Ja lisäksi "yli 51-000" niin heti alkoi kaatumaan naista. Sain lainaksi hyvännäkösen puvun YTM-kaveriltani ja aloin esiintyä menestyvänä Juristina. Nyt olen naia naksautellut naisia pippeli kipeänä! Vaihdoin kuukausi sitten noi tiedot ja nyt on takana 26kaatoa!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun vaihdoin: "Maisterin tutkinto"
22
2133
Vastaukset
- ewefwe4trv
Asia meininki, saanen itsekin kokeilla tätä!
- :))))))
Prrrrrrrrrrrr..... Ja sitten heräsit herätyskellon ääneen ;)
- hjyvamies
Kukaan ei ole sitten halunnut tavata toistamiseen :DDD
- aloittajan
fantasiaa tuo, jota alkuun testailee täällä!:D
- hfjdshkfhkjsdh
Olen maisteri, rikas ja niin edelleen.
Eipä tuo nettinaisiin vaikuta, valitkoot sitten huonommista. - voe voe
VAAN 26??? Naisista on näemmä tullu tarkempia huijareiden suhteen=) Olisit ollu vakuuttavampi niin niitä olisi voinu olla kuukaudessa enmmänkin
- raha = paljon pillua
Ja nyt nää naiset itkee täällä kaikennäköistä... Mutta fakta se on, naiset toimii näissä asioissa kuin kone. Rahalla saa ostettua naisia/pillua. Vituttaa vaan ku ei oo rahaa, mut feikkaus kusetus toimii naisiin. Ja mitä paremman näköinen ä**ä, sitä tyhmempi.
- Raha ratkaisee
Mut hei mitä luulet, että mahtaa tapahtua, kun nainen laittaa tulotason yli 50 000€? Eipä näy miehiä enää missään!
- mutta miten
Raha ratkaisee kirjoitti:
Mut hei mitä luulet, että mahtaa tapahtua, kun nainen laittaa tulotason yli 50 000€? Eipä näy miehiä enää missään!
Oikeasti naisetkin alkavat saamaan siinä vaiheessa joitakin alemmuuskomplekseja, kun selviää että miehellä on enemmän omaisuutta kuin taviksella, tulot nyt ei varallisuudesta mitään kerro. Köyhä ja velkainen voi olla yli 50 000 tienaavakin.
- tulessakaan
Mutta vakituista naista et tuolla konstilla saa ja sehän kai on se oleellisin asia. Et kelpaisi enää!
- Underline_
Ihastuitko tuohon hikipäänä pipipäänä panemiseen...
Vai siihen,
Että kerrankin naiset "ihastuivat" sinuun.
Ulkoinen ja sisäinen habituksesi on takuulla - luuseriainesta - vapaa-aikaa liikaa?
Taidat olla työtön. Eihän ahkera työssä kävijä ehtisi tuollaista.
- ------------------
Mitä tästä voimme siis päätellä??
No sen, että olet vain yhden yön panojen perään, en huolis. - Reilu mies
Uskoako nyt tuohon..
Erään tyypin tiedän varmasti joka tosin tienasi jo valmiiksi hyvin, elämä kunnossa, Ok hyvännäköinen, kiva auto ja sitä rataa.
Käsittääkseni otti autolainan uuteen autoon, naksutteli tulotasot, koulutukset ja pituutta jonkun sentin lisää (juuri vajaasta 180 joksikin 182) ja flaksi parani huomattavasti.
Tuo tarina on ainakin tosi ja tapahtui pääkaupunkiseudulle. Tiedä sitten millaiseen naisporukkaan se sai kyntensä kiinni, mutta joka tapauksessa kiinnostus alkoi nousta silmissä.
Jollen ole väärässä niin on avoliitossa netissä tapaamansa naisen kanssa parhaillaan. Tiedä sitten onko tämä nainen näitä "huijattuja" alunperin vai ei.
Statuksella, sporttisuudella, spontaanilla läpällä, raamikkuudella ja komeudella pärjää netissä. Muut avut oikeastaan ovat aika turhia. - Kaupunkikisu
Joo voin myöntää, että meitä Naisia on moneksi, joitakin voi tosiaan money kiinnostaa ja miehen arvokas, nousukas asema, mutta EI KAIKKIA. Mulla on ollut viime kesänä S24:sen treffeillä profiili. Kävin muutamilla treffeillä ja EN TODELLAKAAN VASTANNUT kenenkään nousukas miesten viesteihin vaikka niitäkin tuli. Mulle on tärkeää että MIES elättää itsensä ja huolehtii ulkonäöstään sekä enemmin pidän semmoisista RAKSAMIES tyypeistä vaikka itse olenkin vähän sellaisen edustusvaimon näköinen, ei siis ne rahat ja asema vaan ne vahvat hartiat....
Ja vielä yks juttu.... Tommoset sun kaltaiset juipit saavat vielä kokee kaiken vielä edestä päin, YÖK mulla meinas yrjö tulla kuin luin sun kirjoituksen.... Tollaset tyypit tulee just mulle ehdottelee kaikkee kuppilassakin ja ne saa LAUKUSTA PÄÄHÄN sillä kaikki kauniit naiset ei ole mitään huoria....- Lawer
oikean kokoinen?????
