Naiset viestittelevät lähes tyhjään profiiliin?

Kesä-Esa84

Hola!,

Pieni pohjustus ensiksi: Laitoin tuossa pari viikkoa sitten ilmoituksen s24-deittisivustolle. Profiiliani en ole täyttänyt juurikaan. Kuvan lisäksi profiilissani näkyy "ensimmäinen luettelo" itsestäni. (mm. pituus, paino, ruumiinrakenne, koulutus jne.)

Lisäksi olen vapaasti luettelomaisesti kertonut harrastukseni, liikuntani, musiikkimieltymykseni ja loppuun lisännyt "ihannekumppanitoiveluettelon". Eli toisin sanoen profiili vailla mitään persoonallisuutta ja mielikuvitusta. Voisin tähän kohtaan myös surutta mainita sen, että kuvasta selviää minun olevan komea ja urheilullinen ruumiinrakenteeltani. (Tämä liittyy oleellisesti pointtiini, joten lukekaa loppuun ennen kun vedätte herneitä nenään ja haukutte itsekeskeiseksi kusipääksi.)

Syy tähän profiilin tyhjyyteen on se, että lähinnä tarkastelen tarjontaa passiiviselta kantilta ja laitan viestin jos sopivalta tuntuva neitonen löytyy. Ensimmäisessä viestissä luonnollisesti kerron itsestäni asioita joita laittaisin omaan profiiliini jos täyttäisin sen kokonaan.

Pohjustuksen jälkeen siis esitänkin pari kysymystä, joihin toivoisin asiallisia vastauksia ja näkökulmia.

1) Olempas yllättynyt kuinka pinnallisia naisetkin ovat nykyään. Kuvattomilta ja tyhjiltä profiileilta tulee viestiä joiden verbaaliakrobatia lähentelee 7. luokkalaisen esipuberteetin saavuttaneen teinitytön chattiavausta - "mitens menee?". Onko ks. naisilla vain seksi mielessä vai oikeasti jotain muutakin? (Ja ennen kun ruvetaa huuteleen niin kyllä miehetkin tätä harrastavat, mutta sehän on jo vanha juttu.)

2) Saan myös viestejä naisilta joiden profiilit ovat hyvin kirjoitettu ja selkeästi pään sisältä löytyy muutakin kuin sahajauhoa. Silti, miksi laittaa viestiä miehelle, jolla ei ole profiilissa kuin kuva ja pari sanaa? Eikö tälläisten älykkäiden ja koulutettujen naisten luulisi hakevan jotain muuta kuin "itseään esittelevää lihaskimppua" (jollaisen vaikutelman minun profiilistani saa tällä hetkellä melko varmasti.)?

3) Yleisesti: jos joku lähettää flirttikutsun ja siihen vastaa myöntävästi niin kuuluuko tällöin nettideittailu-etikettiin, että flirttikutsun lähettäjä laittaa sitten ensimmäisen viestin? (Imho. koko flirttikutsu-featuren vois heittää menemään).

PS. Tänään kun lueskelin tätä palstaa niin ihan ennakkoon voin todeta, että kaikki kertomani pitää paikkansa enkä ole "joku 16v karvaton teini, joka on lähtenyt "trollaamaan"".

PPS. Jostain threadista luin, että kivikauden vaistoilla täällä mennään. Ja joku puhui, että nettideittailu on kuin naisten arpajaiset. Ostaa kupongin ja koittaa lotota itselleen jotain parempaa johon oikeassa elämässä olisi mahdollisuus. Taidampa allekirjoittaa nämä molemmat - mielestäni hyvät tokaisut :D

58

2875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara joka nauroi

Mies joka älyää pitää suunsa kiinni, ON kullan arvoinen. Mutta äläpä huoli. Kyllä nämäkin naiset heivaavat sinut heti kun suusi aukaiset. Niin typeriä sieltä suollat. Onnea vaan metsästykseen.

Vilkaises nyt hemmo peiliin, kuinka monen tarttee hakea seuransa netin kautta? just, normit löytää kyllä kumppaninsa ihan livenä. Taidatkin olla ihan pääministeritasoa. (vinkki vinkki, se ei ole kehu)

• siinäpä se

Ennenkuin jatkat ensi viikolla vuodatustasi, mitä kuinka mukavaa on saada viestejä ukoilta.
      Profiilittomilta ukoilta, verkkopaidat päällä sohvalla istuvilta ukoilta.
      Ääliö

• nainen -61

Provosoivaa tai ei, tartun kuitenkin tuohon äidinkielemme raiskaamiseen, koska aloittaja rohkenee arvostella joidenkin naisten verbaaliakrobatiaa 7. luokkalaisen tasolle luoden illuusion omasta erinomaisuudestaan kielellisesti. Missä kielessä sanotaan "olempas" ja "taidampa"? Ehkä murrekielellä voi asioita näin ilmaista, mutta kirjoittaisin nekin n-kirjaimella. Aloittajan kirjallinen asu on iloinen sekoitus murretta ja kirjakieltä, että se siitä erinomaisuudesta.
      Aloittajan muutenkin olisi ehkä hyvä pysyä poissa deittisivuilta, koska taustalta heijastuu selvästi äärimmäinen halveksunta naisia kohtaan. Herää kysymys miksi?

• 56dfghfhfh

"Provosoivaa tai ei, tartun kuitenkin tuohon äidinkielemme raiskaamiseen, koska aloittaja rohkenee arvostella joidenkin naisten verbaaliakrobatiaa 7. luokkalaisen tasolle "

Naisten yhteydenotot ovat oikeasti ihan paskoja, ne koostuvat max yhdestä lauseesta, joka taas on 2-3 sanaa. Esimerkiksi "Mitä kuuluu?" erilaisine variantteineen tuntuu olevan varsin suosittu. Ja tätä käyttävät myös ne viehättävät, fiksut, korkeastikoulutetut naiset (olen päätynyt suhteeseen juuri edellämainitunlaisen naisen kanssa ja hänen aloituksessaan ole se 2-4 sanaa, en muista tarkkaan)

• niih___

mistä kohtaa se yleinen halveksunta naisia kohtaan ilmeni? Sisältö ja selkeä esitys ennen pilkun viilaamista, muista se.

• petunia83

hei jos on kuva ja tuo ansioluettelo niin mitä muuta tarttee?
      mun avopuolisolla oli kuva jossa oli poikansa kanssa. tärkeet tiedot:horoskooppi, silmien väri, pituus, uskonto, ja poika asuu isällään. muut oli turhaa pilipali tietoa.
      nuo tiedot riitti siihen että halusin tavata miehen.

horoskooppi oli oikea livenäkin eli tultiin toimeen. (oli parempikin kuin mitä odotin)
      silmienväri ja pituus oli merkittävä tekijä kun miettii tulevia lapsia
      maailmankatsomus niin lähellä omaani kuin vaan voi vaikka on täma tavallinen evlut laitettu.
      tämä arpa oli kyllä mulle ihan lottovoitto jolla voitin perheen( tähän mennessä yhden biologisen lapsen) unelmamiehen tuommosia voittoja ei kovin montaa suomi24arpajaisissakaan oo:D

• fo danuzzi

Mitä älykkäämmän profiilin olen tehnyt, sitä vähemmän on tullut vastauksia. Naisten itsetunto ei ilmeisesti kestä älykkäitä miehiä.

