialismi on kuollut ja demarismi saisi kuolla sen mukana
- Näin meillä
Miksi tehdä tuollaista puolikasta ratkaisua? Teen kuten minä tein, vaihdoin uuteen Oktaaviin Bugattin keulamaskin ja merkit. Kun halvin Bugatti on monta sataa tonnia niin auton arvo kasvoi kohisten naapurien silmissä kun ne luki sen bugatti merkin maskista. Eikä ole vaaraa että luullaan itä autoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820