Olen tekemässä bändiä mutta tarttis pari ihmistä mukaan..
-Kitaristi 1 tai 2
-Laulaja
-Basisti
Itse soitan Rumpuja mutta voin soittaa myös bassoa tai kitaraa (kitarasta kokemusta vähiten)
Ikää mieluiten 14-18v voi olla nuorempi jos osaa soittaa.
Suunitteilla metalli/Rock bändi vantaalle
4
385
Vastaukset
- bändiä vailla
joo oon soittanu 3 vuotta kitaraa ja osaan hyvin. minkälaista musaa olis tarkallee tulos. mun vaikutteit on metallica ja iron maiden. ja mist päi vantaa oot? ota yhteyt jos oot kiinnostunut: joo.ku@hotmail.com. ja soolot menee hyvin et voin olla myös leadkitaristi :D, ja oon tehny omii sävellyksii sit et voidaa soitella niitki :DD
- sama ku äske
ikä on 15v
- ....
sama ku äske kirjoitti:
ikä on 15v
Varmaanki jotain Rock/metal tyyppistä. Mun vaikutteita on W.A.S.P.,Kiss,megadeth,Manowar,Metallica,Mötley crue,Ozzy osbourne ja Dio Länsi vantaalla asun ..
- bändiä vailla
.... kirjoitti:
Varmaanki jotain Rock/metal tyyppistä. Mun vaikutteita on W.A.S.P.,Kiss,megadeth,Manowar,Metallica,Mötley crue,Ozzy osbourne ja Dio Länsi vantaalla asun ..
joo mulle sopii ainaki et ota yhteyt sit ku tulee lisää jengii :D
joo.ku@hotmail.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329