Sitten vaihdoin strategiaa. Lisäsin profiilin kuvan ja vaihdoin älykkään tekstin tilalle listan latteuksia. Sellaista treffipalstojen peruslätinää... Tulos: naisten aloitteet lisääntyivät, olisko tullut kolme kertaa enemmän aloitteita kuin sillä fiksulla profiililla. Ja todella innostuneita aloitteita!

Kuva oli tietenkin niin hyvä, kuin mitä ikinä pystyin itse ottamaan. Eli näytti minut paljon paremman näköisenä, mitä normaalisti arkiolosuhteissa olen. Ja antaa minusta vauraan vaikutelman, vaikka olen ihan keskituloinen. Kaverit tuskin tunnistaisivat minua tuosta kuvasta.

Jos kuvan kävisi tekemässä ammattilaisella, niin sitten tulisi jo varmaan liikaa vastauksia naisilta...

Eli juuri näin pinnallista on meininki täällä.

• Olen ikäväkseni

huomannut saman. Jos haluaa naisten yhteydenottoa itseironiset ja sarkastiset nokkeluudet pitää vaihtaa latteuksiin. Missään nimessä ei saa mainostaa selkeän akateemisia ja älyllisiä harrastuksia.Ei saa kuulostaa vaikealta. Liikuntaa lukuun ottamatta kaikki harrastukset ovat turn off. Tuntuu kuitenkin tyhmältä meuhkata liikuntaharrastuksesta, koska se on vain välttämätöntä terveyden ja kunnon ylläpitoa, mutta ei oikeasti merkitse mitään. Omaa ulkonäköä pitäisi kehua tosikkomaisesti ja liioitellen, mikä tuntuu kyllä sietämättömältä. Ironia tässäkin asiassa on naisille turn off.

"Tyhmään profiiliin" alkaakin sitten tulla yhteydenottoja. Valitettavasti kuitenkin nämä yhteydenotot tulevat sitten henkilöiltä, jotka ovat yhtä kiinnostavia kuin puupölkky.

Älyllisesti suuntautunut mies ei kyllä tätä kautta löydä kumppania.

• -mies-
        Olen ikäväkseni kirjoitti:

huomannut saman. Jos haluaa naisten yhteydenottoa itseironiset ja sarkastiset nokkeluudet pitää vaihtaa latteuksiin. Missään nimessä ei saa mainostaa selkeän akateemisia ja älyllisiä harrastuksia.Ei saa kuulostaa vaikealta. Liikuntaa lukuun ottamatta kaikki harrastukset ovat turn off. Tuntuu kuitenkin tyhmältä meuhkata liikuntaharrastuksesta, koska se on vain välttämätöntä terveyden ja kunnon ylläpitoa, mutta ei oikeasti merkitse mitään. Omaa ulkonäköä pitäisi kehua tosikkomaisesti ja liioitellen, mikä tuntuu kyllä sietämättömältä. Ironia tässäkin asiassa on naisille turn off.

"Tyhmään profiiliin" alkaakin sitten tulla yhteydenottoja. Valitettavasti kuitenkin nämä yhteydenotot tulevat sitten henkilöiltä, jotka ovat yhtä kiinnostavia kuin puupölkky.

"Tuntuu kuitenkin tyhmältä meuhkata liikuntaharrastuksesta, koska se on vain välttämätöntä terveyden ja kunnon ylläpitoa, mutta ei oikeasti merkitse mitään"

Jaa, sulleko on muka aivan sama vaikka tyttökaveri lihoisi heti 10-20 kg?

Liikuntaharrastuksella on melkoinen merkitys siihen, miltä ihminen näyttää. Ulkonäkö taas on tärkeää viehättymiselle.

"Älyllisesti suuntautunut mies ei kyllä tätä kautta löydä kumppania."

Älyllisesti suuntautunet pitäisi kyllä kyetä käyttämään älliään siihen, että tekee profiilista ja itsestään houkuttelevan, etenkin jos itselle ei kelpaa läski intellektuellityttönen.

• -mies- kirjoitti:

"Tuntuu kuitenkin tyhmältä meuhkata liikuntaharrastuksesta, koska se on vain välttämätöntä terveyden ja kunnon ylläpitoa, mutta ei oikeasti merkitse mitään"

Jaa, sulleko on muka aivan sama vaikka tyttökaveri lihoisi heti 10-20 kg?

Liikuntaharrastuksella on melkoinen merkitys siihen, miltä ihminen näyttää. Ulkonäkö taas on tärkeää viehättymiselle.

"Älyllisesti suuntautunut mies ei kyllä tätä kautta löydä kumppania."

Älyllisesti suuntautunet pitäisi kyllä kyetä käyttämään älliään siihen, että tekee profiilista ja itsestään houkuttelevan, etenkin jos itselle ei kelpaa läski intellektuellityttönen.

No itse en kyllä harrasta liikuntaa, enkä ole silti aikeissa lihoa yhtäkkiä 10-20 kiloa. Minulla liikunta tulee hyötyliikuntana, ei tarvitse erikseen mennä jonnekin sitä harrastamaan.

• Selitä se noille ...
        sanna-76 kirjoitti:

No itse en kyllä harrasta liikuntaa, enkä ole silti aikeissa lihoa yhtäkkiä 10-20 kiloa. Minulla liikunta tulee hyötyliikuntana, ei tarvitse erikseen mennä jonnekin sitä harrastamaan.

...latvakakkosille. Itsekin liikun tosi paljon ja kuntotestissä kuntoni todettiin hyväksi. Kuitenkaan en "harrasta liikunta". Minun liikuntani tulee siitä, että en omista autoa, enkä juurikaan kulje julkisillakaan vaan kävellen tai fillarilla. Samat tyypit, jotka kertovat ylpeinä liikuntaharrastuksistaan, saattavat kokea parin korttelin kävelyn ylivoimaiseksi.

Minusta se, että ihminen pitää hirveää melua liikuntaharrastuksestaan, eikä mainitse AINUTTAKAAN kirjallis-ällyllistä harrastusta, kertoo siitä, että tämä pitää omaa henkistä kehitystään toissijaisena ruumiin kehittämiseen nähden. Itsestään huolta pitäminen tarkoittaa MYÖS aivoista huolta pitämistä.

• yx muija
        sanna-76 kirjoitti:

Ai sulla ei ole aikeissa lihoa yhtäkkiä 20 kiloa? Sä kuule VOIT lihoa ihan yhtäkkiä 20-30 kiloa parissa kuukaudessa, nimittäin jos sairastut kilpirauhasen vajaatoimintaan. Siinä ei kuule mikään liikunnan määrä silloin auta. Eikä siihen sairauteen ole mitään ennalta ehkäisevää asiaa. Se joko tulee tai ei tule. Eli oma ruokavalio ei vaikuta asiaan millään lailla.
        Pointti: ei pidä tehdä typeriä lausuntoja asiasta josta ei tiedä ihan kaikkea.

• yx muija kirjoitti:

Ai sulla ei ole aikeissa lihoa yhtäkkiä 20 kiloa? Sä kuule VOIT lihoa ihan yhtäkkiä 20-30 kiloa parissa kuukaudessa, nimittäin jos sairastut kilpirauhasen vajaatoimintaan. Siinä ei kuule mikään liikunnan määrä silloin auta. Eikä siihen sairauteen ole mitään ennalta ehkäisevää asiaa. Se joko tulee tai ei tule. Eli oma ruokavalio ei vaikuta asiaan millään lailla.
        Pointti: ei pidä tehdä typeriä lausuntoja asiasta josta ei tiedä ihan kaikkea.

Niin tai voin jäädä auton alle rampautua tai jopa kuolla.
        Tai sitten taivas putoaa päälleni.

Toki saat maalata piruja seinälle jos oikein kovasti niin toivot.

• Idioottien markkinat
        Olen ikäväkseni kirjoitti:

Viimeisen ~vuoden deittailun aikana olen saanut huomata, että älyllinen ilmoitus ei ole pop, vaikka elämäntavat ovat moitteettomat ja ulkoisestikin pidän huolta itsestäni, vaikka en naamaltani mister-tasoa olekaan.

Vastaavasti muutama oikeasti fiksulta vaikuttava naisprofiili on sieltä tyhjäpäiden ja yhdys sana vihreitä vilisevien hymiötapausten seasta kyllä noussut esille, mutta he eivät tunnu haluavan vastata.

• Lisää kylmää

Jospa ne naiset löytävät siitä kuvasta sen kuuluisan "kemian"?

Juuri sellaisten paistien takia päädyin kuvattomaan ratkaisuun.

• Sanni2x

Olet varmaan oikeassa siinä, että naiset katsovat ensivaikutelman kuvasta ja profiilin perusjutuista (ikä, pituus, paino, tupakointi).

Pitkät ja hartaat kuvaukset herättävät epäilyksen että ne on teetetty ammattilaisella, siksi lyhyt listaus harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista vaikuttaa rehellisemmältä.

Jotkut käyttävät nettiviestinnässä kevyttä puhekieltä, jolla lähinnä haetaan kontaktia eikä niinkään haluta päteä suomen kielen käytöllä.

Eli ehkä kuitenkin vedit turhan nopeasti johtopäätöksiä naisten pinnallisuudesta, älystä kielen perusteella jne.

• Tyttö Epäkunnossa

"A man being rich is like a girl being pretty, you dont marry someone JUST because they're rich, but doesnt it help?" - Lorelei Lee (Gentlemen Prefer Blondes)

Tämä pätee myös miehen ulkonäköön. Vähäsanaiseen profiiliin on helppo vastata jollain lyhyellä, kun taas pitempään tuntuu vaativan enemmän paneutumista.

Itse vastailen ainakin mieluiten miehille joilla on sekä kuva (koska se joka sanoo ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä puhuu paskaa) että jollakin tasolla persoonallinen profiili.

Luulen että monet näistä "Mites menee" vastaajista vastaavat hakuammunnalla moniin profiileihin, ja katsovat kuka vastaa.

• *

Itse olen havainnut saman ilmiön nettitreffien lisäksi myös "tosielämässä". Mitä typerämmin käyttäytyy, tietyissä rajoissa tietenkin, niin sitä enemmän on kiinnostuneita naisia. Herkkä pohdiskelija saa pohdiskella yksinään.

On turha kuvitella että älykkäät naiset etsisivät nimenomaan älykästä seuraa, sillä suoraviivainen toiminnan mies tuo kaivattua vaihtelua heidän elämäänsä. Vähemmän älykkäät naiset saattaisivat kokea fiksun miehen kiinnostavana poikkeuksena, mutta heillä taas menee kuitenkin ulkonäkö kaiken muun edelle ja eipä heistä oikein muutenkaan iloa olisi...

• ....

Miehet ja naiset ovat pinnallisia...

• nelikymppinen vasta

Jälleen kerran pakko sanoa, että jos kirjoittaja on niin komea kuin kirjoittaa, niin miksi pitää hakea seuraa netin kautta. Luulisi komealle miehelle olevan seuraa tarjolla muutenkin. Minulle siitä tulee väkisin kuva ihmisestä, joka on itseään niin täynnä, että livenä seuran saanti tyssää viimeistä siinä vaiheessa, kun kyseinen ihminen avaa suunsa erinomaisuudestaan, ellei ylimielinen tyyli karkoita naisia pois jo näköhavaintojen perusteella. Kirjoituksestakin huokuu jo tietynlainen itseriittoisuus ja arvostelu naisia kohtaan ja mikä huvittavinta, arvostelu kirjalliseen ilmaisuun, mikä kirjoittajalla on itselläkin tyyliin "verbaaliakrobatia lähentelee 7. luokkalaisen esipuberteetin saavuttaneen teinitytön chattiavausta - "mitens menee?"".

• Kesä-Esa84

Jo ensimmäisen palautteen luettuani hoksasin unohtaneeni kertoa oleellisen asian eli syyn jonka vuoksi haen seuraa netistä. Se on varsin yksinkertainen: Työni ja harrastuksieni kautta en juurikaan törmää naisiin. Molemmat kun sattuvat olemaan melko miesvoittoisia. (IT-ala ja kamppaililajit/punttis/muutamat palloilulajit). Baareissa käyn äärimmäisen harvoin ja muutenkaan en koe sitä hirveän hedelmälliseksi maaperäksi etsiä potentiaalista parisuhdetta. Ja ilmesesti olen sen verran äijä, etten kyllä jaksa lähteä etsimään naisseuraa paikallisesta runoseurasta tai kaupungin tanssikouluista.

nainen -61:
      "Provosoivaa tai ei, tartun kuitenkin tuohon äidinkielemme raiskaamiseen, koska aloittaja rohkenee arvostella joidenkin naisten verbaaliakrobatiaa 7. luokkalaisen tasolle luoden illuusion omasta erinomaisuudestaan kielellisesti. Missä kielessä sanotaan "olempas" ja "taidampa"? Ehkä murrekielellä voi asioita näin ilmaista, mutta kirjoittaisin nekin n-kirjaimella. Aloittajan kirjallinen asu on iloinen sekoitus murretta ja kirjakieltä, että se siitä erinomaisuudesta. "

Pointtina ei nyt ollutkaan kirjoittaa täydellistä suomen kirjakieltä. Käytän myös paljon murresanoja kun "mä" ja "sä" (joita tässä kirjoituksessa tosin ei ole). Ilmaisulla "7. luokkalaisen esipuberteetin saavuttaneen teinitytön chattiavausta" pyrin tuomaan esille sitä, että pidän myös monipuolisemmasta kielellisestä ilmaisusta ja osaan myös arvostaa sitä. Ylipäätänsä en ymmärrä miksi puuttua kielelliseen ilmaisuun sen kummemmin jos pointti tulee selväksi. Jos oikein kielipoliisiksi ruvetaan niin korjaat varmaan myös tuon yhden tekstistäni löytyvän pilkkuvirheen, pari sanajärjestysvirhettä, muutaman svetisismisen ilmaisun ja yhden predikaatittoman lauseen, jotka näkisin aikalailla yhtä pahaksi äidinkielemme raiskaamiseksi.

Viimeisenä voisin mainita, että en ole naisten vihaaja tjsp. Olen kyllä ihan tasaisen kyyninen kaikkia ihmisiä kohtaan kunnes toisin mainitaan :P

• Reality check

Näinhän se menee.

Sitten se on just sitä että miesten kirjoittamia viestejä arvostellaan jonkun KIELIOPIN takia aivan kuin se olisi mahdottoman kamalaa.
        Naisista ehkä muutama osaa kirjoittaa oikeasti hyvää ja luettavaa tekstiä sekä keksiä jotain sanottavaa, lopun joutuu mies kaivamaan esille lopuista naisista.

