Kaikkihan tietävät Helsingin ja muiden suurten kaupunkien pahimmat huorakadut, mutta millä kaduilla Savon kaupungeissa (Iisalmi, Kuopio, Varkaus) on pahin tilanne?
Savon huorakadut
17
5802
Vastaukset
- Info
on huorien osoitteet.
- 212.149.xxx.xxx
Kauppa kaduilla.:)
- huii
kuopiota niin missä sä siellä kauppakadul oot huoria nähny? :o
- Anonyymi
Mulla on vakityypit,muille en anna.
- Anonyymi
Savonlinnannassa Olavinkadun varrella on kolme thaihieromoa, joten sen perusteella julistan sen koko Savon pahimmaksi huorakaduksi.
- Anonyymi
MÄ OON BYLSINY OLAVINLINNASSA
- Anonyymi
Kaikki jotka kulkevat kaduilla antavat.
- Anonyymi
Riippuu kelle;D
- Anonyymi
Mistä sinut löytäisi rakkaudenammattilainen "vinkki".
- Anonyymi
Hevon persreijästä sulle nysä pili
- Anonyymi
Mulla on jo vakiasiakkaat.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/Y4h4S5
- Anonyymi
Ihan sisätiloissa toimin,50€ eteenpäin on taksa. Ei paritusta.
- Anonyymi
Kovasti tekisi Kuopiossa huoran suihinottoa sillä ammattilaiset osaavat sen ja ilman kumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti tekisi Kuopiossa huoran suihinottoa sillä ammattilaiset osaavat sen ja ilman kumia.
Kyllä maksaisin hyvästä suihinotosta.
- Anonyymi
Kuopiossa... kadun nimi, suap persettä varattomat.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://amisagroup.net/H/H0d1N7
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635