Yhteistyö

Miten me ihmiset voimme tehdä yhtesityötä täällä Lieksassa?
Millaisiin mahdollisuuksiin on keskusteluissa päädytty.
Onko toisen katsontokannan edustajat huijareita Lieksassa miten tällaista rohjetaan esittää.

Epäsuorasti nimimerkin takaa heitetään erilaisia halventavia nimityksiä "paikalliskyylä" ei ihme koska asioissa ei ole Lieksaa koskevia keskusteluja vaan saattaa joku tai jotkut halveksinnan kohteeksi.
Tulkoon mainituksi, että siinä suhteessa minulla henkilökohtaisesti itseäni kohtaan on ollut pitkä vieteri, mutta todellakaan en hyväksy henkilöitymistä toisten kohdalla joita nimeltä vieläkin esiintyy.

Mielestäni Suomessa ei ketään voida tuomita ja syyttää asiattomasti ilman tuomiota ja minun tietoon ei Lieksalaisista ole tullut sellaista.Jos luottamushenkilö syyllistyy tuomittavaan tekoon josta tulee 6kk linnaa silloin hän menettää luotamushenkilöpaikan.

5

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapur

"Mielestäni Suomessa ei ketään voida tuomita ja syyttää asiattomasti ilman tuomiota ja minun tietoon ei Lieksalaisista ole tullut sellaista."

Olisipa asiat näin ja kaikki sitä myös älyäisivät noudattaa. Muisti vaan taitaa olla kovin lyhyt ja valikoiva joillakin.

• Kuitenkin osa jäi pois joten tarkoitin asiassa luottamushenkilöitä.
        Ainoastaan vaalikelpoisuuden vuoksi on henkilö joutunut jättämään paikkansa valtuustossa tällä kaudella ja myös siirtymistä on tapahtunut se lienee tosiasia..
        Sinänsä valitettavasti erilaisia muita toimijoita myöskin on ollut Lieksassa "rötöstelemässä" tämän ajan kuluessa mitä olen asunut ja niistä toimijoista olen osani kokenut. MK

• Kohtasikohtaani

Sinulla"Itseäsi kohtaan pitkä vieteri" Eli siis itsellesi sallit kaikenlaista kirjoittelua ja touhuilua hermostumatta itseesi? Vai mitä taas nuo sekavat sepustuksesi meinaavat? Et kai voi vakavissasi väittää ymmärtäväsi aloituksessa ollutta tekstiäsi?

• M.H.

Olet oikeassa. Jos esität asian omalla nimelläsi olet kyllä rohkea mies. Et voi odottaa, että sinulle vastataan rehellisesti omalla nimellä. Lieksalaiset eivät ole muita kummempia,suhteessa reiluuteen ja rehellisyyteen. Minusta on ikävää kun sinulle vastaaja ei uskalla kirjoittaa nimellään. Se kertoo paljon vastaajasta. Pohjois Karjalassa korostetaan Karjalaista mentaliteettia, joka on avoin, iloinen, elämän myönteinen ja rehellinen. On se varmaan joskus ollutkin. Nyt ajan kanssa se on jälkeen jäänyt. Katkeruus ja pahansuopaisuus on saanut vallan. Kuitenkin Lieksakin on aivan oma lukunsa, Täällä on asiat kunnossa ja minusta se on Lieksan päättäjien aikaan saamaa.
      Toivon Markku sulle laulullista elämää ja itse aijon mennä mieslaulajien ensinmäiseen harjoituksiin, katsotaan sitten mikä anti heillä on. Älä lannistu, vaikka et aina saakkaan muita puolellesi. Tämä on elämää!

• Olet varmaan huomannut sen seikan, etten takerru ihan heti lillukanvarpuihin ja joku tahallaan käsittää asiat väärin.Eli kohtaani on melkoista pikkupoikien leikkiä jotka ovat untuvikkoja siinä sunteessa että siivet taitavat olla kosteat hieman huumorilla sanottu.
        Kuitenkin kiusaaja ei ole kenties koskaan kokenut todellista orgasmia josta puhui jopa tohtori Kiminkinen milaisia muotoja tuo kiusauskysymys saa.
        Mutta kun tehdään yhteistyötä ja kullakin ihmisellä on vahvuudet silloin voimme kunniottaa ihmistä ihmisenä ja sikis en kovin ole arka henkilö koska elämässä on jo kokemuksen kautta opittua asiaa.
        Mutta ennenkaikkea hyviä lämpöisiä tuulia ja hekotellaan.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4953
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      672
      4188
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1461
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1164
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94