Olen muuten kokeillut ilman kuvaa esittää hyvin urheillullista ja sopivan pitkää huiskeaa toiminnan miestä netissä.
        Naisia oli jonoksi asti yrittämässä ja nekin joiden profiili vaikutti fiksulta etsien "henkevää ja älykästä seuraa" olivat sopimassa livetapaamista oikealla herutuksella.

Ainut asia mitä ei saanut mainita että oli pelkän seksin perässä tai liian avoimesti kehua ulkonäköä. Ne piti tuoda kiertoteitse esille esim. että etsi tunteikasta ehkä vähemmän vakavaa suhdetta jne.
        Samat naiset joihin itse olin ottanut yhteyttä omalla profiiilla ja joiden kanssa jouduin viemään keskustelua itse eteenpäin niin suorastaan anelivat tämän urheilullisen vauhtiveikon viestejä. Muutama lähetti jopa näitä "ois voitu silti tavata" viestejä. ;)

Kun tein kokeiluna muuten kattavan normihoikan nuoren naisen profiilin ilman kuvaa niin siihen tuli 24 tunnin aikana yli 100 yhteydenottoa miehiltä (suurin osa ihan asiallisia) ja olisi tullut lisääkin jos en häveliäisyyttäni olisi sitä poistanut.

Mutta eihän näistä kannata puhua koska eihän kukaan näitä usko. Pitää vain kuvitella että netti on tavallisten ja rumienkin jopa arjen karujen ihmisten kohtaamispaikka. Naisille ehkä, miehille yleensä koskaan ei.

• ????
        Reality check kirjoitti:

Näinhän se menee.

Sitten se on just sitä että miesten kirjoittamia viestejä arvostellaan jonkun KIELIOPIN takia aivan kuin se olisi mahdottoman kamalaa.
        Naisista ehkä muutama osaa kirjoittaa oikeasti hyvää ja luettavaa tekstiä sekä keksiä jotain sanottavaa, lopun joutuu mies kaivamaan esille lopuista naisista.

Olen muuten kokeillut ilman kuvaa esittää hyvin urheillullista ja sopivan pitkää huiskeaa toiminnan miestä netissä.
        Naisia oli jonoksi asti yrittämässä ja nekin joiden profiili vaikutti fiksulta etsien "henkevää ja älykästä seuraa" olivat sopimassa livetapaamista oikealla herutuksella.

Ainut asia mitä ei saanut mainita että oli pelkän seksin perässä tai liian avoimesti kehua ulkonäköä. Ne piti tuoda kiertoteitse esille esim. että etsi tunteikasta ehkä vähemmän vakavaa suhdetta jne.
        Samat naiset joihin itse olin ottanut yhteyttä omalla profiiilla ja joiden kanssa jouduin viemään keskustelua itse eteenpäin niin suorastaan anelivat tämän urheilullisen vauhtiveikon viestejä. Muutama lähetti jopa näitä "ois voitu silti tavata" viestejä. ;)

Kun tein kokeiluna muuten kattavan normihoikan nuoren naisen profiilin ilman kuvaa niin siihen tuli 24 tunnin aikana yli 100 yhteydenottoa miehiltä (suurin osa ihan asiallisia) ja olisi tullut lisääkin jos en häveliäisyyttäni olisi sitä poistanut.

Mutta eihän näistä kannata puhua koska eihän kukaan näitä usko. Pitää vain kuvitella että netti on tavallisten ja rumienkin jopa arjen karujen ihmisten kohtaamispaikka. Naisille ehkä, miehille yleensä koskaan ei.

Kait vastasit noille 100 miehelle, jotka sinulle kirjoittivat siihen naisprofiiliin. Vai ovatko HEKIN täälä valittamassa etteivät naiset vastaa.

• 5545454

Hieman oudolta kirjoituksesi vaikuttaa...

Miehellä riittäisi profiiliin kaksi kohtaa eli kuva hyvä koulutus. Sitten jos vielä jotakin urheilu tai vastaavia harrastuksia laittelee niin silloin vastauksia tulisi vaikka muuten olisikin tyhjiä kenttiä. Parhaimmassa tapauksessa hyvännäköinen kuvakin riittää.

Mitä nyt muihin kommentteihin tulee, niin en usko naisten arvostavan tuommoista "listausta" (vaikka tässä taas puhutaankin että kuinka helppoa tuommoisesta on lukea toisen ominaisuudet yms.). Kyse on enemmänkin siitä että miellyttääkö kuva, koulutus jne. Jos nuo eivät miellytä niin ilmoitus lempataan parin sekunnin jälkeen.

• N35*

Siis annas kun mä vähän kelaan: sä olet laittanut treffiprofiilin kuvalla, täyttäny tiettyjä kohtia kuten harrastuksen, liikunnan ja musiikkimaun, ja nyt itket sitä että naiset on ottanu suhun yhteyttä???

Miehiä ei voi sit millään miellyttää. Jos ei laiteta viestiä, haukutaan, ja kun laitetaan, haukutaan siitäkin.
      On tää tosi vaikeeta.
      Ja sit naisia väitetään vaikeiksi....

• Kesä-Esa84

Käsittääkseni tekstistäni ei missään kohtaa löydy valituksen sanaa? Ja jos jossain kohtaa annan ymmärtää niin se on täysin vahinko eikä tarkoituksen mukaista. Tosin ymmärtäähän sen tätä palstaa lukiessa, että hyvin helposti kaikki käännetään valittamiseksi...

Yksi syy kirjoitukseeni oli se, että ihmettelin kuinka suurin osa naisista tuntuu vannovan sen sisäisen kauneuden nimeen, mutta kokemuksiini perustuen se ei ihan niin ole mennyt. Ehkä kohdalleni tosiaan sitten ovat osuneet ne naiset, joille on tärkeämpää ulkonäkö. Halusin vain näkökulmia asiaan etten jää yksin omien ajatuksieni kanssa, jotka saattavat olla vääriä. En vaan haluaisi, että ensimmäisenä nainen juoksee ulkonäön perässä, jolta monen viestittelijän osalta asia on vaikuttanu.

Että tämmöstä "valitusta" tällä kertaa :/

• :|

Ei ole asiaa, jossa mies ei voisi mieltään muuttaa.
        Sitä ne tippaleipäaivot teettävät.

• Daami69

Tällä palstallahan valitetaan KAIKESTA MAHDOLLISESTA. Nyt jo sekin on väärin että nainen vastaa jollekulle jonka deitti-ilmo on puutteellinen? Hei haloo, eikö ole pääasia että naiset vastaavat? Niin monta kertaa täällä on nau'uttu sitä että kun naiset eivät ota yhteyttä ja byääh...

Taitaa olla parempi kun ei vastaa kellekään ettei vaan riko jotain ihmeellistä sääntöä vastaan. Ja parempi kun ei laita ilmoitusta itse, ettei taas siitäkin löydy jotain natkutettavaa. Eipä minulla kyllä tällä hetkellä moista olekaan, pidän paussia.

• no just joo_

Heh, tämähän menee koko ajan hauskemmaksi.
      Nyt täällä useampi ukko tohkeissaan kertoo kokemuksistaan kun ovat pitäneet enemmän tai vähemmän erilaista profiilia ja miten naiset ovat reagoineet niihin.
      Kun nimenomaan siitä useamman profiilin pitämisestä on annettu miinusta miehille.
      Voi voi.

