Pruuno Hoi!

Varkkila

Kävitkö Varkauden kaikissa kesäkahinoissa? Mitäs tykkäsit? Toi Tsampijuttu oli ihan ok, mutta lisää pitää olla äksöniä ympärillä...Eli porukkaa lisää ja aktiviteettia lisää, vai mitä. Tsampitapahtuman ruokailu oli pikkuisen vajaa, mutta ehkä sitten ensi vuonna uudella puhdilla.
Sitten oli noita höyrypursia ja konsertteja..Kävitkö heiluttamassa liuhulettiä musiikin tahtiin, mitä?
Sitten asiaan...Mikä arvelet olevan Varkauden väkiluvun olevan heinäkuussa ja nostaako opiskelijoiden tulo sitä edes elokuussa?
Montako luksustaloa on aloitettu rakentamaan eläkeläisten paluumuuttoa varten?
Onko heitä jo alkanut tulemaan?
Nouseeko se kauppakeskus siihen aseman nurkille? Antaako Trisman porukka edes kaavalle lupaa, kun voi mennä ne poonukset....

6

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikoja sitten

varkkila jatkaa elämässä eteenpäin. Alkaa kuulostaa siltä että sinulla itsellä on tuo tekeminen vähän vähissä. Anna Brunon? olla ja mene eteenpäin. Ei tuota natinaa jaksa lukea kukaan!!

• kpo kauppoihin rahat

en ole Varkkila enkä Bruno mutta mielestäni Varkaus tarvitsee tapahtumia ja kauppoja!

• Varkkila

epäpätevä ja asiaa tuntematon siitä hus pois. Pruuno tietää eläkeläistsunamista kaiken, eli hän on asiantuntija. Minä taas tiedän kaiken siitä, miksi sitä tsunamia ei tule.
        Mitäs sinä siitä tiedät, et mitään. Hus siitä pois, kuules :)

• Varkkila
        kpo kauppoihin rahat kirjoitti:

en ole Varkkila enkä Bruno mutta mielestäni Varkaus tarvitsee tapahtumia ja kauppoja!

Tästä on kyse. Varkaus tarvitsee niin paljon kaikkea, ettei taida virta riittää. Toivokaamme uutta teollisuutta kaupunkiin ja paljon...Silloin tulisi niitä paluumuuttajia ja uusia asukkaita veroja maksamaan tänne.

• Ensinnäkin olen ollut reissussa juhannuksen jälkeen enkä ole päässyt harmi kyllä noihin tapahtumiin. No jos siinä pahaa niin hyvääkin olen nähnyt Suomea melkein 5000km:n verran ja tapahtumia myöskin. Jää kyllä sellainen kuva että me asutaan täällä vielä sitä "ryssän" aikaa. Tarkoitan sillä meidän ympäristöä. Eniten kiinnitin huomiota muualla noiden katujen siisteyteen ja niiden ympäristöön. Täällä ei ole sellaisia kauniita kukka-asetelmia ja varsinainen sydän oikea kävelykatu puuttuu. Matkailun kannalta tapahtumatieto on erittäin vaikea löytää sekä paikallislehdestä että Varkauden nettisivuilta. Se on nykypäivää. Muualla se on erittäin toimivaa jopa pikku kylissä. Älä Varkkila hätäile sekä ne eläkeläistalot että se kauppakeskus on jo paperilla. Kaikki aikanaan. Ne Leppävirran ja Joroisten taistelut Pirtinvirran sillalla on ohi ja tämä militarisoitu vyöhyke Varkaus ollaan purkamassa ja sopimuspaperin teko jää yhden koneen varaan hienopaperia jolla voidaan kirjoittaa jälkipolville typeristä ihmisistä jotka olivat syypäitä tähän tilanteeseen.

• Varkkila

jo pitkän aikaa, että matkailuhommat tökkii ja pahasti. Siellä tehdään nyt niin lennokkaita suunnitelmia, ettei taida tavan matkailijaa tavoittaa ollenkaan. Vaikka siellä kuinka kitistään uuden leirintäalueen puolesta, niin totuus on, että Taipaleen purku oli iso mokaus.
        Tapahtumat on aika alkeellisia vielä ja mainostaminen takkuaa. Jos vaan saavat "jatkoaikaa" noille jutuille, niin tapahtumat saattavat alkaa jo kokoamaan porukkaakin ihan kivasti.
        Ongelmana muuten noissa uusissa paperilla olevissa suunnitelmissa on se, että vielä puuttuu se maksaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe