Missä luuraa Titta ja Waffe, Millan ja Normixi? Olis aika palailla sorvin ääreen Ü
Onko lomat jo pidetty?
43
556
Vastaukset
- p.z
voi pitää lomaansa vielä tämänkin kuun, mutta kovasti odottelen heidän paluutaan tänne. Taikistakaan ei oo taas hetkeen näkyny. NainenKirjoittaa olis kans kiva nähdä ja mitähän niitä muita vielä olikaan, joiden nimiä en nyt tässä ala tarkemmin listaamaan. Nyt kaipais vähän jotain säpinää tännekin.
...on Lapissa paras ruska-aika, joten sillon on syyslomat. Keski-eurooppalaiset pitää parhaillaan kesälomaansa, mut mun mielestäni paras kesäloma-aika Suomessa on keskimäärin heinäkuu. Tänä kesänä on kyl kelit suosinu missä kuussa hyvänsä.
niin hiljasta että olen pyörinyt viiskymppisissä viimesen viikon, nyt alkaa taas olla aikaa palstailla tiukan kesän jälkeen :) Juu jotain säpinää kyllä kaipais mutta onkohan sitä jo täydellinen tyhjäpää kun tuntuu ettei osaa tehdä mitään aloituksiakaan, ihan kuin kaikki maailman aiheet olisi jo keskusteltu :O
- p.z
TaikisN kirjoitti:
niin hiljasta että olen pyörinyt viiskymppisissä viimesen viikon, nyt alkaa taas olla aikaa palstailla tiukan kesän jälkeen :) Juu jotain säpinää kyllä kaipais mutta onkohan sitä jo täydellinen tyhjäpää kun tuntuu ettei osaa tehdä mitään aloituksiakaan, ihan kuin kaikki maailman aiheet olisi jo keskusteltu :O
Musta kans tuntuu, että kaikki maailman aiheet on jo keskusteltu, usein jopa moneen kertaan. Tunnustan välillä selaavani eri foorumeita, joista sais kehiteltyä oman keskustelun. Vaikka aika harvakseltaan niistä saa väännettyä mitään omaa, joten avaus jää sitten tekemättä. Lueskelen ja kirjoittelen myös välillä tuonne vauva-palstalle, siis Kaksplussan keskusteluihin. Ja yllättävää kyllä, aiheet siellä ei läheskään aina liity vauvailuun, vaikka niin olettaisi. :D
Hengissä ollaan,,,,vaikka henkeen on ottanutkin tämä kuuma kesä. Ehkä saan jonkinlaisen aloituksenkin aikaseksi, kunhan tokenen.
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Hengissä ollaan,,,,vaikka henkeen on ottanutkin tämä kuuma kesä. Ehkä saan jonkinlaisen aloituksenkin aikaseksi, kunhan tokenen.
Jopa satuikni hyvään aikaan palstalle, onpa TODELLA mukava nähdä nikkiäsi pitkästä pitkästä aikaa. Tämä kesä on ollut ihan liian kuuma suomalaiseen makuun ja kestokykyyn, minullakin kramppasi kuumimmilla helteillä iso selkälihas suola- ja nestevajeen vuoksi, niin että jouduin käymään piikillä :(
se Satutätixikin on hävinnyt, johonkin vuosilomalle vai?
NorMixi kyl on käyny tuolla cafemusa ketjussa, eli hengissä näyttää lomilta selvinneen :)mutta tulin kuitenkin :))
Zone kirjoitti:
...uusia kasvoja. Oletkos sinä niitä Karjalan Taikiksia? Ü Kjäh!
Karjalan Taikikset mahtavat olla oma rotunsa, mä oon Pohjalaisia :) Peijakkaan omapäisiä ja peräänantamattomia?
- melkein
sitä sopua sitten kesti
- melkein ei ihan
TaikisN kirjoitti:
mä olen edelleen sovussa kaikkien kanssa.:)
vai kuvitteletko kaiken koskevan vain itseäsi ?