• pilkun paikka

Siis voi jeesus, mikä trolli. Sama tyyppi viljelee näitä aloituksia hieman muunneltuina versioina.

• miekkonen-30v-

Niin siis sun profiilissa on kaikki olennaiset tiedot? Mitä muuta enää tarvitaan?

"Syy tähän profiilin tyhjyyteen on se, että lähinnä tarkastelen tarjontaa passiiviselta kantilta ja laitan viestin jos sopivalta tuntuva neitonen löytyy. Ensimmäisessä viestissä luonnollisesti kerron itsestäni asioita joita laittaisin omaan profiiliini jos täyttäisin sen kokonaan."

Oikein! Tuo on juuri oikea tapa tehdä asiat!

"Lisäksi olen vapaasti luettelomaisesti kertonut harrastukseni, liikuntani, musiikkimieltymykseni ja loppuun lisännyt "ihannekumppanitoiveluettelon". Eli toisin sanoen profiili vailla mitään persoonallisuutta ja mielikuvitusta."

Olet vahingossa ymmätänyt jotain olennaista...turha siihen profiiliin on mitään syvällistä ja persoonallista alkaa tunkemaan, se kun ei onnistu kuitenkaan (ellet satu olemaan Mika Waltarin tasoinen kynäniekka). Jos haluaa persoonallisuutta, niin profiilin otsikko on se paikka.

Omasta mielestäni profiili kannattaakin pitää lyhyenä ja vaihtaa ne syvälliset ajatukset naamatusten tai sitten ensimmäisessä viestissä. Lyhyt profiili jättää vähän mielikuvituksellekin tilaa ja sitten niihin ekoihin viesteihin saa vähän pituutta, kun käydään niitä perusasioita läpi joita jotkut kertoo profiilissaan.

"1) Olempas yllättynyt kuinka pinnallisia naisetkin ovat nykyään. Kuvattomilta ja tyhjiltä profiileilta tulee viestiä joiden verbaaliakrobatia lähentelee 7. luokkalaisen esipuberteetin saavuttaneen teinitytön chattiavausta - "mitens menee?""

Jep, näin se on. Syykin on selvä: naisten _ei_ tarvi panostaa ja jotkut naiset oikein tarkoituksella jättävät profiilin tyhjäksi, koska haluavat itse olla aktiivisia. Esimerkiksi minä treffailin aikani todella kaunista kissaa, joka oli fiksu ja mukava, ja jonka profiili oli ollut tyhjä ja aloitus "mitä kuuluu?"

• H.A.H.

Minustakin simppeli profiili on hyvä. Ja jos kuva on hyvä ja vielä mainitsee vähäisen baarissa käynnin niin sekin on iso plussa.

Ei siitä kannata ottaa nokkiinsa jos ulkonäkö vetää puoleensa. Tällaiseen naiset ovat tottuneet, jos on ruma niin ei miehet lähesty jos kaunis niin miehet lähestyy. Tämä on tosiasia. Ihmiset on pinnallisia. Itse olen nuoruudestani käynyt läpi rumasta ankapoikasesta joutseneksi, ja minua vaan huvittaa kun nuorena ensin pojat eivät kiinnostuneet, mutta sitten kun kaunistuin niin jo oli lauma perässä itkemässä rakkauttaan. Joopa joo.

Itse en vastaisi miehelle joka poseeraa ilman paitaa, itsekään en netissä esittele tissivakoa. Miehen pitää olla miellyttävän oloinen fyysisesti jotta voisin kuvitella päästäväni hänet lähelle. Jos sitä kemiaa ei ole, niin seksi tuntuu hyväksikäytöltä. Nainen ei ole samanlainen kuin mies, että ihan sama mitä rakoa panee.

Itselläni on tosin erilainen maku, en pidä ulkoisesti esim. joistain näyttelijöistä tai hunkseista vaan hieman persoonallisemmista.

• 1+3
        H.A.H. kirjoitti:

Minustakin simppeli profiili on hyvä. Ja jos kuva on hyvä ja vielä mainitsee vähäisen baarissa käynnin niin sekin on iso plussa.

Ei siitä kannata ottaa nokkiinsa jos ulkonäkö vetää puoleensa. Tällaiseen naiset ovat tottuneet, jos on ruma niin ei miehet lähesty jos kaunis niin miehet lähestyy. Tämä on tosiasia. Ihmiset on pinnallisia. Itse olen nuoruudestani käynyt läpi rumasta ankapoikasesta joutseneksi, ja minua vaan huvittaa kun nuorena ensin pojat eivät kiinnostuneet, mutta sitten kun kaunistuin niin jo oli lauma perässä itkemässä rakkauttaan. Joopa joo.

Itse en vastaisi miehelle joka poseeraa ilman paitaa, itsekään en netissä esittele tissivakoa. Miehen pitää olla miellyttävän oloinen fyysisesti jotta voisin kuvitella päästäväni hänet lähelle. Jos sitä kemiaa ei ole, niin seksi tuntuu hyväksikäytöltä. Nainen ei ole samanlainen kuin mies, että ihan sama mitä rakoa panee.

Itselläni on tosin erilainen maku, en pidä ulkoisesti esim. joistain näyttelijöistä tai hunkseista vaan hieman persoonallisemmista.

Minulla on liuta hyviä ystäviä, joiden kanssa käymme älykkäät keskustelut.

Mieheltä edellytän, että tekee työnsä (ja on joku koulutus), on rehellinen, savuton, vähän pitää itsestään huolta ja pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin (itserakkaista elämääkomeammista adoniksista en ole kiinnostunut, ovat niin täynnä itseään), osaa lyödä naulaa seinään, vaihtaa autonrenkaat ja tarvittaessa rakentaa talon, on hyvä rakastaja. On edes vähän samanlaista huumorintajua kuin minulla ja osaa nyt jotain jutella.

Jos mies on hyvin älykäs, hän on ihan yhtä täynnä itseään kuin komeat miehet. Ja suhtautuu naisiin ja yleensä kaikkiin muihin ihmisiin alentuvasti. Olen huomannut, että miehet on todella putkiaivoja. Älykäs mies ei osaa arvostaa mitään muuta, kuin omia mielipiteitään ja omaa fakkiutunutta alatuntemustaan. Komea mies osaa arvostaa vain lihaksiaan, hiuskiehkuraansa ja vaatemakuaan. Himourheilijamies arvostaa vain ja ainoastaan hikirääkkiä. Humanistipoika ei voi edes ajatella muuta, kuin Kafkaa tai mikä nyt hänen intohimonsa onkin.

Siksi haluan ihan tavallisen, reilun miehen. En älykästä, komeaa, huippu-urheilijaa tai runosielua. Haluan miehen, joka arvostaa naista naisena ja se riittää hänelle.

Ja olen akateeminen, viehättävä nainen, minulla on älyllisiä ja liikunallisia harrastuksia, vilkas seuraelämä, hyvä työ ja varallisuutta. Ja lopen kyllästynyt itseään täynnä oleviin miehiin. Rehdit perusäijät ovat pitkässä parisuhteessa paljon parempia kumppaneita!

