Suunnitellaan matkaa Budabestiin lokakuun alussa.
Onko kellään kokemuksia Budabest Panorama central tai Budabest Karoly central hotelleista?
Budabest panorama central
5
920
Vastaukset
- ei kokemuksia ko kor
Budapest on edelleen Budapest, even better or the best
- BPKC
Budabest Panorama sekä Budabest Karoly Central ovat uusittuja paikkoja vanhassa talossa. Todella vilkkaalla paikalla joten meluun täytyy varautua. Ympäristö ei ole mairitteleva vaan rappukäytävä ja hissit hyvin ankeat ja nuhjuiset, likaisetkin. Itse huoneistot remontoituja ja asiallisia, varmasti rahansa arvoisia.
- matka on jo varattu
BPKC kirjoitti:
Budabest Panorama sekä Budabest Karoly Central ovat uusittuja paikkoja vanhassa talossa. Todella vilkkaalla paikalla joten meluun täytyy varautua. Ympäristö ei ole mairitteleva vaan rappukäytävä ja hissit hyvin ankeat ja nuhjuiset, likaisetkin. Itse huoneistot remontoituja ja asiallisia, varmasti rahansa arvoisia.
Ehdittiin jo varata muusta hotellista huone, mutta kiva kun vastasit!
- matkasta
matka on jo varattu kirjoitti:
Ehdittiin jo varata muusta hotellista huone, mutta kiva kun vastasit!
Olisi mukava kuulla minne päädyitte ja mitkä fiilikset matkasta.
- matkaa odotellessa
matkasta kirjoitti:
Olisi mukava kuulla minne päädyitte ja mitkä fiilikset matkasta.
Juu kerron sitten, kun ollaan tultu matkalta.
Nyt ilmassa vain innokasta odotusta :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595