Ongelma on siis tuo nykiminen (kengurubensaa) ja huono/epätasainen kiihtyvyys. Vaiva iskee pahiten, jos esim. liikennevaloissa ootellessa antaa kierrosten laskea norm. tyhjäkäynnille. Olen huomannut, että tyhjäkäyntikierroksien pitäminen 2000 rp/m tuntumassa auttaa selvästi käyntiongelmaan, mutta on varsin hankalaa.
Tulpat/-johdot ovat hetki sitten vaihdetut eikä niistä ollut apua ongelmaan, joten - ideoita??
Mondeo -97 1.6 bensa
Mondeo -97 pätkii
6
573
Vastaukset
- Jawwi
Tasakaasulla kulkee muuten ihan hyvin, mutta silloin tällöin tuntuu kuin tulisi "ilmaseinä" vastaan, moottori alkaa käydä selkeästi huonommin. Monesti on auttanut, kun on tiputtanut vaihteistosta pykälän pienemmälle, kiihdyttänyt vähän ja jatkanut taas matkaansa isommalla vaihteella tasakaasulla.
- Oireet sopivat
Pensapumpun rele on menoillaan
Katso onko tulpanjuuressa öljyä,itellä mondeo nyki kanssa ja vaihdettiin tulpat ja johdot.Sattumalta tulin katsoneeksi paokallaan olevaa tulppaa ja se oli öljystä märkä,sitten vaan rievulla kuivattiin tulpat ulkopuolelta ja auto rupes toimiin.
- frangröbbä
luultavasti alipaine vuoto,siellä kaasarin lähellä on kuminen T-haara vaihda se,luultavasti murtunut,mun mondeo korjaantu kun sen vaihdoin
- Kattinsa vaihtanut
Muiden lueteltujen syiden lisäksi saattaa auton katalysaattori vedellä viimeisiään. Paljonko autolla on ajettu ja onko kattia kertaakaan vaihdettu?
- Orig kat -97
Viisaammat ovat sanoneet, että katti ei normaalisti rikkoonnu kuin mekaanisesta kolhusta. Että en lähtisi ainakaan heti sieltä puolen hakemaan vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144