• *
        1+3 kirjoitti:

Mieheltä edellytän, että tekee työnsä (ja on joku koulutus), on rehellinen, savuton, vähän pitää itsestään huolta ja pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin (itserakkaista elämääkomeammista adoniksista en ole kiinnostunut, ovat niin täynnä itseään), osaa lyödä naulaa seinään, vaihtaa autonrenkaat ja tarvittaessa rakentaa talon, on hyvä rakastaja. On edes vähän samanlaista huumorintajua kuin minulla ja osaa nyt jotain jutella.

Jos mies on hyvin älykäs, hän on ihan yhtä täynnä itseään kuin komeat miehet. Ja suhtautuu naisiin ja yleensä kaikkiin muihin ihmisiin alentuvasti. Olen huomannut, että miehet on todella putkiaivoja. Älykäs mies ei osaa arvostaa mitään muuta, kuin omia mielipiteitään ja omaa fakkiutunutta alatuntemustaan. Komea mies osaa arvostaa vain lihaksiaan, hiuskiehkuraansa ja vaatemakuaan. Himourheilijamies arvostaa vain ja ainoastaan hikirääkkiä. Humanistipoika ei voi edes ajatella muuta, kuin Kafkaa tai mikä nyt hänen intohimonsa onkin.

Siksi haluan ihan tavallisen, reilun miehen. En älykästä, komeaa, huippu-urheilijaa tai runosielua. Haluan miehen, joka arvostaa naista naisena ja se riittää hänelle.

Ja olen akateeminen, viehättävä nainen, minulla on älyllisiä ja liikunallisia harrastuksia, vilkas seuraelämä, hyvä työ ja varallisuutta. Ja lopen kyllästynyt itseään täynnä oleviin miehiin. Rehdit perusäijät ovat pitkässä parisuhteessa paljon parempia kumppaneita!

Hienosti ja rehellisesti olit tiivistänyt sen asian jonka miehenä toki jollain tavalla tiesinkin. Vaikka oletettaisiinkin että älykkyys ei toisi mukanaan mitään ikäviä lieveilmiöitä kuten ylimielisyyttä, niin eipä sillä silti saa mitään ratkaisevaa etua itselleen.

Ja päteehän se sama naisiinkin. Kyllä monet miehet toivovat naisen olevan ihan tavallinen, mukava, herttainen naapurintyttö, eikä tuollainen supersuorittaja kuin edellinen kirjoittaja.

• Äijämies Toropainen
        1+3 kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä, että jokainen tavallinen, reilu mies osaa rakentaa talon?

• porasahuri
        Äijämies Toropainen kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä, että jokainen tavallinen, reilu mies osaa rakentaa talon?

Vaikka olisit Nokian toimitusjohtaja, niin luuseri olet silti, jos et taloa osaa yksin rakentaa.

No okei, sähkötöihin saa käyttää ammattilaista. Mutta kyllä nyt prkle pitää terveen miehen itse pystyä tekemään kaikki loput!

Ja kun puhutaan tosi miehistä, niin ne on niitä, jotka talonsa valmiiksi saatuaan alkavat jo suunnitella uutta suurempaa taloa.

• 1+3
        porasahuri kirjoitti:

Vaikka olisit Nokian toimitusjohtaja, niin luuseri olet silti, jos et taloa osaa yksin rakentaa.

No okei, sähkötöihin saa käyttää ammattilaista. Mutta kyllä nyt prkle pitää terveen miehen itse pystyä tekemään kaikki loput!

Ja kun puhutaan tosi miehistä, niin ne on niitä, jotka talonsa valmiiksi saatuaan alkavat jo suunnitella uutta suurempaa taloa.

Olen porasahurin kanssa ihan samaa mieltä. Mies on mies vasta, kun osaa rakentaa talon. Eikä vertaile mitään pakettitalofirmojen homehtuvia ratkaisuja.

Toki talonrakennuksessa saa apua käyttää, sähkömiestä, rakennustyömiehiä, jne. Mutta en vaan osaa oikeasti arvostaa miestä, joka ei osaa itse tehdä raksalla kuin vähän maalata seinää.

Oikeasti yritin viime keväänä seurustella fiksun akateemisen miehen kanssa, joka oli hankkinut itselleen remontoitavan talon. Jopa minä naisena näin, että hänen tee-se-itse-remontistaan ei tulisi mitään. Hän esim. ihmetteli, kun oli yrittänyt pihalle tehdä kivilaatoista porrasaskelmia eivätkä ne pysyneet paikallaan.

Kun selitin, että hänen pitää ensin poistaa askelmien kohdalta savi, pohjustaa alusta kunnon hiekalla ja soralla tms., ehkä valaakin askelmat (jopa minä tiesin tämän), mies katosi minua tympääntyneenä. "Ei voi olla totta. Liikaa vaivaa", hän totesi, "Asetan nämä mielummin joka kevät uudelleen." Siis mikä NEITI! ja toki kyseisellä miehelläkin oli ne perustellut mielipiteet asiasta kuin asiasta - hyvä niin, mutta jos minun perustellut mielipiteeni erosivat hänen mielipiteistään, ne eivät olleet minkään arvoisia. Ja kun minusta erilaiset mielipiteet tulisi sallia.

Enkä ole mikään suorittaja. Olen juuri sellainen herttainen naapurintyttö - jolla nyt sattuu olemaan hyvä koulutus ja hauska elämä. Vain se oma, rehti raksamies uupuu.

• *
        1+3 kirjoitti:

Olen porasahurin kanssa ihan samaa mieltä. Mies on mies vasta, kun osaa rakentaa talon. Eikä vertaile mitään pakettitalofirmojen homehtuvia ratkaisuja.

Toki talonrakennuksessa saa apua käyttää, sähkömiestä, rakennustyömiehiä, jne. Mutta en vaan osaa oikeasti arvostaa miestä, joka ei osaa itse tehdä raksalla kuin vähän maalata seinää.

Oikeasti yritin viime keväänä seurustella fiksun akateemisen miehen kanssa, joka oli hankkinut itselleen remontoitavan talon. Jopa minä naisena näin, että hänen tee-se-itse-remontistaan ei tulisi mitään. Hän esim. ihmetteli, kun oli yrittänyt pihalle tehdä kivilaatoista porrasaskelmia eivätkä ne pysyneet paikallaan.

Kun selitin, että hänen pitää ensin poistaa askelmien kohdalta savi, pohjustaa alusta kunnon hiekalla ja soralla tms., ehkä valaakin askelmat (jopa minä tiesin tämän), mies katosi minua tympääntyneenä. "Ei voi olla totta. Liikaa vaivaa", hän totesi, "Asetan nämä mielummin joka kevät uudelleen." Siis mikä NEITI! ja toki kyseisellä miehelläkin oli ne perustellut mielipiteet asiasta kuin asiasta - hyvä niin, mutta jos minun perustellut mielipiteeni erosivat hänen mielipiteistään, ne eivät olleet minkään arvoisia. Ja kun minusta erilaiset mielipiteet tulisi sallia.

Enkä ole mikään suorittaja. Olen juuri sellainen herttainen naapurintyttö - jolla nyt sattuu olemaan hyvä koulutus ja hauska elämä. Vain se oma, rehti raksamies uupuu.

Siinä tapauksessa meillä on vähän eri käsitys herttaisista naapurintytöistä...

