Kroppa ratkaisee!

spagutytsi88

Se vaan on kylmänviileä totuus! Tosin kropan voit korvata rahalla mutta se ei ole todellista. Ainoastaan hyväkroppainen mies saa naisia. Jos et saa naisia vika on 99% kropassasi. et ole tarpeeksi lihaksikas,tarpeeksi pitkä,kasvosi muistuttavat E.T-tä.. katsokaa galleriaa ja deitti ilmoituksia! Missä ovat ne kehut? missä? Kerron: Ne ovat juuri niissä paidattomissa adonisprofiileissa joita mukamas naiset turn-offaa täällä! älkää uskoko mitä naiset selittää sillä ne sanoo yhtä muta ajattelevat toista! KROPPA RATKAISEE!!

51

2329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------------

Jaa.. mielipiteitä on monia, minä kun ohitan heti sellaiset profiilit jossa pidetään ne typerät kehut. Niitä kehuja latelevat joko lapselliset persoonat tai seksinvonkaajat, ei normaali aikuinen kirjoita jonkun vieraskirjaan "WOW, mikä namu" "Slurps.." "Komea" tms...

Enkä itsekään kirjoita sellaisille, jotka kirjoittavat omaani jotain noin ällöä, en tiedä, jotkut ehkä pitävät niistä, mutta itse en ole sen tyyppinen henkilö joka nauttisi moisista "kehuista".

• älyyhoiii

ihan samaa mieltä kanssasi !............en jaksa sellaisia, jotka koko ajan ovat kannoilla ja kehuvat persettä ja ulkonäköä. Jostakin syystä ne saa oikeasti sappeni kiehumaan...aaarrrghhh !!! Järjen käyttö on sallittua ja siinä on seksiä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• N35v

Tykkään hyvä kehoa omaavista miehistä, onko se rikos ???

Jokainen vähänkin rehellinen ihminen myöntää sen, koska kauniin ihmisen kanssa rakasteleminen on pelkkä nautintoa;-))) Varsinkin jos mies sattuu olemaan fiksu;-)

• Hyvännäköinen mies

Uskon mielelläni naisen sanaan, että kauniin miehen kanssa rakasteleminen on aina pelkkää nautintoa, mutta kaunis nainen voi kyllä olla pelkkä lahna sängyssä.

• N35v
        Hyvännäköinen mies kirjoitti:

Uskon mielelläni naisen sanaan, että kauniin miehen kanssa rakasteleminen on aina pelkkää nautintoa, mutta kaunis nainen voi kyllä olla pelkkä lahna sängyssä.

.... ruma nainen pelkkä lahna sängyssä, hih!!!

Mutta "kaunis on kaunis ja ruma on ruma" ;-)))

• Aika erikoinen näkökanta. Äkkiä ajatellen rakastelu kauniin ihmisen kanssa on nautinto, eli ruman kanssa ei sitten ole nautintoa ollenkaan tarjolla?

Minulla on kehkeytynyt tunne, että kauniit ihmiset luottavat siihen ulkoiseen kauneuteensa/komeuteensa, eivätkä ole valmiita satsaamaan henkisiin ominaisuuksiin kovinkaan paljoa. Epäilemättä tässä pinnallisessa maailmassa kauneudella on helppo "ratsastaa", mutta en kyllä jaksa uskoa, että se ulkoinen kauneus takaisi aina nautinnon.

• paraskova
        maverics kirjoitti:

Aika erikoinen näkökanta. Äkkiä ajatellen rakastelu kauniin ihmisen kanssa on nautinto, eli ruman kanssa ei sitten ole nautintoa ollenkaan tarjolla?

Minulla on kehkeytynyt tunne, että kauniit ihmiset luottavat siihen ulkoiseen kauneuteensa/komeuteensa, eivätkä ole valmiita satsaamaan henkisiin ominaisuuksiin kovinkaan paljoa. Epäilemättä tässä pinnallisessa maailmassa kauneudella on helppo "ratsastaa", mutta en kyllä jaksa uskoa, että se ulkoinen kauneus takaisi aina nautinnon.

Niinpä, on tullut elettyä ei-kauniin naaman kanssa jo yli 50 vuotta, ja aina se on ollut kompleksi, vielä nytkin. Tuntuu, että kauniit ja nykyään myös nuoret menevät aina edelle esim. työpaikkaa hakiessa. MUTTA, kun katsahdan taaksepäin elämää: en sanoisi, että se on ollut huonompaa kuin monella muullakaan. Aina on ollut työtä (tosin meikäläisen on pitänyt olla aina parempi, ahkerampi, kiltimpi työntekijä), aviomieskin on ollut, lapset, 3 kpl ovat ihan ok näköisiä. Eli enpä voi ainakaan mennyttä elämääni sanoa huonoksi siksi, että en ole kaunis. Ja sitä paitsi, kauneushan on katsojan silmässä. Ja vielä - vanhemmiten tuo vika paranee - kaunesu on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy meillä kaikilla melko tasapuolisesti.

• iks
        Hyvännäköinen mies kirjoitti:

mun ex oli komea ja naiset kuolasi sen perään aina... sängyssä se oli ihan tumpelo... kunnes opetin tavoille...miehetkin voi olla aika tylsiä.. kauniita tai ei.. ja eikös miehet niinkuin mieluumin ole komeita!

• ole loppujen
        N35v kirjoitti:

.... ruma nainen pelkkä lahna sängyssä, hih!!!

Mutta "kaunis on kaunis ja ruma on ruma" ;-)))

lopuksi niin suurta merkitystä. Itse olen ihan tavallisen näköinen ja vientiä kyllä olisi vaikka kuinka paljon.
        Sanoisin, että totuus piilee seksikkyydessä eikä ulkonäössä. Se säteilee ihmisestä, sitä ei saa aikaiseksi millään kehon muokkauksella, ei meikeillä eikä silikoneilla.

• once.in.a.lifetime

Nimittäin jos minä katson profiilia ja siinä kuvassa on joku hyväkroppainen mies/jätkä, niin en ala edes lukemaan profiilia sen tarkemmin, koska mielenkiintoni lopahtaa välittömästi ja siirryn seuraavaan profiiliin.

• spagutytsi88

ÄLÄ VALEHTELE!! puhut paskoo niin että koko pää heiluu ja haisetkin vielä! KROPPA ratkaisee parisuhteen saamisen tai saamattomuuden!

• once.in.a.lifetime
        spagutytsi88 kirjoitti:

ÄLÄ VALEHTELE!! puhut paskoo niin että koko pää heiluu ja haisetkin vielä! KROPPA ratkaisee parisuhteen saamisen tai saamattomuuden!

Ei minulla ole tarvetta valehdella moisella asialla. En ole koskaan voinut sietää hyvävartaloisia enkä muutenkaan 'kuvankauniita' miehiä. Ne ei vaan kertakaikkiaan vedä mua puoleensa. Ihmiset on erilaisia ja pitävät eri asioista. Jotkut miehet pitävät hoikista naisista ja jotkut lihavista. Jotkut naiset pitävät hoikista miehistä ja jotkut isokokoisista. Niin se vaan menee. :)

• ggegege
        once.in.a.lifetime kirjoitti:

Ei minulla ole tarvetta valehdella moisella asialla. En ole koskaan voinut sietää hyvävartaloisia enkä muutenkaan 'kuvankauniita' miehiä. Ne ei vaan kertakaikkiaan vedä mua puoleensa. Ihmiset on erilaisia ja pitävät eri asioista. Jotkut miehet pitävät hoikista naisista ja jotkut lihavista. Jotkut naiset pitävät hoikista miehistä ja jotkut isokokoisista. Niin se vaan menee. :)

Pidät lihavista vain koska itse olet lihava tai/ja heikon omatunnon omaava ja uskot ettei sinulla ole mahdollisuutta hyvännäkösiin miehiin... Niin se vain menee.

• once.in.a.lifetime
        ggegege kirjoitti:

Pidät lihavista vain koska itse olet lihava tai/ja heikon omatunnon omaava ja uskot ettei sinulla ole mahdollisuutta hyvännäkösiin miehiin... Niin se vain menee.

Sovitaan sitten niin, jos se oloasi helpottaa. :)

• Hengen heimolainen

Kyllä se noin menee mutta sanoisin vielä että se muu kroppa saa olla vaikka vähän minkä näköinen ja treenattu jos sitä ei erityisemmin esittele koska se on sitten esimerkiksi naaman komeus joka ratkaisee.

Totuus on se että niillä muilla höpinöillä ja luonteenpiirteillä yms. ei ole mitään väliä (koulutustasoa ja tuloja lukuunottamatta) jos ulkonäkö ei matsaa naisen odotusarvoja. Odotusarvot vielä naisilla nousevat katellessa miesten profiileja netissä joten edes se keskiverto mies alkaa olla alta riman.

Nauran itse hulvattomasti näille naisten profiileille joissa puhutaan miten älykäs miehen pitää olla tai jotain muuta.

Se tarkoittaa siis sitä että sen hyvännäköisen miehen tulee olla myös älykäs. Ei sitä että älyllä voisi korvata ulkonäön "puutteita".

Netissä juuri ulkonäköön ihastustaan tai vihastutaan jonka jälkeen katsotaan muita asioita. Muut asiat voi unohtaa jos tuo pinta ei ole sitä mikä naisen sytyttää.

Joten lihasta, leukaa ja munaa vain esille niin tytöt tykkää. Särmätty ulkomuoto ja joku helppo vitsi väliin vielä jonka tippaleivät tajuaa niin se on sillä hyvä!

• treenattu on

sulla on pää sahanpurua täynnä...
      olen hyväkroppainen mies mutta en haluaisi tutustua sinuun koska olet pinnallinen aivokääpiö.. =D

• TöölöRules

Mikä saa sut noin fanaattisesti kirjoittamaan tälläisestä asiasta? Liian kauanko selibaatissa vai mikä?
      Totta kai kauniit naiset ja komeat miehet saavat seuraa ainakin lyhyellä aikavälillä paremmin kuin muut.
      Mutta eihän se ole mikään: Big News!

Ei millään pahalla mutta kuulostat 20-25 vuotiaalta landelaiseslta.

t. M45, Stadista

• osiris2

Kroppa ei tosiaankaan ratkaise mitään. Kasvot ratkaisevat.

Jos on todella hyvät kasvot, pikkuisen pönäkkäkin mies voittaa tavallisella naamalla ja treenatulla vartalolla varustetun miehen. Tästä on tuttavapiirissä runsaasti kokemusta. 99% naisista katsoo ensin kasvoja ja vasta sitten vartaloa.

• Näin meillä

Itse olen nyt naimisissa miehen kanssa, jonka vartalo ei todellakaan ole treenattu vaan päinvastoin. Nainen, joka haluaa treenatun miehen, saa myös varautua siihen, että ko. mies käy 4-5 kertaa viikossa treenaamassa salilla, harrastaa eri urheilumuotoja, jne. ELI, EIVÄT OLE KOSKAAN KOTONA. Myös naisen pitää olla samantyyppinen, jottei tule ongelmia miehen menemisien kanssa.

Tapasin mieheni Suomi24 kautta. En koskaan ottanut yhteyttä miehiin, jotka kertoivat harrastavansa urheilua useampia kertoja viikossa. Vaikka itse liikun päivittäin (hyötyliikuntaa ja liikuntaa koiran kanssa), toivoin myös kumppanilta samaa ja sitä myös sain.