Palstasopua tarkoitin, sitä näyttää kestäneen alle kuukauden palstalle paluusi jälkeen. - oot outo tappaus
melkein ei ihan kirjoitti:
Palstasopua tarkoitin, sitä näyttää kestäneen alle kuukauden palstalle paluusi jälkeen.taikiksen kintuista jos et ossoo ellää sovussa muihen kansa niin mitä tuota taikikseen purat
- ///
oot outo tappaus kirjoitti:
taikiksen kintuista jos et ossoo ellää sovussa muihen kansa niin mitä tuota taikikseen purat
mikäs muinaissuomalainen siihen tuli horisemaan?
- 1+1666666666
Palstasopua tarkoitin, sitä näyttää kestäneen alle kuukauden palstalle paluusi jälkeen.roskaimuri vaimikäsenyoli
- .....
Palstasopua tarkoitin, sitä näyttää kestäneen alle kuukauden palstalle paluusi jälkeen.ploki pilalla?
- 8+6
..... kirjoitti:
ploki pilalla?
saapuvat, ploki kuin ploki mätänee.
- ......
8+6 kirjoitti:
saapuvat, ploki kuin ploki mätänee.
mää hoitaa lapsias
koko päivän puskissa kussu
ruikku - :))))
...... kirjoitti:
mää hoitaa lapsias
koko päivän puskissa kussu
ruikkuTuu taikis puskista, korvas näkyy :)))))
- ....
:)))) kirjoitti:
Tuu taikis puskista, korvas näkyy :)))))
mäni nukkumaa jo aikaa sitte
sie vaa jaksat taikista mustamaalata
nolo tappaus oot - murreton
.... kirjoitti:
nolo tappaus ootiha syvältä sieltä
- :))))
.... kirjoitti:
nolo tappaus ootNo nyt näkkyy jo muutakkii ku korvat :))))
ilmestyin,vaikka mua ei kukaan huutanut...:)) Nii........miksei???? :P :D
Ihanaa,jos tää palsta alkaa taas elämään..:))Mukava nähdä ääntäsi. Tässä oli kato kyseessä se vanha koukku, että kun pari nimeä laittaa esiin ,niin ne joiden nimi ei niihin kuulu, tulevat nopsaan kysymään että miksei kuulu. Ü
Ja paaskat, mullon vaan niin paha dementia etten enää muistanu muita nikkejä ;)Zone kirjoitti:
Mukava nähdä ääntäsi. Tässä oli kato kyseessä se vanha koukku, että kun pari nimeä laittaa esiin ,niin ne joiden nimi ei niihin kuulu, tulevat nopsaan kysymään että miksei kuulu. Ü
Ja paaskat, mullon vaan niin paha dementia etten enää muistanu muita nikkejä ;)Hitto..mä menin retkuun.Olis pitäny vielä oottaa muutama päivä. ;))
näyttää routa ajavan porsaat kotiin ;) täällä sitä istutaan jo filtti harteilla, tuntuu niin viluiselta helteiden jälkeen. Vaan sanompahan että on ollut elämäni kesäisin kesä :)
- p.z
osas lausua (kirjoittaa) ne kuuluisat taikasanat, niin johan saatiin säpinää. :P
p.z kirjoitti:
osas lausua (kirjoittaa) ne kuuluisat taikasanat, niin johan saatiin säpinää. :P
Mä opin sen 70-luvulla yhdeltä manselaiselta portsarilta Hällä-pubissa. Aina kun menin sinne niin se sano että: Terve, onko lomat pidetty? Ü
Mutta asiasta toiseen. Perjantainen uutislähetyskin huomioitsi että tässä otetaan tänään muutama bisse. Ne kertoi että olut on kallistumassa. Muutama tässä jo on kallisteltu, joten ihan arvostettavaa tarkkuutta Yleltä. Ü
oon kans muutes ihmetelly,ku ei ole Millania näkyny missään päin..Tietäis ees,että on hengissä...:)
Ei tässä sen kauempana luurailla, ainahan tänne tulee vilkuitua. Tämä kesä on ollut työntäyteinen kaikilta osin, enkä ole helteistä juuri ehtinyt nauttimaan. Saldoni uimisessa on ala-arvoinen, yksi kasto alkukesällä ja nyt viimeviikolla vähän pidempi pulahdus. Ei näillä paljon leveillä.
