Veli veti jotain nenään

huolestunutsisko

Menivät siis kaverin kanssa vessaan ja kun palasivat molemmat niiskutti.
tiesin että nyt jotain vedetty nenään, asiasta kun kysyin niin sanoi jonkun nimen mutten muista mitä, kuulemma "melkein laillinen" lääke. ei siis huume.
Mikä on voinut olla? ei näkynyt ulospäin että olisi ollut mitenkään sekaisin, kännissä vain kun joi alkoholiakin.
kiinnostaisi vaan tietää että mikäköhän on voinut olla kyseessä?

11

2484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggggggggg

Kokaiini luultavasti.

• prrr

No LOL... Epäilen suuresti että ei oo kokaiini. Sen ois kyllä huomannu. Luultavasti joku bentso vaan... En huolestuis suna sisko...

• gggggggggggg
        prrr kirjoitti:

No LOL... Epäilen suuresti että ei oo kokaiini. Sen ois kyllä huomannu. Luultavasti joku bentso vaan... En huolestuis suna sisko...

Joo ja bentsoja ei vedetä nenään. Tyhmä läppä.

• matrixi
        gggggggggggg kirjoitti:

Kokaiini
        Kokaiini on valkoista jauhetta, jota käytetään nuuskaamalla, suonensisäisesti tai polttamalla. Se imeytyy verenkiertoon myös kaikilta limakalvoilta. Kokaiinin johdannaisia ovat crack, free-base ja koka-base, joita käytetään polttamalla.

http://www.paihdelinkki.fi/

• prrr
        gggggggggggg kirjoitti:

Miksei vois vetää nenää? Mulla on kokemusta

• ahsuahsaushauh
        matrixi kirjoitti:

Kokaiini
        Kokaiini on valkoista jauhetta, jota käytetään nuuskaamalla, suonensisäisesti tai polttamalla. Se imeytyy verenkiertoon myös kaikilta limakalvoilta. Kokaiinin johdannaisia ovat crack, free-base ja koka-base, joita käytetään polttamalla.

http://www.paihdelinkki.fi/

Mitä sitte? ym. "kaikilta limakalvoilta" eli nenää voi kans

• Jehjehkk
        prrr kirjoitti:

Miksei vois vetää nenää? Mulla on kokemusta

Oisko ollu Popperssia. Se on tietääkseni kylläkin täysin laillista mut en oo ihan satavarma. Sen vaikutus ei kestä ku pari minuuttia joten kuvauksen perusteella pidän sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona.

• +mahdoton
        Jehjehkk kirjoitti:

Oisko ollu Popperssia. Se on tietääkseni kylläkin täysin laillista mut en oo ihan satavarma. Sen vaikutus ei kestä ku pari minuuttia joten kuvauksen perusteella pidän sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona.

niin no toki jos veljes on rich bitch niin sitten se olikin varmaan kokaa? hei haloo.. sekin suomessa niin harva päihde et sitä ei joka pekalla ole.. itse epäilisin subua..

• ladybuck..
        +mahdoton kirjoitti:

niin no toki jos veljes on rich bitch niin sitten se olikin varmaan kokaa? hei haloo.. sekin suomessa niin harva päihde et sitä ei joka pekalla ole.. itse epäilisin subua..

häh? Eihän kokaiini ole edes kallis huume? Mitä sekoilet mahdoton?

• eeeeeo
        ladybuck.. kirjoitti:

häh? Eihän kokaiini ole edes kallis huume? Mitä sekoilet mahdoton?

siis mitä ihmettä sekoot? :D
        ai et kola ei oo kallista? ehkä in your wonderland 8D

• ganja___man

Arvelisin, että joko subutex tai poppers. Kokaiinia ei kukaan voi luonnehtia "melkein lailliseksi lääkkeeksi". Se on yksi vahvimpia huumeita.
      Popperssin hallussapito on Suomessa laillista ja sen käyttö on nuorten piireissä hyvin yleistä. Toisaalta se ei ole "lääke"
      Subutex taas voidaan katsoa lääkkeeksi, koska joissakin maissa sillä hoidetaan kokaiiniriippuvuutta. Suomessa se on laiton. Subutex on luonteeltaan kokaiinin tapainen, mutta lievempi ja vaarattomampi päihde. Tästäkin huolimatta subutex on suhteellisen vahva huume ja sen käytöstä on jo syytä huolestua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60