Ollaan tilaamassa mökki ja sauna Timber-Hirreltä. Onko kellään kokemusta ko. firmasta.
Meinataan itse rakentaa ensi kesänä. Mökki 44 m2, sauna 20 m2.
Onko kellään kokemusta, miten kauan ko. kokoisia rakennuksia tekee oman päivätyön ohella? Tontilla ehtisi olla viikonloput ja pari iltaa viikossa.
Timber-Hirsi, onko kokemuksia?
2
3663
Vastaukset
- m.ökki
Osittain tarvitset tietenkin talkootyövoimaa tai maksettuja työmiehiä, kehikkoja ei saa pystyyn yksin. Realistinen arvio on, että vuosi kuluu rakennuspuuhissa. Ei paha, eikä tarvitse itseään ihan puhki ajaa.
- Repsuliinu
Meille tuli Timber-hirreltä 20-neliöinen saunamökki neljä vuotta sitten. Ihan ok, ei mitään huonoa sanottavaa. Kahden vuoden päästä meni ovesta lukko rikki, lähettivät uuden ilman lisämaksua :) Kesäkuussa tehtiin perustukset, itsenäisyyspäivänä saunottiin ensimmäisen kerran. Muuraukset, sähkö- ja putkityöt vie oman aikansa, itse kehikon kokoaa parissa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164