• sdffghgu567dfgjbvj
        porasahuri kirjoitti:

vaadi mitään muuta kuin viitseliäisyyttä.

itse kyllä ajattelin hoitaa senkin homman mahdollisimman pitkälle avaimet-käteen-tyylillä.

hartiapankkirakentaminen on köyhille.

ongelmaksi muodostuu se, ettei näissä hommissa yleensä saa kunnollista kuin tekemällä itse. se voi pakottaa minutkin rakentamaan, mutta hommana se ei voisi vähempää kiinnostaa.

• elitisti to the max
        1+3 kirjoitti:

meissä elitisteissä on? ;-)

terveisin
        älykäs, akateeminen, menestynyt, urheilullinen mies

• porasahuri
        1+3 kirjoitti:

Mies joka ei osaa pohjustaa oikein porrasaskelmia... Huhhuh! Tulis sota ja tappais tuollaiset!

Onneksi Suomessa on vielä naisia, jotka osaavat arvostaa todellisia miehiä. Niitä miehiä, jotka rakentavat käsillään tätä maata!

• 1+3
        elitisti to the max kirjoitti:

meissä elitisteissä on? ;-)

terveisin
        älykäs, akateeminen, menestynyt, urheilullinen mies

...tuo wanna-be-elitistisyys. Oikea elitisti, älykäs, menestynyt mies ei hukkaa aikaa jollain Suomi24-sivustolla.

• ÄRRRINMURRIN
        porasahuri kirjoitti:

Mies joka ei osaa pohjustaa oikein porrasaskelmia... Huhhuh! Tulis sota ja tappais tuollaiset!

Onneksi Suomessa on vielä naisia, jotka osaavat arvostaa todellisia miehiä. Niitä miehiä, jotka rakentavat käsillään tätä maata!

Vittu mikä apina...Lättyyn pitäisi antaa..Niin tekisin enkä vain pelkästään soita suutani..Kaikenlaisia vitun aaseja.. >:(

• Bodybuilder79
        1+3 kirjoitti:

Sä, typerä lehmä et tarvitse mitään muuta kuin kunnon tukkapöllyt joltakin juoppoapinalta, mielellään juuri sellaselta porasahurilta... :D *röhönaurua* Tunnen kaltaisiasi ääliöitä joille mies ei ole mitään muutakuin se joka aivottomasti toteuttaa naisen toiveita ja laittaa viimeisetkin raksalta saadut roposensa naisen lässytyksiin... Hommaa itselles elämä, typerä nainen.. Toivon ettei miesrintamallasi koskaan tapahdu mitään onnellista...

T- aidosti tollasiin nuijiin vittuuntunut-

• mies olen
        1+3 kirjoitti:

"Rehdit perusäijät ovat pitkässä parisuhteessa paljon parempia kumppaneita!"

Olisikohan ne kuvaamasi äärimiehet kuitenkin parempia lyhyissä suhteissa?

• hghghghgui

tosiaan.

Itselläni (nainen, 45) oli aluksi kuvallinen profiili: postini täyttyi ja tulvi enkä pystynyt poimimaan nopeasti sielunveljiä, jotka tod näk. kyllästyivät viestien odotteluun ja siihen kuinka sotkin profiilit lopulta keskenään. Seuraavaksi pitkä huolellisesti täytetty profiili: en saanut viestejä juuri ollenkaan, mutta itse aloitteellisena tutustuin muutamiin ihan mukaviin kavereihin (joista sitten syystä tai toisesta ei syntynyt elämänkumppanuutta). Ja lisäksi minulla on ollut useita lähes täysin tyhjiä profiileja tyyliin: kattelen vaan. Ja viestejä tulee ihan mukavasti ja mukavilta miehiltä.

Olen päätymässä tulkintaan, että tyhjä tila antaa vapauden kuvitella profiilin takana oleva ihminen unelmien kaltaiseksi. Ihminen on niin valtavan toivorikas... Tuleekohan pettymyksiä paljon enemmän näin? Ehkei. Saattaapa sitä lukea täydenkin profiilin mielensä mukaiseksi. Ihminen on niin toivorikas... =D

• Kesä-Esa84

Asiallisia vastauksia tuli paljon ja avasivat silmiäni mukavasti. Erityisesti muutamien ihmisten kirjoittamat ajatukset siitä, että tyhjempi profiili antaa tilaa mielikuvitukselle, oli uusi tervetullut näkökulma minulle.

Lisäksi voisin mainita, että surullista kuinka, jotkut ihmiset eivät suostu katkeruutensa vuoksi näkemään asioiden/kirjoituksien pointtia. Toivottavasti "väliselvitykseni" valaisivat heille asiaa hieman. Onhan se tietenkin selvää, että kirjoituksellani pyrin loukkaamaan ihmisiä, alistamaan naisia, pönkittämään itsetuntoani tai vastaavia esille tulleita asioita... Ja koska haen seuraa netin kautta olen tietenkin automaattisesti täysi luuseri.

• juttelija

Itsekin olen pitkään seurannut keskustelua täällä ja tämä on kyllä outo paikka. Kirjoittajista tehdään parin viestin perusteella käsittämättömiä analyysejä ja monesti keskustelu kääntyy siihen, että kirjoittaja itse haukutaan sen sijaan, että osattaisiin keskustella itse aiheesta. Näistä samoista aiheista ja vastaavista on paljon keskustelua muillakin keskustelupalstoilla. Mikä on erona? Jostain syystä muualla osataan keskustella asiallisesti eikä heti olla syyllistämässä ja hyökkäämässä aloittajan niskaan. Eri mieltä asioista toki saa olla ja siitähän sitä keskustelua syntyy. Tämä S24 on tällainen hiekkalaatikko, jonne on helppo tulla huutamaan mitä sylki suuhun tuo.

• Asiaaaa!
        juttelija kirjoitti:

Itsekin olen pitkään seurannut keskustelua täällä ja tämä on kyllä outo paikka. Kirjoittajista tehdään parin viestin perusteella käsittämättömiä analyysejä ja monesti keskustelu kääntyy siihen, että kirjoittaja itse haukutaan sen sijaan, että osattaisiin keskustella itse aiheesta. Näistä samoista aiheista ja vastaavista on paljon keskustelua muillakin keskustelupalstoilla. Mikä on erona? Jostain syystä muualla osataan keskustella asiallisesti eikä heti olla syyllistämässä ja hyökkäämässä aloittajan niskaan. Eri mieltä asioista toki saa olla ja siitähän sitä keskustelua syntyy. Tämä S24 on tällainen hiekkalaatikko, jonne on helppo tulla huutamaan mitä sylki suuhun tuo.

Aloitukset vaan on usein aika kaukana asiallisesta, ihan sitä itseään, naisten/miesten idiootiksi leimaamista tietyn asian valossa.

• wannabe viestittelij
        Asiaaaa! kirjoitti:

Aloitukset vaan on usein aika kaukana asiallisesta, ihan sitä itseään, naisten/miesten idiootiksi leimaamista tietyn asian valossa.

Mulla itselläni on melko monisanainen, kuvaton, joidenkin mielestä myös syvällinen profiili. Joskus ilmoituksia selatessani olen myös harkinnut vastaavani aloittajan kuvaaman kaltaiseen ilmoitukseen. Toistaiseksi siis vain harkinnut. Ja miksi?