Kasvot, miehen puhetyyli, vitsit, vaatetus, rehtiys, huomaavaisuus ovat naisille (useammille) ne tärkeimmät mihin hän miehessä ensimmäiseksi kiinnittää huomiota. Siksi kannatankin tapaamista mahdollisimman nopeasti, jotta "turhilta" kirjoitteluilta vältytään ja turhilta "haaveilta".

• rotiatouhuun
        Näin meillä kirjoitti:

Itse olen nyt naimisissa miehen kanssa, jonka vartalo ei todellakaan ole treenattu vaan päinvastoin. Nainen, joka haluaa treenatun miehen, saa myös varautua siihen, että ko. mies käy 4-5 kertaa viikossa treenaamassa salilla, harrastaa eri urheilumuotoja, jne. ELI, EIVÄT OLE KOSKAAN KOTONA. Myös naisen pitää olla samantyyppinen, jottei tule ongelmia miehen menemisien kanssa.

Tapasin mieheni Suomi24 kautta. En koskaan ottanut yhteyttä miehiin, jotka kertoivat harrastavansa urheilua useampia kertoja viikossa. Vaikka itse liikun päivittäin (hyötyliikuntaa ja liikuntaa koiran kanssa), toivoin myös kumppanilta samaa ja sitä myös sain.

Kasvot, miehen puhetyyli, vitsit, vaatetus, rehtiys, huomaavaisuus ovat naisille (useammille) ne tärkeimmät mihin hän miehessä ensimmäiseksi kiinnittää huomiota. Siksi kannatankin tapaamista mahdollisimman nopeasti, jotta "turhilta" kirjoitteluilta vältytään ja turhilta "haaveilta".

4-5kertaa viikossa salilla vie sen 4h-6h, jos ees käyt pihaa pidemmällä koirien kanssa menee siihen viikossa se 15h-20h vähintiään. Mutta mieshän ei sillon ole koskaan kotona.

• wcdd
        rotiatouhuun kirjoitti:

4-5kertaa viikossa salilla vie sen 4h-6h, jos ees käyt pihaa pidemmällä koirien kanssa menee siihen viikossa se 15h-20h vähintiään. Mutta mieshän ei sillon ole koskaan kotona.

se matka salille ja takaisin, vaatteiden vaihto sun muu ei vie ollenkaan aikaa vai;)

• Totta.

Tämä pitää paikkaansa.

Miehen pitää kasvoista näyttää sopivan söpöltä tai miehekkäältä ilman suurempia virheitä. Sitten voi kroppa olla minkä muotoinen tahansa.
        Tosin lisäpisteitä naisilta saa hyvästä kropasta, mutta vasta sitten kun kasvot on kunnossa.

• Fefefef
        Näin meillä kirjoitti:

Ei kyl kukaa mun tutuista naisista minä lukien seurustelisi pullean miehen kanssa, en siis sanoisi että useammille nuo asiat merkitsee enemmän naisilla. Puhut paskaa tai puhut yli 40 vuotiaiden naisten puolesta.

• rotiaaaaaaaa
        wcdd kirjoitti:

se matka salille ja takaisin, vaatteiden vaihto sun muu ei vie ollenkaan aikaa vai;)

no suihkussa voi käydä himassa ja ellei metsässä asu ni salille edestakas menee se 30min ni lisättäköön tohon se 2h ei se 6-8h viikossa oo siltikään paljoa.

• 8+13
        Näin meillä kirjoitti:

Jättäisitkö miehesi jos hän alkaisi treenaamaan?

• ..............

No riippuu taas. Itselleni kropalla on merkitystä silloin jos se on todella lihava. Ja karsastan vähänkin pehmeää miehen kroppaa. Sen sijaan esimerkiksi lihakset ovat täysin yhdentekeviä. Vähän saa olla, mutta muuten yhdentekeviä. Ja kun muistelee, niin oikeastaan kaikki seurustelukumppanini ovat olleet enemmänkin laihoja tai hoikkia, eivät lihaksikkaita. Ja jotkut taas ottaisivat mielummin sellaisen miehen, jolla sitä rasvakerrosta voi ollakin jonkun verran kuin tuollaisen, jotka taas mua vetää puoleensa. Ja sitten löytyy niitä, jotka ihannoi lihaksikkuutta. Eli lopulta käsite "hyvä kroppa" on aikas laaja, kun huomioidaan kaikkien mieltymykset.

