Ollaan tilaamassa mökki ja sauna Timber-Hirreltä. Onko kellään kokemusta ko. firmasta.
Meinataan itse rakentaa ensi kesänä. Mökki 44 m2, sauna 20 m2.
Onko kellään kokemusta, miten kauan ko. kokoisia rakennuksia tekee oman päivätyön ohella? Tontilla ehtisi olla viikonloput ja pari iltaa viikossa.
Timber-Hirsi, onko kokemuksia?
2
3678
Vastaukset
- m.ökki
Osittain tarvitset tietenkin talkootyövoimaa tai maksettuja työmiehiä, kehikkoja ei saa pystyyn yksin. Realistinen arvio on, että vuosi kuluu rakennuspuuhissa. Ei paha, eikä tarvitse itseään ihan puhki ajaa.
- Repsuliinu
Meille tuli Timber-hirreltä 20-neliöinen saunamökki neljä vuotta sitten. Ihan ok, ei mitään huonoa sanottavaa. Kahden vuoden päästä meni ovesta lukko rikki, lähettivät uuden ilman lisämaksua :) Kesäkuussa tehtiin perustukset, itsenäisyyspäivänä saunottiin ensimmäisen kerran. Muuraukset, sähkö- ja putkityöt vie oman aikansa, itse kehikon kokoaa parissa päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635