Ensinnäkin, jos miehen ulkonäkö miellyttää vähäiset tiedot, joita antaa, ovat ok (ts. niiden pohjalta ei voi suoraan päätellä miehen olevan minulle epäsopiva), voi lähteä selvittämään, onko miehessä myös JOTAIN MUUTA, mikä tekee hänestä kiinnostavan. Yhteydenottohan on vasta alku, tunnustelua, ei sen vakavampaa eikä myöskään kutsu sänkyyn.

Toisekseen, jos miehellä (tai kuten minun tapauksessani naisella) on kuvaton profiili, niin vastaavastihan sen pohjalta voi vain arvailla, että se mitä tuo ihminen kirjoittaa, miellyttää minua... kun taas se, miellyttääkö miehen ulkonäkö, ei siitä selviä. Eli tavallaan yhtä huono (tai hyvä) tilanne lähteä tutustumaan romanttis-eroottisessa mielessä.

Eli sama kai se, kummasta päästä aloittaa. Jatko ratkaisee, ei alku. Tosin on varmasti niinkin, että komean miehen kyseessä ollessa joku voi lähteä vonkaamaan siltä ihan vain seksiä. Naisia, samoin kuin miehiä, on toki moneksi...

• Zeeet J

Mua kiinnostaisi tietää sun nimimerkkis treffeillä... :P

• Kuvaton profiili

Minulla itselläni on profiili ilman kuvaa mutta tekstiä löytyy sanotaanko sopivassa määrin. Itse en koskaan laita viestiä kenellekään sellaiselle, jolla ei ole profiilissa kuin muutama sana. Ja varsinkin, jos siellä on maininta, että on hyvännäköinen tms, todennäköisesti siirryn seuraavaan. Ja kauneus on katsojan silmässä, joten ei ole niinkään sanottua, että kaveri näyttäisi myös minun silmissä hyvältä. Haluan siis itse muodostaa mielipiteeni onko kaveri hyvänäköinen vai ei..
      Niin ja jos sattuu, että löydän sopivan ihmisen, jonka profiili saa kiinnostukseni heräämään, laitan toki viestiä, mutta ei se todellakaan ole mitään "Hei, kuis menee?"-malliin. Ja tähän mainittakoon myös se, että miehillä on yleensä tapana vastailla juurikin näin. Eli kumoan heti väitteesi, että vain naiset syyllistyvät tähän.
      Mutta on todellakin naisia, jotka hakevat vain pinnallisia asioita miehissä. Mutta on myös miehiä, jotka hakevat naisissa pinnallisuutta. En lähtisi allekirjoittamaan väitteitäsi, että vain naiset ovat sellaisia... Ja voin vannoa sinulle, etten varmasti ole ilmoitukseesi vastannut! :)
      Entäpä jos laittaisit kokeilumielessä vastaavanlaisen profiilin miehille?? Luulen, että tulisit yllättymään!! :)

• mites selvität

huomaakin et nainen on mies.

• Hyvä kirjoitus...Hiukan laittoi hymyilemään.. Joskus miulla oli tuolla treffeillä ilmoitus ja sainkin joskus jopa joitain viestejä mutta ei se koskaan johtanut mihinkään.. En mielestäni ollut asiaton ja kuvakin oli ihan mukiinmenevä.. Jokin tuossa treffihommelissa mättää pahasti. Olenkin moiseen uskoni menettänyt ja todennut että kyllä se toinen ihminen löytyy ihan konkreettisesti tuolta jostain ihan livenä eikä täältä suomi24:stä.. Ja kyllä naiset on täällä hyvin pinnallisia. Luulisi oikeasti että nuo naiset jotka täällä pyörii, löytäis itselleen kumppanin aidoista olosuhteista, mutta ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole..

Suomi24 on pullollaan epätoivoisia ja tunnevammaisia raukkoja, joita on elämä kolhinut. Niitä on tuonne miun profiiliinkin joskus jotain kirjottelemaan tullu ja tukka joskus nousee (se vähäinen :D) pystyyn kun saattaa rivien välistä lukea että kyseessä on nainen joka kohta jo suunnittelee itsemurhaa kun ei miestä löydy, siksi että ei voi olla ja elää yksin...Pitää joka ilta itkeä itsensä uneen kun ei oo ketään joka mua rakastaisi.. Ja toinen ääripää on sitten naiset jotka tietää mitä ne tahtoo.. Ne taas on niitä jotka ei koskaan löydä sitä etsimäänsä, kun maailmasta ei niin täydellistä miestä löydy joka kaikki kriteerit täyttäisi..

Siispä, parasta mitä mies voi itselleen tehdä, on ignorata täysin kaikki tuollaiset treffipalstat ja jättää kaikki nuo typerät naiset omaan arvoonsa.. Etsikäämme siis naisemme itsellemme tuolta missä ihmisiä liikkuu eikä tuhlata aikaamme mihinkään jonninjoutavaan.. :)

• Reality check

"Junnulla" oli tässä oikeaa asiaa. Peukut pystyyn.

Oikeasti, voi olla vaikea löytää naista live-elämästä ja vaikka tarjonta netissä voi aluksi houkutella niin kyllä siellä nuo mainitsemaasi kaksi ääripäätä ovat naisissa vahvoisti edustettuina.

Näkisin niin että se johtuu täysin naisen saamasta suosiota kumpaan leiriin alkaa ajautua. Harvalla pysyy pää kondiksessa kun miehiltä vähän vaikka minkä näköisiltä ja kokoisilta tulee viestiä illasta toiseen. Jos niitä taas ei tule niin se harmittaa ja ehkä epätoivo iskee pintaan.

Tosin uskosin että moni noissa vähänkään vaatimattomammissa neitosissa kriteereiltään heti nostaisi kriteerejä jos vain huomaisi että heillä on suosiota palstalla.

Oli tosiaan ikävä huomata ettei nainen etsi sopivaa miestä netistä vaan joko parasta tai jotakuta joka joko pelastaa tai räjäyttää tämän maailman.

Jos sinne normiprofiilin tekee puhumattakaan liian älykkäästä niin sehän on helmiä sioille.

Voi kokeilla mutta sitten kannattaa nettideittisaitit ignoorata reippaasti. Miehenä siis. Naisena kai tuo vähän kuin paratiisi varsinkin jos on nuori.

• n30

naistenmaailmaan

Kokemuksesi on tismalleen samanlainen kuin naisten tilanne. Molemmilta sukupuolilta löytyy molempia tyyppejä. Voit vain arvata, kuinka kypsiä naiset ovat jatkuvaan "mites pyyhkii, mulla vesapaperilla" -tyyppisiin keskustelunavauksiin.

• kesäneiti80

Muakin kiinnostais nähdä tuo kuva ja profiili kun ilmeisesti kyseessä on komea sekä fiksu mies, mutta itse en kuitenkaan kelpaisi niin mitäs siitä.. Eli voitko tosissaan Kesä-Esa sinäkään väittää ettei ulkonäöllä olisi mitään merkitystä? Mä oon varma että mun profiilin tekstin perusteella kuulostan hyvältä PAITSI etten harrasta paljoa liikuntaa, mutta kuvan perusteella näkee että oon ihan tavallinen ja siisti suomalainen tyttö, niin eipä noita viestejä kauheasti teiltä komeilta ja urheilullisilta mulle päinkään tule.

• heh.

kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kuvasta voi jopa päätellä ihmisen luonteen parhaimmissa tapauksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe