Kolmannen vuoden teknillisen fysiikan ja matematiikan sekä toisen vuoden lääketieteen opiskelija tarjoaa yksityisopetusta matematiikassa ja/tai fysiikassa esimerkiksi tuleviin ylioppilaskirjoituksiin tai pääsykokeisiin. Opetuskokemusta minulla on aiemmista yksityistunneista sekä satunnaisista lukiosijaisuuksista. Hinta 20e/h ja paikkana Turku. Jos kiinnostuit tai sinulla on jotain kysyttävää, ota yhteyttä: 040-8398926/Jussi tai jotuomi[at]utu.fi
Yksityisopetusta Turussa (matematiikka ja fysiikka)
9
975
Vastaukset
- Kiinnostunut...
Missä päin Turkua opetat?
- naikkonen1983
missä päin.. ja onko tuntitaksa tiukka vai sovittavis.. tarvetta ois enemmän ku pari tuntia.. :/
- Jussi Tuomi
Paikka on neuvoteltavissa. Samoin tuntitaksa, jos aloitamme pidemmän yhteistyön. Ota yhteyttä jotuomi[ät]utu.fi ja sovitaan asiat kuntoon.
- Jussi Tuomi
Ilmoitus on vieläkin voimassa. Ks. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10036321
- Hyödyllisempää
Kysykää suoraan Jussilta paikka ja hinta, Jussihan antoi yhteystiedot.
Täytyykö täällä opettaa viestintää??? - Keppana323
Löydä yksityisopetusta osoitteesta:
http://www.yksityisopetus.fi/ - matelaatikko
Lukioon ja ammattioppiin meno on tyhmille. Itse olen opettanut omille lapsille, että jääkää suoraan peruskoulusta eläkkeelle. Saatte katon päänpäälle, elannon ja tarpeeksi rahaa. Vältätte armeijan tai sivarin. Toiset tyhmyrit ahertavat koulussa tai töissä kostatutumatta siitä mitään.
Siksi eläkkeelläolo on yhtä kannattavaa, kun ei ole sitonut itseään mihinkään velvollisuuksiin. Voi mennä nukkumaan kun nukutta ja valvoa kun valvottaa.
Pienet rikkeetkään eivät haittaa mitään vaikka poliisi sakottaisi. Kun ei ole tuloja niin ei ole menoja.
Haluan eläkkeelle ja muuttaa asuntovaunuun - Oppidoo
www.oppidoo.fi
Hyvät, pätevät opettajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738