Olen aina tykännyt miettiä ja pohdiskella äärimmäisiä asioita. Kiinnostaa niin avaruudelliset kuin mikroskooppiset etäisyydet, äärilämpötilat jne... Puhuttaessa äärimmäisestä tyhmyydestä, päästään tämän palstan aiheeseen. Olen pohdiskellut jo muutaman päivän seuraavaa kysymystä. Nyt siis puhutaan äärimmäisestä tyhmyydestä:
Kumpikohan on vielä toistansa tyhmempi, petoja pelkäävä poromies vaiko känninen, akkaansa kartteleva sorsastaja?
Ottakaa rohkeasti kantaa. Selvitellään yhdessä tätä äärimmäisen tyhmyyden kysymystä. Poro vai sorsa?
Pohdiskeltavaa
65
661
Vastaukset
- unohda turha haku
pohtimiseen tuhlannut, sitä äärimmäistä tyhmyyttä kun löytyy lähempää kuin tiesitkään, aivan oman nokkasi alta. Tyhmähän ei itse sitä pysty löytämään, tyhmä kun on.
Sinun kaikista kirjotuksista henkii arroganttisuus, joka perustuu ainoastaan täyteen tietämättömyyteen ja typeryyteen ja hämmästyttävään lapsellisuuteen.- .,.
kukas se kissanhännän nostaa ellei kissa itse. Kuulostaakon kovasti älykkäältä tuommoinen toiminta jota sitä olet harrastanut, todistettavasti myös itse palstalla kehunut. Istuskelet vessassa lukemassa Aku Ankkaa ja haistelet omaa paskaasi, kehuit vielä vielä, että kyllä se sitten haiseekin. Tuosta äärimmäisestä tyhmyydestäsi vain yhtenä esimerkkinä, lisää tulee laajassa anlyysissäni jokajulkaistaan lähiaikoina. Siinä on laaja luonnehdinta ja runsaasti viittauksia laajoihin kansainvälisiin tutkimuksiin joita on tehty tyyppillisistä omana paskansa haistelijoista.
- voisi väitellä
.,. kirjoitti:
kukas se kissanhännän nostaa ellei kissa itse. Kuulostaakon kovasti älykkäältä tuommoinen toiminta jota sitä olet harrastanut, todistettavasti myös itse palstalla kehunut. Istuskelet vessassa lukemassa Aku Ankkaa ja haistelet omaa paskaasi, kehuit vielä vielä, että kyllä se sitten haiseekin. Tuosta äärimmäisestä tyhmyydestäsi vain yhtenä esimerkkinä, lisää tulee laajassa anlyysissäni jokajulkaistaan lähiaikoina. Siinä on laaja luonnehdinta ja runsaasti viittauksia laajoihin kansainvälisiin tutkimuksiin joita on tehty tyyppillisistä omana paskansa haistelijoista.
melkoisen tasavahvasti polkupyörän sisäkumin kanssa. Älykkyysosamäärät vastaisivat toisiaan.
- Oikea suojelija
.,. kirjoitti:
tällä sivustolla käy, sinä nöyryytät itse itseäsi, et oikeasti taida ymmärtää mitenkä nuo metsäästäjät kyykyttävät sinua, mutta taitaa siinä olla sinun omaa sairasta halua, istua syväkyykyssä metsästäjien lyömänä.
Onneksi kaikki näkevät että olet sairas, se vähentää tätä myötähäpeän määrää. .,. kirjoitti:
vissiin luonut paskaa elämäsi aikana melkosen vuoren, kun sua niin koskettaa tuo paskan haju. Noh, siellähän navetassa olet ainakin turvassa susilta.
voisi väitellä kirjoitti:
melkoisen tasavahvasti polkupyörän sisäkumin kanssa. Älykkyysosamäärät vastaisivat toisiaan.
minä kyllä olen mensan jäsen. Mitähän tarkoitat tässä älykkyydellä?
Oikea suojelija kirjoitti:
tällä sivustolla käy, sinä nöyryytät itse itseäsi, et oikeasti taida ymmärtää mitenkä nuo metsäästäjät kyykyttävät sinua, mutta taitaa siinä olla sinun omaa sairasta halua, istua syväkyykyssä metsästäjien lyömänä.
