6 euron kimppakupongilla tuli 17 euroa ja rapiat. Kiva ylläri oli jokeri; 2,50 e vielä päälle. Kyllä nyt on millä mällätä, tilaan vaikka pizzan, ja vielä jää rahaa tuoppiin.
Nyt onkin sitten ongelma; minulla on nälkä ja jano. Tilaanko ensin sen pizzan ja vasta sitten menen kaljalle? Toisaalta pizza maistuu paremmalta kaljan jälkeen, oikeastaan kaljan jälkeen on saatava jotain suolaista. Mutta jos menen kaljalle niin saatan juoda koko rahan eikä mulla ole enää varaa pizzaan... Tai sitten säästän osan pääomasta; pistän puolet pizzasta jääkaappiin, menen sitten baariin, juon loput rahat, ja kun tulen takaisin niin syön lopun pizzan! Eiks se oli niin ku win-win tilanne?
Kyllä lottovoittajallakin voi olla murheita.
Voitin lotossa
lottovoittaja.
0
317
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408