Ja kun nettideittailin, niin ei juu kuulunut munkaan tapoihin hengailla siellä eli kommentoida tai pisteytellä profiileja. Ihan vaan löytää se itselleni sopiva. Eli jos mittana toimii jotkin profiileihin jätettävät kommentit, niin siinä ei kaikkien naisten mieltymykset näy.

• rima korkealla

Vartalolla tosiaakaan ole merkitystä, itse jäin kiini silmiin. Meni jokunen aika, että huomasin hiusrajan paenneen takaraivolle. Ensimmäisellä saunareissulla vasta huomasin miehen olevan vatsakas. Siis kyllä kemia ratkaisee, eikä ulkonäkö. Ja tietenkin käytös.

• ei kiitos
        rima korkealla kirjoitti:

Vartalolla tosiaakaan ole merkitystä, itse jäin kiini silmiin. Meni jokunen aika, että huomasin hiusrajan paenneen takaraivolle. Ensimmäisellä saunareissulla vasta huomasin miehen olevan vatsakas. Siis kyllä kemia ratkaisee, eikä ulkonäkö. Ja tietenkin käytös.

naisella kivat kasvot, fiksu olemus... mutta hirvee läski,
        ja se ällötys ihroihin ei poistunut vaikka kuinka yritin.

• 3+13

Siis tarkoittaako tässä tapauksessa että silmät=kemia?

Onhan se tullut huomattua että kun itse on flirttailevalla tuulella niin se varmaan näkyy myös silmistä ja vientiäkin on reippaasti. Mutta annas olla jos vähänkään väsyttää tms. että silmät ei loista, niin samantasoiset flirttikaverit kiertää kyllä kauempaa.

• rima korkealla
        3+13 kirjoitti:

Siis tarkoittaako tässä tapauksessa että silmät=kemia?

Onhan se tullut huomattua että kun itse on flirttailevalla tuulella niin se varmaan näkyy myös silmistä ja vientiäkin on reippaasti. Mutta annas olla jos vähänkään väsyttää tms. että silmät ei loista, niin samantasoiset flirttikaverit kiertää kyllä kauempaa.

kaikilla ole sitä oikeaa pilkettä silmässä. Kemiahan nyt on ihan eri asia, niinkuin joku kirjoitti, on niitä mukavia miehiä, mutta ei heidän kanssa sen pidemmälle ole tarvis mennä. Jonkun ihmisen kohdalla vain kolahtaa, eikä ulkonäöllä ole merkitystä.

• 3+13

kaikilla ole sitä oikeaa pilkettä silmässä. Kemiahan nyt on ihan eri asia, niinkuin joku kirjoitti, on niitä mukavia miehiä, mutta ei heidän kanssa sen pidemmälle ole tarvis mennä. Jonkun ihmisen kohdalla vain kolahtaa, eikä ulkonäöllä ole merkitystä.

Joo, kyllä mä ymmärrän pointin mutta täyty vaan puuttua 'leikillä' tuohon kemia, ei ulkonäkö, mutta kuitenkin silmät yhtälöön. Pieni sivuhuomautus kuitenkin tuohon ajoitukseen kun se aika ratkaisevaa kuitenkin on. Toiset kun saattavat olla 90% ajastaan naama nurin, mutta kun seuraa haetaan niin sitten ollaan parhaimmillaan ja toisilla tämä suhde on taas toisin päin. On vaan omasta elämästä ja sen vaiheista huomattu.

• rima liian korkealla
        3+13 kirjoitti:

Joo, kyllä mä ymmärrän pointin mutta täyty vaan puuttua 'leikillä' tuohon kemia, ei ulkonäkö, mutta kuitenkin silmät yhtälöön. Pieni sivuhuomautus kuitenkin tuohon ajoitukseen kun se aika ratkaisevaa kuitenkin on. Toiset kun saattavat olla 90% ajastaan naama nurin, mutta kun seuraa haetaan niin sitten ollaan parhaimmillaan ja toisilla tämä suhde on taas toisin päin. On vaan omasta elämästä ja sen vaiheista huomattu.

En ajatellutkaan silmiä ulkonäkönä, vaan mitä sieltä sisältä katsoi =)

• Är
        rima liian korkealla kirjoitti:

En ajatellutkaan silmiä ulkonäkönä, vaan mitä sieltä sisältä katsoi =)

silmistä näkee kuinka oikeasti voit..katsoppas kipu, suru, ilo - jo vain näyttää erilaiselta ja sitä et voi tehdä..

• Beri

aluksi tuota sivujuonnetta joka koski saliharrastajan ajankäyttöä. Itse käyn neljästi viikossa salilla ja aikaa kuluu noin 1,5 h/kerta. Itse pidän tätä harrastusta ajankäytön suhteen erittäin hyvänä koska salit ovat yleensä käytössä aamusta iltaan. Jos toisella puoliskolla olisi joku oma harraste joka alkaa ja päättyy johonkin aikaan, jaksottaisin salikäynnin samaan aikaan. Jää yhteistä aikaa enemmän. Yleensä yksilölajit eivät ole vuororiippuvaisia; kokonaan mennään uudelle alueelle jos puhutaan kilpailemisesta, on kyse urheilusta tai eläinnäyttelystä.
      Oman kokemukseni mukaan nettideiteissä kaikkein ratkaisevin on kirjoitustaito. Jos mies pystyy kirjoittamaan suht virheetöntä tekstiä ikäänkuin rupattelutyyliin on mahdollisuudet vastaukseen olemassa. Vielä kun näkee vaivaa pistää tekstiin asioita joissa ilmenee että tämä viesti on juuri Sinulle niin aina paranee. Jos viestien jälkeen pääsee treffeille niin alussa on varmaan tärkeintä naama ja se ulkoinen olemus jolla tehdään ensivaikutelma. Uskon että vaatevalinnat vaikuttavat myös, ja miten niitä kantaa. Käytös-, keskustelu ja kuuntelutaito eivät ole haitaksi.
      Yleensä tämän jälkeenhän miehet kuulevat että "ei kemiat kohtaa", "en ole valmis uuteen suhteeseen" tai "sinä olet ihan kiva, mutta......." tai vaihtoehtoisesti yhteydenotot loppuvat.
      Jos kuitenkin käy kuin sadussa eli useamman treffin jälkeen kuoriudutaan vaatteista ulos niin en usko että montaa on hyllytetty enää tässä vaiheessa.

• N53

Niin ratkaisee.

Rumaa ei jaksa katsella. Pelkkä komeus ei riitä, tarvitaan myös henkistä vetovoimaa. Mutta jos se fyysinen vetovoima puuttuu, ei auta vaikka mies muuten olisi kuinka fiksu ja kiva. Eihän tässä kaverisuhdetta olla etsimässä vaan Miestä.

Koetko että tässä on jotain epäreilua? Ehkä onkin, mutta etpä asialle mitään mahda.

Miehet muuten ajattelevat samoin: naisen pitää olla ennen kaikkea puoleensavetävä, ja sitten vasta katsotaan olisiko naisen kanssa henkisestikin jotain yhteistä. Älykäs, herttainen, vakituisessa työssä oleva, uskollinen, hellä kunnon nainen, jolla on 15 kg ylipainoa, rasvainen, finniarpia täynnä oleva iho, rasvamakkara niskassa, neliömallinen vartalo, perunanenä ja ohuet hiukset, ei helposti saa miestä. VAIKKA olisi tälle kiltti ja kohtelisi tätä hyvin.

