Eli siis, nuorempana harrastin vuosikausia kuorolaulua, ja esinnyin usein koulun juhlissa tms..
Nyt en ole laulanut noin kuuteen vuoteen, ääneni on "kadonnut"..
Tahtoisinkin siis edullisia laulutunteja esim alan opiskelijalta.
Yhteydenottoja tänne.. :)
Halutaan yksityisiä laulutunteja HELSINKI
tahtootaaslaulaa
5
1077
Vastaukset
- kaikkilaulaa
Moikka!
No tämähän sattui. Olen valmistumaisillaan oleva laulunopettaja ja laulaja Helsingistä. Tunneilleni mahtuu vielä mukaan :)
Yhteyttä voi ottaa laulunkoti@gmail.com niin kerron sitten lisää- Joni Pi
saako muutkin ottaa yhteyttä?
- Laulunkoti@gmail.com
Joni Pi kirjoitti:
saako muutkin ottaa yhteyttä?
Moi, saa toki ottaa yhteyttä :)
- Tähti
Moikka.
Minua kiinnostaa tulla sinun tunnille, mutta en tiedä onko vielä tämä yhteystietoja voimassa.
Jos pääse vielä laulamaan niin kiitos jos antaisit sinun tiedot mistä voisin pitää sinun kanssa yhteyttä ja tulla laulamaan.
Kiitoksia paljon.
afg-girl1@live.ca
- victoriaa
victoriankoulu.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657