Käsivarret on ainakin ruskeat, joten jotain jälkiä tästäkin kesästä taas jää.Mä haastan sinut tekemään palstalle aloituksen :)
Oon muuten lyönyt oman ennätykseni uimisessa, käynyt peräti kolöme kertaa tänä kesänä ihan luonnonjärvessä uimassa. johtunee hikisestä kesästä. Kroppakin on ruskettunut vaikken oo varsinaisesti aurinkoa ottanutkaan, iho lienee imenyt rusketussäteet sisälle asti ilmasta. Ja ootko muuten huomannut, tänä kesänä kaikki näyttävät siltä kuin olisivat olleet etelän auringossa.?TaikisN kirjoitti:
Mä haastan sinut tekemään palstalle aloituksen :)
Oon muuten lyönyt oman ennätykseni uimisessa, käynyt peräti kolöme kertaa tänä kesänä ihan luonnonjärvessä uimassa. johtunee hikisestä kesästä. Kroppakin on ruskettunut vaikken oo varsinaisesti aurinkoa ottanutkaan, iho lienee imenyt rusketussäteet sisälle asti ilmasta. Ja ootko muuten huomannut, tänä kesänä kaikki näyttävät siltä kuin olisivat olleet etelän auringossa.?en ole uinut vuosiin...Sen verran kävin vedessä,että polviin asti meni vesi..:))
Näyttää sun kesä sujuneen samaan tahtiin kuin omanikin. Duunia, aurinkoa ja vain vähän uimista. Kyllä ne yli kolmenkympin helteet alkoi meikäläiselle olla ihan riittävästi, kummasti hidasti tahtia iltapäivisin.
Joo vähiin on avoveden pulikoinnit jääneet, johtuneeko siitä että on ollut niin kovin lämmintä eikä siksi ole jaksanut niin usein rantsuun kävellä, vaan helpompi on ollut käydä vaikka suihkussa. Täällä myös on ollut orjatyöleiri, hommia on tehty aina kun on jaksettu.
Tämä kesä muistetaan kauan, aivan niin kuin viime talvikin. Eiköhän vuoden keskilämpötila loppupelissä ole kuitenkin ihan normi.
kadonnut kuin pieru saharaan :(
Kiva kun porukkaa alkaa olemaan paikalla. Hyvin harvoin tulee tänne luurailtua....vain joka toinen päivä no heh heh :)
Aivan liian kuuma kesä mun makuuni, en uinut en käynyt missään lomailemassa vaan yritin tulla toimeen runsaan hikoilun kanssa.puutteita nesteytystekniikassa. Jatkuva tasainen mallasnesteytys sai aikaan sen ettei hellehuiput paljon haitanneet muuta kuin työntekoa ;)
Etkös jättänyt yhtää syyslomapäiviä sienestyksen puolukoinnin varalle?BonnieBonBon kirjoitti:
puutteita nesteytystekniikassa. Jatkuva tasainen mallasnesteytys sai aikaan sen ettei hellehuiput paljon haitanneet muuta kuin työntekoa ;)
Etkös jättänyt yhtää syyslomapäiviä sienestyksen puolukoinnin varalle?nestetystekniikka puuttui ihan vallan kun muuttokuormia tein ja vein ja puikoissakin piti olla.
Marjanpoiminta ei ole mun laji....saatan poimia pussin mustikkaa lähikaupasta tarpeen tullen :)Zone kirjoitti:
Etkös sä aikanaan Tarzanin siippana muka tottunut helteisiin siellä viidakoissa? Ü
Siippa tulloin oli täydellinen ja heitti mui veteen kolme kertaa päivässä, mutta myös haki ;)
Voinet kuvitella tältä pohjalta miten hyvin kuumuuden kestin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955