Olen ostamassa pitkänmatkan rullahiihtoon uusia luistimia. Kumpia suosittelisitte Rollerblade Speedmachine RX 110 vai K2 Radical Pro . Olen rullahiihtänyt kaksivuotta n.2500km K2 Moto 100 luitimillani. Nyt tarkoitukseni on hankkia matala vartiset luistimet. Onko mitään etua erikokoisista pyöristä rullahiihdossa(esim.2X100 ja 2X110 K2 Radical Pro) ? Ainakin K2 Motoissani vain pienemmät etu pyörät kuluvat enemmän kuin isommat takapyörät ?
Rollerblade vs. K2
6
1095
Vastaukset
- jts-1-.-
R4 matalavartinen on itellä alla kolmatta kesää ja sopii nordic blading-hiihtoon erinomaisesti;
Netin kautta ulkomailta tilattu ja euroja säästyi jonkinmoinen kasa;
Ennen oli K2 luikkareita useampia malleja mutta Power on parempi minun mielestäni.
Kts.hiihtonetti/p1 foorumilta siellä on kuvia kys.luikkarista ja muutenkin tietoa sauvaluistelusta.- Rullahiihtäjä
Powerin Phuzion 9 voisivatkin olla varteen otettava vaihtoehto. R4 on varmasti myös hyvä luistin mutta saako siihen jarrupalaa ? Täällä on luistelu reitit niin mäkisiä taajamassa että on pakko olla jarrupala tai rullilla jarrutellessa saa rullia vaihdella yhtenään.
- dghjhj
Rullahiihtäjä kirjoitti:
Powerin Phuzion 9 voisivatkin olla varteen otettava vaihtoehto. R4 on varmasti myös hyvä luistin mutta saako siihen jarrupalaa ? Täällä on luistelu reitit niin mäkisiä taajamassa että on pakko olla jarrupala tai rullilla jarrutellessa saa rullia vaihdella yhtenään.
saa lisävarusteena jarrupalan ( http://www.skatepro.dk/en/23_37-156.htm ). Powersliden R2 ja R4 luistinta saa Suomestakin niin halvalla ettei kannata tilata ulkomailta.
- jts-1.-.
dghjhj kirjoitti:
saa lisävarusteena jarrupalan ( http://www.skatepro.dk/en/23_37-156.htm ). Powersliden R2 ja R4 luistinta saa Suomestakin niin halvalla ettei kannata tilata ulkomailta.
Mistä saa?
- mgta
jts-1.-. kirjoitti:
Mistä saa?
löytyy ainakin Sportservicestä.
- k2rp
Tämä kesä on radical pro luikkareilla (viime vuoden malli) menty reipas 1500km ja tyytyväinen olen ollut. Tossu istuu hyvin jalkaan ja luistin rullaa kevyesti. Renkaissa kuluminen näkyy juuri kuvailemallasi tavalla eli pikku renkaat kuluvat enemmän.
Tuota viime vuoden mallia saa aika edulliseen täältä http://www.rollsport.de/product_info.php?cPath=43_56&products_id=5973 postikulut 16.5€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647