- Smokki=pilluax1000
Lawer kirjoitti:
oikean kokoinen?????
jEP.. mitä "kauniimpi" ja seksikkämpi naisen= sitä huorempi ja tyhmempi!!!! HAHAHA vittu perse repee.. Kyl nää hienot huorat täällä esittää jotain kauniista ja rohkeista.. jännää ku tyyppi haisee kuselle ja amis viikset ja sitte viellä luuranko vartalo.. ni kyl sellanen silikooni blondi rusketus huora heti käy rahan kimppuun vaik profiilis lukee ittestä huolta pidän ja odoltan sitä vastaikkaiselta sukupuolelta! HAHAHA UO UO PERSE REPEÄÄ :'D. hei jätkät jos nää huorat luulee olevansa viisaita ja olevia.. tehään kaikki jätkät sillee et pistetään profiilit uusiks ja ostetaan smokki.. mieti maksat vain puhan hinnan.. ja saat 100 isotissistä hyvä kroppaista naista viikon aikana:OOO! puku ja profiiliin vain tutkinto tohtori, palkat huikeat yli 60 tonnii kuukaudes minimissään ja pillu tissi seksiä tippuu ilmaiksen!!:P WOOT!:DDD. Ja me järkevät jätkät käytämme kondoomia ja emme viestittele huonoille panoille takas;DDD. on se seksin saaminen nykyää niin helppoo ku netti kekstitty^^^^:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- PerseRepeää 1+1=3
Smokki=pilluax1000 kirjoitti:
jEP.. mitä "kauniimpi" ja seksikkämpi naisen= sitä huorempi ja tyhmempi!!!! HAHAHA vittu perse repee.. Kyl nää hienot huorat täällä esittää jotain kauniista ja rohkeista.. jännää ku tyyppi haisee kuselle ja amis viikset ja sitte viellä luuranko vartalo.. ni kyl sellanen silikooni blondi rusketus huora heti käy rahan kimppuun vaik profiilis lukee ittestä huolta pidän ja odoltan sitä vastaikkaiselta sukupuolelta! HAHAHA UO UO PERSE REPEÄÄ :'D. hei jätkät jos nää huorat luulee olevansa viisaita ja olevia.. tehään kaikki jätkät sillee et pistetään profiilit uusiks ja ostetaan smokki.. mieti maksat vain puhan hinnan.. ja saat 100 isotissistä hyvä kroppaista naista viikon aikana:OOO! puku ja profiiliin vain tutkinto tohtori, palkat huikeat yli 60 tonnii kuukaudes minimissään ja pillu tissi seksiä tippuu ilmaiksen!!:P WOOT!:DDD. Ja me järkevät jätkät käytämme kondoomia ja emme viestittele huonoille panoille takas;DDD. on se seksin saaminen nykyää niin helppoo ku netti kekstitty^^^^:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
PS. Kaikki kauniit ja seksikkäät naiset ovat huoria..
- yks äijä vaan
Jjep. Mutta odotapa vaan jos laitat vuositulot alle 10 000 (et valehtele)-niin et kiinnosta ketään!
Ei täällä rehellisyys kannata. - Kaupunkikisu
PerseRepeää 1+1=3 kirjoitti:
PS. Kaikki kauniit ja seksikkäät naiset ovat huoria..
HAA... Ensiksikin EN OLE BLONDI ja toiseksi... en menis ikinä luuviulun,hielle haisevan retkun kanssa sänkyyn vaikka sillä ois kuinka paljon money ja kuinka hieno liisattu kärry allaan...YÖK! Ja sitten se juttu, että jos sanavarasto on "HUORA JA PILLU" niin eiköhän se ole teidän täällä kirjoittelevien itsekeskeisten miesten oma vika, jos ette KUNNON NAISTA SAA... Juuri sanoin, että kaikki naiset eivät juokse rahan perässä. Mua vaan käy ne nuoret naiset sääliksi, jotka EHKÄ ovat olleet teidän uhrejanne ja toivottavasti lukevat tätäkin palstaa täällä, meinaan tollasilta tyypeiltä MUNAT VEKS....
Epäilen myös, että onko toi juttu nyt ihan täysin totta, niitä panoja kun voi aina hieman suurennella...
Olen myös sitä mieltä, että jotkut jotka tekevät miehistä noin kuin te, niin teillä on hyvin HUONO ITSETUNTO JA TE ETTE OSAA OLLA edes naisen kanssa, kuin nainen on teille pelkkä pisto ja pökkäsy...
Ja mies joka kohtelee naisia noin, on suhde omaan äitiin varhaislapsuudessa saanut kovan kolauksen.
- ukkeli...
Raha ratkaisee,ei tunteet.
Treffipalstoilla epärehellisyys kannattaa mitä koulutukseen ja vuosituloihin tulee (näköjään).
Pitää näemmä "tienata" ilmoituksessaan totuutta enemmän,jos sitten tulis vastauksiakin? näköjään juoksevat rahan ja aseman perässä! Yllätyskö? Ei sentää. (Tietenkin löytyy naisia joilla muita kriteerejä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955