Elämän realiteetteja tämä vain on, turha olla katkera. Realiteetteja on sekin, että jonain päivänä kuolemme, että verot pitää maksaa, että kesä on lopussa ja että syksyllä on flunssaa liikkeellä. Ei se siitä miksikään muutu vaikka kuinka kiukuttelisit treffipalstalla.

• Sh1ttyone

Sulla on varmaan henkistä vetovoimaa yhtä paljon kuin tuolla kuvailemallasi naisella fyysistä.

Sain kylmän väreitä.

Mitä jos lakkaat paskaa jauhamasta nettipalstalla ja menet karistelemaan kilojasi&vuosiasi pois. ;)

• N53
        Sh1ttyone kirjoitti:

Sulla on varmaan henkistä vetovoimaa yhtä paljon kuin tuolla kuvailemallasi naisella fyysistä.

Sain kylmän väreitä.

Mitä jos lakkaat paskaa jauhamasta nettipalstalla ja menet karistelemaan kilojasi&vuosiasi pois. ;)

Vuosia ei voi karistella pois. Kiloja voisi, mutta niitä minulla ei ole yhtään liikaa (painoindeksi 21,5).

En ota määryksiä vastaan, varsinkaan kakaroilta. Eivätkä keskenkasvuiset pojat kiinnosta minua muutenkaan, ovat minun kannaltani samanlaisia turhakkeita kuin vanhat uksot.

• treeniii

Olen 45-vuotias nainen ja en voi sietää plösö vartaloisia miehiä(muuten niitä paljon), koska itse hoidan itseäni urheilemalla väh. 7 h viikossa. Ihmettelenkin miksi plösöt miehet eivät ota samankaltaisia naisia, koska niitäkin enemmistö treffipalstalla, mutta ei, kaikennäköiset pullerot laittelevat viestiä ja karmeita kuviaan, ja sitten ollaan niin loukkaantuneita, ja ihmetellään miksi ei kelvata.

• ylösulos ja lenkille

Surkuhupaisaa, kun lueskelee niitä kaljavatsaisten ja viinan turvottamien
        sohvapotaattien vaatimuslistoja, niin ei voi muuta kuin nauraa.
        Eräälläkin potralla olutmahakönsikkäällä lukee heti otsikossa, että..
        Moi kaikki kauniit naiset! :D

• osiris2
        ylösulos ja lenkille kirjoitti:

Surkuhupaisaa, kun lueskelee niitä kaljavatsaisten ja viinan turvottamien
        sohvapotaattien vaatimuslistoja, niin ei voi muuta kuin nauraa.
        Eräälläkin potralla olutmahakönsikkäällä lukee heti otsikossa, että..
        Moi kaikki kauniit naiset! :D

Ajatella, että hän on ihan uskaltanut laittaa naisia kehuvan tervehdystekstin. Miten julkeaa kutsua naisia kauniiksi, jos itse on ruma! Ja kaiken lisäksi hänellä on vielä ylipainoa. Että kehtaa tosiaan laittaa nettideittailuun ilmoituksen.

Toki hän voi olla hyvä ihminen, rehellinen ja oikeudenmukainen kumppani ja hyvä isä lapsille. Mutta se ei oikeuta häntä hakemaan seuraa netistä, koska hänellä on ylipainoa. Oliko hänellä tämän lisäksi vielä silmälasit? Jo ala-asteella sanottiin 'rillipäät älkööt vaivautuko'. Kyllähän tuonkin pitäisi olla aikuisen ihmisen tiedossa.

Onneksi meillä on kuitenkin edellisen kirjoittajien kaltaisia hienoja, sydämeltään hyviä ihmisiä, jotka tekevät netistä kaikille paremman paikan.

• Hyväpeppuinen

Tottakai ratkeisee :) itse hyväkroppainen mies ja haluan hyvä kroppaista naista, fiksua mielellään, suomalainen nainen valittevasti alkaa päästämään itseään melko huonoon "happeen" :)

• kunto+

en minä ainakaan...ärsyttää nuo yleistykset. Kuule tauno, joka kulttuurissa on kaikenkokoisia ja näköisiä.

• Nnainen

yleistää noin, minä ainakin katson ensin luonteeseen ja siihen, että kyseessä on mukava fiksu mies.
      Ei sen tarvitse olla mikään bodari.

• jepjep..

Ainakin kuvissa missä nainen näyttää tissinsä tai pyllistää löytyy just noita kehukommentteja miehiltä ja halua tutustua lähemmin. Nainen joka ei ole tarpeeksi porno kuvissa jää auttamattomasti ilman huomiota.
      Mutta hei taitolaji onkin saada se huomio ilman tiettyjä itsestäänselvyyksiä esim sitä lihaksikasta kroppaa tai tissivaon näyttämistä. EN MINÄ EDES HALUAISI HUOMIOTA MIEHILTÄ JOTKA NÄKEE VAIN SEN PERSEEN! Mutta todellisuudessa saan kuitenkin huomiota ihan koko ajan ilman pornoiluakin mutta se johtuukin persoonasta joka ei jätä kylmäksi ketään =) Kuviin sitä ei saa välttämättä näkyviin mutta tekstiin kyllä.

• Näin on!

kaikilla naisilla kauniit tissit:-)) FAKTA!
        Silloin pärjättävä persoonalla :-)

On fakta että miehet katsovat naisia ja ihailevat kauneutta.

• 16

Paskat ratkaise!

Oon kuullu että miehet rakastuu silmillään ja naiset korvillaan, vai miten se ny meni. Tosin silloin aika tais olla toinen(miehet miehiä ja naiset naisia), mutta nyky pissiskulttuurissa pelkkä pärstä ja treenattu katse ratkaisee. Kannattaakin treenata mieluummin sitä pilkettä silmäkulmaan kuin lihasta kroppaan, se toimii!

• man in tights

Ei mulla nyt mitään lihaksikasta kroppaa ole, mutta tuntuu naisia kiinnostavan juoksemalla, hiihtämällä ja muulla urheilulla kunnossa pidetty kroppa.
      Koskaan en ole deitti-ilmoitukseen kuvaa laittanut, enkä laita. Ja luultavasti en laita profiiliakaan enää mihinkään esille, kyllä tuolta urheilun parista löytyy paremmin itselle sopivia ehdokkaita ihan livenä.
      Yhteinen kiinnostuksen aihe tai se että ymmärtää toisen harrastuksia on musta aika olennaista kumppania etsiessä.

Onnea vaan kaikille etsintään, hyvällä kropalla tai ilman.

• ...

**tun ääliöt tää on ihan selvä provo.

• 14+20

No voi hitsi :)

No mutta oli siinä jotain ihan asiaakin, eli pinnallisuus yleensä, ja eiköhän tässä sitä olla kommentoitu enimmäkseen.

Mutta hyvä että huomasit provon kuitenkin, siitä se lähtee.

• ..
        14+20 kirjoitti:

No voi hitsi :)

No mutta oli siinä jotain ihan asiaakin, eli pinnallisuus yleensä, ja eiköhän tässä sitä olla kommentoitu enimmäkseen.

Mutta hyvä että huomasit provon kuitenkin, siitä se lähtee.

Vedä vittu päähäs

• pidä paikkaansa

toi juttu ollenkaan, ei ainakaan minun kohdalla!

olen käynyt 7 vuotta salilla ja kroppa on hyvässä kunnossa, eikä sillä ole mitään vaikutusta naisiin!

KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ NAAMA RATKAISEE!!!

mitä jos kroppa on kunnossa mutta naama on ruma ku mikä, niin kuka semmosta naamaa jaksaa katella!

johan toisen naama pilaa nautinnon kun on niin ruma!

eli tulos on 50-50 naama hyvä kroppa ei ja kroppa hyvä naama ei, niin se on sama asia!

eikö??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229