Saisiko rautalangasta väännetyn ohjeen miten Flying ALbatrossin peräsinakselin talitiiviste vaihdetaan. Nyt työntää ajon aikana täyden vaipallisen vettä takatilaan. Ja mistä talitiivisteitä voi ostaa ja minkä vahvuista.
Kiitos tiedosta jo etukäteen
Flying Albatross peräsinakselin talitiiviste
6
617
Vastaukset
- 804657
Ottamalla yhteyttä Syrjäsuon veistämöön, niin saat oikean vastauksen. Miksi kysyä tuollaista täältä?
- stuffingbox
Veneakselisto oy ja Mepratuote ovat hyviä tämän lajin tavarantoimittajia.
Oletko kokeillut laantuuko vuoto kiristämällä taliboksin puristussysteemiä.
Talinauhaksi myydään nykyisin jotain gore-tex versioitakin.
- Ex-omistaja
...että tarvitsee vaihtaa. Kokeile ensin vaan kiristää kunnoliisilla putkitongeilla tms. Olen melko varma että se riittää lopettamaan vuodon.
- 34
jos nyt en ole ihan kebabilla systeemistasi, niin se talinauha boksi avataan (pyörittelet vaan sen auki on jengoilla). sitten uusi nauhanpätkä sisään ja kierretään takaisin kiinni. kuten tuolla ehdotellaankin voi nauhaa olla boksissa, mutta vaatisi hieman kiristystä.
- Stuffingbox
http://www.pbase.com/mainecruising/stuffing_box
Hyvät kuvat ja ohje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116