Onneksi kaikki näkevät että olet sairas, se vähentää tätä myötähäpeän määrää.luehan tämä uudestaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9281984/45550333- poro-pekka
heh heh,poromies sorsametsällä onko huvittavampaa kuultukaan.kännissä ollaan joskus,mutta ei ikinä sorsametsällä.sillä ijän-aikainen juttu on se,että poromies ei syö kuin poronlihaa.etpä pelle analyytikko sitä tienny.ei pitäisi olettaa pitää tietää.ja tuskimpa sitä petoakaan,niin paljon pelätään,katso vaikka tämän vuoden karhunkaato tilastot itä-lapin osalta.tämä sinun suora viivainen logiikka meni hevon perseeseen.voi helevetti sorsametällä heh heh poromies.
poro-pekka kirjoitti:
heh heh,poromies sorsametsällä onko huvittavampaa kuultukaan.kännissä ollaan joskus,mutta ei ikinä sorsametsällä.sillä ijän-aikainen juttu on se,että poromies ei syö kuin poronlihaa.etpä pelle analyytikko sitä tienny.ei pitäisi olettaa pitää tietää.ja tuskimpa sitä petoakaan,niin paljon pelätään,katso vaikka tämän vuoden karhunkaato tilastot itä-lapin osalta.tämä sinun suora viivainen logiikka meni hevon perseeseen.voi helevetti sorsametällä heh heh poromies.
oikeasti oot poromies? Eikö sulla hävetä olla noin tyhmä ja ahne? Pakkaisit kimpsusi ja muuttaisit kaupunkiin sivistymään.
- kirjoita
Susianalyytikko kirjoitti:
minä kyllä olen mensan jäsen. Mitähän tarkoitat tässä älykkyydellä?
Mensaa isolla alkukirjaimella? Arpajaisvoittonako sait jäsenyytesi?
Olipa mainio avaus.
- hullu se on
avaus kun lyödään syväkyykkyä että lumpiot narisee, olet kyllä naurettavuuden huippu tyhmyydessäsi.
Olis kiva tietää mikä sullekin on annettu diagnoosiksi. - suen tassu
hullu se on kirjoitti:
avaus kun lyödään syväkyykkyä että lumpiot narisee, olet kyllä naurettavuuden huippu tyhmyydessäsi.
Olis kiva tietää mikä sullekin on annettu diagnoosiksi.edelleen ihmettelee tuota susianalyytikon katkeruutta, mistä moinen katkeruus on saanut alkunsa? Vai onko se ilkeyttä?
Jotain on tapahtunut susianalyytikon ja metsästäjien välillä koska välit on noin tulehtuneet, eihän tuossa mitään järkeä oikeasti ole, metsästäjät pitävät huvin vuoksi pilkkanaan susianalyytikkoa ja susianalyytikko taas metsästäjiä, mutta todennäköisesti tosissaan, miksi?
En minäkään pidä metsästyksestä mutta en ala haukkumaan metsästäjiä, olen tavannut metsästysporukoita videokuvausreissuilla paljon ja he ovat suhtautuneet minuun asiallisesti ja opastaneet hyville kuvauspaikoille. Aamulla lähdin maastoon klo 09.00 ja pian sain mahtavat kuvat hirvilehmästä sekä urosvasasta, törmäsin myös sorsastusporukkaan koirineen joka oli suolammen rannalla nuotiolla, eivät olleet humalassa ja aivan asiallisia kavereita, ei räiskimistä eikä örvellystä vaan hiljaa juttelivat ja söivät eväitään.
Todella kummallista riitaa täällä, eihän täällä metsästyksen vastustajat-palstalla ole muita kuin muutama metsästäjä sekä susianalyytikko sekä minä, suen tassu, en kylläkään viitsi kauan täällä roikkua koska tämä palsta on sonnan heittämistä, ei lainkaan järkevää keskustelua, jos joku sattuisi asiallisen viestin tänne kirjoittamaan niin susianalyytikko todennäköisesti tyrmää viestin ja haukkuu viestin kirjoittajan lyttyyn, todella ala-arvoista käytöstä, ei ole fiksua eikä järin kovinkaan viisaan ihmisen touhulta vaikuta, jos on oikeasti älykäs ja fiksu niin tosiaankin älyäisi lopettaa tuollaisen tai pikemminkin ei olisi edes aloittanut moista touhua. - Tyhmä metsästäjä
suen tassu kirjoitti:
edelleen ihmettelee tuota susianalyytikon katkeruutta, mistä moinen katkeruus on saanut alkunsa? Vai onko se ilkeyttä?
Jotain on tapahtunut susianalyytikon ja metsästäjien välillä koska välit on noin tulehtuneet, eihän tuossa mitään järkeä oikeasti ole, metsästäjät pitävät huvin vuoksi pilkkanaan susianalyytikkoa ja susianalyytikko taas metsästäjiä, mutta todennäköisesti tosissaan, miksi?
En minäkään pidä metsästyksestä mutta en ala haukkumaan metsästäjiä, olen tavannut metsästysporukoita videokuvausreissuilla paljon ja he ovat suhtautuneet minuun asiallisesti ja opastaneet hyville kuvauspaikoille. Aamulla lähdin maastoon klo 09.00 ja pian sain mahtavat kuvat hirvilehmästä sekä urosvasasta, törmäsin myös sorsastusporukkaan koirineen joka oli suolammen rannalla nuotiolla, eivät olleet humalassa ja aivan asiallisia kavereita, ei räiskimistä eikä örvellystä vaan hiljaa juttelivat ja söivät eväitään.
Todella kummallista riitaa täällä, eihän täällä metsästyksen vastustajat-palstalla ole muita kuin muutama metsästäjä sekä susianalyytikko sekä minä, suen tassu, en kylläkään viitsi kauan täällä roikkua koska tämä palsta on sonnan heittämistä, ei lainkaan järkevää keskustelua, jos joku sattuisi asiallisen viestin tänne kirjoittamaan niin susianalyytikko todennäköisesti tyrmää viestin ja haukkuu viestin kirjoittajan lyttyyn, todella ala-arvoista käytöstä, ei ole fiksua eikä järin kovinkaan viisaan ihmisen touhulta vaikuta, jos on oikeasti älykäs ja fiksu niin tosiaankin älyäisi lopettaa tuollaisen tai pikemminkin ei olisi edes aloittanut moista touhua.Tuntuu tietoa olevan kun on keskustellut poromiehen kanssa joka on suurpetoja salaa kaatanut.
Nyt on KAIKKI metsästäjät suurpetojen vihaajia/ pelkääjiä ja kännissä tietysti kokoajan...
Ehkä olisi hyvä lisätä listaan synneistä myös kanahaukan (ja samalla muittenkin petolintujen) vihaaminen ja että ne tapetaan aina kun nähdään...
No turhapa äärimielisen metsästyksenvastustajan kanssa on veljeillä sillä ei kuitenkaan järkevään keskusteluun voi päästä noinkin vahvan ennakkoasenteen vuoksi...
Ja ehkä muuten mensan jäsenyys kertoo että on korkea älykkyysosamäärä, mutta ei se silti ole mikään todiste että olisi järkevä / viisas... ;)
Kaikilla ei muuten ole edes tarvetta omaa älykkyyttään koittaa todistaa noilla testeillä. - poro-pekka
suen tassu kirjoitti:
edelleen ihmettelee tuota susianalyytikon katkeruutta, mistä moinen katkeruus on saanut alkunsa? Vai onko se ilkeyttä?
Todella kummallista riitaa täällä, eihän täällä metsästyksen vastustajat-palstalla ole muita kuin muutama metsästäjä sekä susianalyytikko sekä minä, suen tassu, en kylläkään viitsi kauan täällä roikkua koska tämä palsta on sonnan heittämistä, ei lainkaan järkevää keskustelua, jos joku sattuisi asiallisen viestin tänne kirjoittamaan niin susianalyytikko todennäköisesti tyrmää viestin ja haukkuu viestin kirjoittajan lyttyyn, todella ala-arvoista käytöstä, ei ole fiksua eikä järin kovinkaan viisaan ihmisen touhulta vaikuta, jos on oikeasti älykäs ja fiksu niin tosiaankin älyäisi lopettaa tuollaisen tai pikemminkin ei olisi edes aloittanut moista touhua.ihan oikesti olen ja vieläpä ylpeä ammatistani.en ole tyhmä ja ahne.mistä muuten sinulla sellainen mielikuva,että ollaan tyhmiä ja ahneita.kaupungissa olen käyny,en kylläkään asunut.miksi sinä et muuta maalle? tai vaikkapa lappiin?pelkäätkö kenties? voisitko ajatella tulevaisuutta,edes vuoden ajan asua napapiirin pohjois puolella.ehkä täällä saisit toteuttaa itseäsi,vaikka järjestää susi iltoja.opettaisit meitä ymmärtämään luontoa .pelkäätkö kenties meitä.
Tyhmä metsästäjä kirjoitti:
Tuntuu tietoa olevan kun on keskustellut poromiehen kanssa joka on suurpetoja salaa kaatanut.
Nyt on KAIKKI metsästäjät suurpetojen vihaajia/ pelkääjiä ja kännissä tietysti kokoajan...
Ehkä olisi hyvä lisätä listaan synneistä myös kanahaukan (ja samalla muittenkin petolintujen) vihaaminen ja että ne tapetaan aina kun nähdään...
No turhapa äärimielisen metsästyksenvastustajan kanssa on veljeillä sillä ei kuitenkaan järkevään keskusteluun voi päästä noinkin vahvan ennakkoasenteen vuoksi...
Ja ehkä muuten mensan jäsenyys kertoo että on korkea älykkyysosamäärä, mutta ei se silti ole mikään todiste että olisi järkevä / viisas... ;)
Kaikilla ei muuten ole edes tarvetta omaa älykkyyttään koittaa todistaa noilla testeillä.mensan suhteen, mutta ei siihen mensaa tarvitakaan todettaessa, jotta varsinkin salakaatajat ovat oikeasti ihmisapinoita, joitten pitäisi sivistyä. Tämän toteamiseen riittää nykypäivänä fiksun ihmisen cityjärki.
suen tassu kirjoitti:
Todella kummallista riitaa täällä, eihän täällä metsästyksen vastustajat-palstalla ole muita kuin muutama metsästäjä sekä susianalyytikko sekä minä, suen tassu, en kylläkään viitsi kauan täällä roikkua koska tämä palsta on sonnan heittämistä, ei lainkaan järkevää keskustelua, jos joku sattuisi asiallisen viestin tänne kirjoittamaan niin susianalyytikko todennäköisesti tyrmää viestin ja haukkuu viestin kirjoittajan lyttyyn, todella ala-arvoista käytöstä, ei ole fiksua eikä järin kovinkaan viisaan ihmisen touhulta vaikuta, jos on oikeasti älykäs ja fiksu niin tosiaankin älyäisi lopettaa tuollaisen tai pikemminkin ei olisi edes aloittanut moista touhua.tarvi sen kummemmin selitellä mitään. Raivohullu salakaatajapelkuriapina vain on hyvinkin todellisuutta tässä maassa. Minä sen tiedän, ja tietää sen moni muukin. Susiuskovaisuus on sen verran hallitseva aate maalaispitäjissämme, jotta heh heh. Mestarinaureskelijan sanoin ei voi muuta kuin todeta, jotta "ei voi muuta kuin naureskella". Siksi lainausmerkeissä, kun ei ole minun tekstiäni, heh heh.
Minä odotan innolla sitä mahdollista tulevaa päivää, jolloin karhu tai susi repisi petometsästäjätolleron riekaleiksi. Tällöin olisi oikeasti aihetta järjestää oikein suurjuhlat.- poro-pekka
tarvi sen kummemmin selitellä mitään. Raivohullu salakaatajapelkuriapina vain on hyvinkin todellisuutta tässä maassa. Minä sen tiedän, ja tietää sen moni muukin. Susiuskovaisuus on sen verran hallitseva aate maalaispitäjissämme, jotta heh heh. Mestarinaureskelijan sanoin ei voi muuta kuin todeta, jotta "ei voi muuta kuin naureskella". Siksi lainausmerkeissä, kun ei ole minun tekstiäni, heh heh.
Minä odotan innolla sitä mahdollista tulevaa päivää, jolloin karhu tai susi repisi petometsästäjätolleron riekaleiksi. Tällöin olisi oikeasti aihetta järjestää oikein suurjuhlat.tule oikesti pitämään meille tänne,joku susi-ilta.ehkä sitten huomaamme luonnon monimuotoisuuden.olemmehan asuneet täällä jo vuosisatoja,emmekä tajua sitä,miksi susi saa tappaa elinkeinomme.selvitä sinä meille se. selvitä myös miksi karhut saavat tehdä tuhojaan.jos olet todella susien ystävä,niin tee tämä .
- repimisestä
tarvi sen kummemmin selitellä mitään. Raivohullu salakaatajapelkuriapina vain on hyvinkin todellisuutta tässä maassa. Minä sen tiedän, ja tietää sen moni muukin. Susiuskovaisuus on sen verran hallitseva aate maalaispitäjissämme, jotta heh heh. Mestarinaureskelijan sanoin ei voi muuta kuin todeta, jotta "ei voi muuta kuin naureskella". Siksi lainausmerkeissä, kun ei ole minun tekstiäni, heh heh.
Minä odotan innolla sitä mahdollista tulevaa päivää, jolloin karhu tai susi repisi petometsästäjätolleron riekaleiksi. Tällöin olisi oikeasti aihetta järjestää oikein suurjuhlat.koska metsästäjä kulkee ase mukanaan. Antaa rietan tulla.
Vaan tuo selittelysi, että ei tarvitse selitellä mitään.
Et varmaankaan osaa selittää, ainoastaan fiilistellä.
Oikeassa metsässä sinua ei koskaan nähdä, koska et sellaisessa käy. - auta armias noita
repimisestä kirjoitti:
koska metsästäjä kulkee ase mukanaan. Antaa rietan tulla.
Oikeassa metsässä sinua ei koskaan nähdä, koska et sellaisessa käy.tavallista yksinkertaisempia metsästäjiä, joku tuolla mainitsi mensan jäsenyyden, niinkuin tuo susihullu mukamas olisi kyseisen seuran jäsen. Näitä hullun juttuja ei kukaan täyspäinen usko, tuohan vain todistaa asian esilleottajan omaa yksinkertaisuutta. Ja poro-pekkakin kyselee hullua luennoitsijaksi. Niinkuin sillä olisi kellekään mitään annettavaa. On kyllä yksinkeratista porukkaa kun noin tyhmiä juttuja uskoo.
- poro-pekka
auta armias noita kirjoitti:
tavallista yksinkertaisempia metsästäjiä, joku tuolla mainitsi mensan jäsenyyden, niinkuin tuo susihullu mukamas olisi kyseisen seuran jäsen. Näitä hullun juttuja ei kukaan täyspäinen usko, tuohan vain todistaa asian esilleottajan omaa yksinkertaisuutta. Ja poro-pekkakin kyselee hullua luennoitsijaksi. Niinkuin sillä olisi kellekään mitään annettavaa. On kyllä yksinkeratista porukkaa kun noin tyhmiä juttuja uskoo.
huomaa 2 asiaa viesteissäni.1.se on ironiaa,jos kysyn että voisiko analyytikko tulla opettamaan meille luonnon mukaista elämää,siis meille jotka varmasti poistavat häiriö tekiät luonnosta ja ovat silti eläneet sopu soinnussa sen kanssa.2.ja jos olisi tullut,niin,ymmärrät varmaan mitä nyt tarkoitat.meni tuoki ällyytys nyt mierolle,kun jouduin sinulle selittään,tuon äkisellisen ystävyyden puuskan analyytikon kanssa.hittolainen
repimisestä kirjoitti:
koska metsästäjä kulkee ase mukanaan. Antaa rietan tulla.
Oikeassa metsässä sinua ei koskaan nähdä, koska et sellaisessa käy.kulkee, kun pelkuri ei uskalla metsään kähteä ilman asetta. Minä uskallan. Ja voi sitä itkun ja parkumisen määrää, jos repimistä joskus tapahtuu.
- zeitge1st
poro-pekka kirjoitti:
huomaa 2 asiaa viesteissäni.1.se on ironiaa,jos kysyn että voisiko analyytikko tulla opettamaan meille luonnon mukaista elämää,siis meille jotka varmasti poistavat häiriö tekiät luonnosta ja ovat silti eläneet sopu soinnussa sen kanssa.2.ja jos olisi tullut,niin,ymmärrät varmaan mitä nyt tarkoitat.meni tuoki ällyytys nyt mierolle,kun jouduin sinulle selittään,tuon äkisellisen ystävyyden puuskan analyytikon kanssa.hittolainen
mikä on mielestäsi 'häiriötekijä' luonnossa? sekö että susi pyytää tarjottimelle laitetun poron henkensä pitimiksi? kehuskelit että olette asuneet siellä jo vuosisatoja?! entäpä sudet ja karhut, nehän ovat olleet jo tuhansia vuosia! kummallahan on suurempi oikeus niihin seutuihin ja saati ravintoa hankkia. ei mielestäni ihmisillä, koska ihminen voi aina ammattia vaihtaa. eläimillä kun ei ole juurikaan mahdollisuutta tapojaan muuttaa!! ja kuoleehan muitakin ammatteja luonnostaan kun mm tekniikka kehittyy joten mikä ihme näillä tukiaisilla elävillä poropaimenilla on kiihkoilla! euroja ropisee kaatamalla esim petovahingoista! ihminen ja ihmisten tavat vaan sattuu olemaan maailman yliarvostetuin asia.
zeitge1st kirjoitti:
mikä on mielestäsi 'häiriötekijä' luonnossa? sekö että susi pyytää tarjottimelle laitetun poron henkensä pitimiksi? kehuskelit että olette asuneet siellä jo vuosisatoja?! entäpä sudet ja karhut, nehän ovat olleet jo tuhansia vuosia! kummallahan on suurempi oikeus niihin seutuihin ja saati ravintoa hankkia. ei mielestäni ihmisillä, koska ihminen voi aina ammattia vaihtaa. eläimillä kun ei ole juurikaan mahdollisuutta tapojaan muuttaa!! ja kuoleehan muitakin ammatteja luonnostaan kun mm tekniikka kehittyy joten mikä ihme näillä tukiaisilla elävillä poropaimenilla on kiihkoilla! euroja ropisee kaatamalla esim petovahingoista! ihminen ja ihmisten tavat vaan sattuu olemaan maailman yliarvostetuin asia.
Veit sanat suustani. Onhan täällä fiksujakin silloin tällöin.
- jos kuulen
kulkee, kun pelkuri ei uskalla metsään kähteä ilman asetta. Minä uskallan. Ja voi sitä itkun ja parkumisen määrää, jos repimistä joskus tapahtuu.
sinun silloin parkuvan suden hampaissa, niin riennän aseineni auttamaan. Enhän etukäteen tiedä, että onko siellä joku viaton sivullinen vaiko asialleen omistautunut "anal"yytikko.
Silloin sinun tulee huutaa omien oppiesi mukaisesti "ÄLÄ AUTA, MENE POIS", jolloin toki noudatan toivettasi. - sitten vaikka
zeitge1st kirjoitti:
poropaimeneksi, kun se on niin helppoa ja rahaa tulee oikein suokuokalla.
Saat ajaa Mersulla, ostaa huvilan Espanjasta, poltella sikaareita ja juoda ruokajuomana konjakkia niillä tukiaisilla. Mitä siis enää odotat? sitten vaikka kirjoitti:
poropaimeneksi, kun se on niin helppoa ja rahaa tulee oikein suokuokalla.
Saat ajaa Mersulla, ostaa huvilan Espanjasta, poltella sikaareita ja juoda ruokajuomana konjakkia niillä tukiaisilla. Mitä siis enää odotat?mätölaiska poronpurija espanjaan lähtisi kirveelläkään. Hälle riittää kun saa vetää viinaa valtion tukemana kalsareissaan ja neljän tuulen lakki päässään. Huh huh, ajatellaanpa vaikka tällaista pallinaamaa Madridin kadulla. Nehän luulis, jotta joku elukka on päässyt karkuun eläintarhasta.
jos kuulen kirjoitti:
sinun silloin parkuvan suden hampaissa, niin riennän aseineni auttamaan. Enhän etukäteen tiedä, että onko siellä joku viaton sivullinen vaiko asialleen omistautunut "anal"yytikko.
Silloin sinun tulee huutaa omien oppiesi mukaisesti "ÄLÄ AUTA, MENE POIS", jolloin toki noudatan toivettasi.sinun apuasi kaipaa, mutta sinä tarvitset selvästi lohduttajaa petopelkoosi.
- lohduttaja on jo
sinun apuasi kaipaa, mutta sinä tarvitset selvästi lohduttajaa petopelkoosi.
Minullahan on kiväärini ja haulikkoni. Muistatko kun näistä juuri puhuttiin?
- vielä pahempaa,
mätölaiska poronpurija espanjaan lähtisi kirveelläkään. Hälle riittää kun saa vetää viinaa valtion tukemana kalsareissaan ja neljän tuulen lakki päässään. Huh huh, ajatellaanpa vaikka tällaista pallinaamaa Madridin kadulla. Nehän luulis, jotta joku elukka on päässyt karkuun eläintarhasta.
voitaisiin luulla SUSI-ANAALILYYLIKSI.
lohduttaja on jo kirjoitti:
Minullahan on kiväärini ja haulikkoni. Muistatko kun näistä juuri puhuttiin?
lohduttajasi vaikka sitten pyssy, mutta siis pelkäät? heh heh, miten joku voi tyhjää pelätä?
- poro-pekka
lohduttajasi vaikka sitten pyssy, mutta siis pelkäät? heh heh, miten joku voi tyhjää pelätä?
niin mietippä niitä häiriötekiöitä.niitä kun on ollut jo tosin vuosituhansia,eikä ole sukupuuttoon kuolleet.mutta ymmärräthän sinä,että ennen on ollut paljon vähemmän petoja,kuin nyt.ei me voida pitää nykyaikana suhteettomia petokantoja,vain sen takia,että niin sanotut"susien ystävät" haluavat niitä olevan.ei ei lapsi hyvä tämä mene näin.sitä paitsi pedoista saadut korvaukset ovat tällä hetkellä myöhässä melkein 2 vuotta.ja kerroppa sitten mitä tukia poromies nauttii??
- poro-pekka
vaikka pelkäänki.
- mitä vahinkoa
se poro yhteisillä mailla aiheuttaa?
Kilpaileeko jäkälänsyönnistä kanssasi? mitä vahinkoa kirjoitti:
se poro yhteisillä mailla aiheuttaa?
Kilpaileeko jäkälänsyönnistä kanssasi?jyssäys, että jollekin pitää vääntää rautalangasta. Esim. porokolarit jne... jne....taimikkotuhot...
Tästä tulikin mieleeni ahneet hirvestäjäihmisporsaat. Tämän asian olen käsitellyt muutama vuosi sitten hirvipalstalla nimimerkillä Mooses Petteri, joten en nyt jaksa tätä selitellä enempää.
Silloin kun olen kainuussapäin mökkeilemässä, niin suurinta huviani on päästää pikku koirani (heh heh, minullakin siis on koira) haukahtelemaan tien varsilla olevien porolaumojen kohdalla. On tosi huvittavaa nähdä, kuinka porot joutuvat paniikkiin pikkusen koiran haukahtelusta. Entäpä sitten susien aiheuttama paniikki, heh heh, silloin kyllä petteri punakuonot saavat oikeasti kyytiä.- että silleen
jyssäys, että jollekin pitää vääntää rautalangasta. Esim. porokolarit jne... jne....taimikkotuhot...
Tästä tulikin mieleeni ahneet hirvestäjäihmisporsaat. Tämän asian olen käsitellyt muutama vuosi sitten hirvipalstalla nimimerkillä Mooses Petteri, joten en nyt jaksa tätä selitellä enempää.
Silloin kun olen kainuussapäin mökkeilemässä, niin suurinta huviani on päästää pikku koirani (heh heh, minullakin siis on koira) haukahtelemaan tien varsilla olevien porolaumojen kohdalla. On tosi huvittavaa nähdä, kuinka porot joutuvat paniikkiin pikkusen koiran haukahtelusta. Entäpä sitten susien aiheuttama paniikki, heh heh, silloin kyllä petteri punakuonot saavat oikeasti kyytiä.justiinsa joo
- poro-pekka
että silleen kirjoitti:
justiinsa joo
nyt olen kuullu kaiken,että oikein taimikkotuhoja se poro aiheuttaa.voi vittu tuota ihmislapsen typeryyttä.jos porot söisi tai muuten tuhoaisi taimikkoja,niin ei kait poronhoito alueella kasvaisi taimikkoja.totta ne olisi taimikot jo aikaa sitten kavonneet.ja sinä joka käytät nimimerkkiäni,niin haista paska
- gfupu
poro-pekka kirjoitti:
nyt olen kuullu kaiken,että oikein taimikkotuhoja se poro aiheuttaa.voi vittu tuota ihmislapsen typeryyttä.jos porot söisi tai muuten tuhoaisi taimikkoja,niin ei kait poronhoito alueella kasvaisi taimikkoja.totta ne olisi taimikot jo aikaa sitten kavonneet.ja sinä joka käytät nimimerkkiäni,niin haista paska
ihan viisas olla
http://www.metla.fi/metinfo/metsienterveys/lajit_kansi/ratara-n.htm - että niin
gfupu kirjoitti:
ihan viisas olla
http://www.metla.fi/metinfo/metsienterveys/lajit_kansi/ratara-n.htmlaittoi ironiaa viestiinsä, tuolle pahvipäälle, hei haloo vaan! Jos yhden viestiketjun lukee läpi missä kyseinen hullu on, niin tyhmäki huomaa että hukkaan menee, se ei ironiasta tai parodiasta mitään ymmärrä, siitä sen rintakarvat enempi kihartuu kun se tyuperys uskoo jonkun vielä itseänsä kehuvan. Älkää nyt viitsikö sen kanssa mistään väitelle, siitä ei loppua tule.
Tyypillä ei ole mistään asiasta ensimmäistäkään faktaa, se elää ihan omassa maailmassa, se nimittäin oikeesti on pahasti vajaa. - sako 85
että niin kirjoitti:
laittoi ironiaa viestiinsä, tuolle pahvipäälle, hei haloo vaan! Jos yhden viestiketjun lukee läpi missä kyseinen hullu on, niin tyhmäki huomaa että hukkaan menee, se ei ironiasta tai parodiasta mitään ymmärrä, siitä sen rintakarvat enempi kihartuu kun se tyuperys uskoo jonkun vielä itseänsä kehuvan. Älkää nyt viitsikö sen kanssa mistään väitelle, siitä ei loppua tule.
Tyypillä ei ole mistään asiasta ensimmäistäkään faktaa, se elää ihan omassa maailmassa, se nimittäin oikeesti on pahasti vajaa.Kannattaa vastustaa kaikkea mitä itse ei harrasta ja ymmärrä. Kuinka moni luonnonsuojelija voi sanoa hyvällä omallatunnolla että hirvenmetsästys pitäisi kieltää. Vai kuka voi? Suomessa kuolee joka vuosi ihmisiä hirvikolarissa ja metsästyksellä ainoastaan säädellään hirvikantaa.
sako 85 kirjoitti:
Kannattaa vastustaa kaikkea mitä itse ei harrasta ja ymmärrä. Kuinka moni luonnonsuojelija voi sanoa hyvällä omallatunnolla että hirvenmetsästys pitäisi kieltää. Vai kuka voi? Suomessa kuolee joka vuosi ihmisiä hirvikolarissa ja metsästyksellä ainoastaan säädellään hirvikantaa.
tarjota paljon paremman vaihtoehdon nykyiselle hirvestyspolitiikalle. Perustelen siis, miksi nykyisenkaltainen hirvestys on järjetöntä. Olen jo aiemmin sen hirvipalstalla osoittanut, mutta kun tämä tuli täällä puheeksi, niin olkoon sitten. Tulen laittamaan avauksen tämän asian tiimoilta lähiaikoina ja fiksu lopettaa hirviporukassa kännäämisen sen luettuaan.
- oooio
tarjota paljon paremman vaihtoehdon nykyiselle hirvestyspolitiikalle. Perustelen siis, miksi nykyisenkaltainen hirvestys on järjetöntä. Olen jo aiemmin sen hirvipalstalla osoittanut, mutta kun tämä tuli täällä puheeksi, niin olkoon sitten. Tulen laittamaan avauksen tämän asian tiimoilta lähiaikoina ja fiksu lopettaa hirviporukassa kännäämisen sen luettuaan.
me ootellaa milekiinnolla mitä tulee,BUAAAAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- mistä sulle elämä
oooio kirjoitti:
me ootellaa milekiinnolla mitä tulee,BUAAAAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hankkisit sinäkin anaali elämän itsellesi, ei tarvitsisi vuosikausia roikkua paskaa jauhamassa.
- suosittelisin
mistä sulle elämä kirjoitti:
hankkisit sinäkin anaali elämän itsellesi, ei tarvitsisi vuosikausia roikkua paskaa jauhamassa.
että anaali hankkisi tukevan köyden. Se roikkuminen hoituisi helpommin silleen.
- Rikokseksi semmonen
zeitge1st kirjoitti:
Et hölömöläinen ees tajua, mitä puhut ! Kyselet itsestään selvistä asioista kuin joku vajaamielinen, ja tuokin mielipuoli susihullu vielä kehuu sinua. taidatte olla sisäänlämpiäviä kämppäkavereita.
Miksette helevetin hörhöt ALA JO VASTUSTAA ITÄRAJALLA TEHTÄVÄÄ RABIES ROKOTUSTA, kun ootte niin idiootteja,m että tänne pitää nyt lisätä jonninjoutavia petoja jokaisen pihalle.
Voe helevetti, että menee se joillakin homma perseelleen, ei paremmin voi sanoa.
te saatanan kutaleet aiheutatte vain petoelukoille lisää tappotuomioita, sillä pakko niitä on jo nyt rajoittaa, jos ette PÖLJÄT HÖLÖMÖTTIMET sitä tajua, niin mielisairaudella ei näytä olevan mitään rajoja !!!
Kyllä jonkun poliitikon pitäisi lyödä teille luu kurkkuun ja LOPULLISESTI !!!
- susianalyytikkoa
oikea avaruusaiheinen kysymys, vaiko pieksätkö vain suutasi?
Tunnetko sen teorian, jonka mukaan aika on riippuvainen nopeudesta?tökeröhkö tuo lauseesi, mutta tunnenpa hyvinkin. Oisko parempi sanoa, että aika on suhteellista. Minullahan on tunnetusti suhteellisuudentaju kaikilta osin kunnossa, verrattuna esim. petohysteerikkoihin.
- että millä
tökeröhkö tuo lauseesi, mutta tunnenpa hyvinkin. Oisko parempi sanoa, että aika on suhteellista. Minullahan on tunnetusti suhteellisuudentaju kaikilta osin kunnossa, verrattuna esim. petohysteerikkoihin.
perusteella aika kuluu hitaammin nopeassa raketissa kuin maan pinnalla?
että millä kirjoitti:
se siinä raketissa kello käy yhtään sen kummemmin ja nopeammin kuin missään muuallakaan. Tarkotat varmaan esim. iänikuista kaksosparadoksia kun toinen käväsee andromedassa ja tulee hautaamaan sata vuotta vanhemman veljensä.
- r.u.tanen
se siinä raketissa kello käy yhtään sen kummemmin ja nopeammin kuin missään muuallakaan. Tarkotat varmaan esim. iänikuista kaksosparadoksia kun toinen käväsee andromedassa ja tulee hautaamaan sata vuotta vanhemman veljensä.
voi vittu,nyt se on pimennyt lopullisesti."käy hautaamassa sata vuotta vanhemman veljensä".hoh hoijaa mitähän seuraavaksi.varmaan että käy sata vuotta nuoremman siskon ristiäisissä
- olekaan niin
fiksu ja lukenut kuin kuvittelet.
r.u.tanen kirjoitti:
voi vittu,nyt se on pimennyt lopullisesti."käy hautaamassa sata vuotta vanhemman veljensä".hoh hoijaa mitähän seuraavaksi.varmaan että käy sata vuotta nuoremman siskon ristiäisissä
kävishän se näinki päin jos se pikkupojan siskovauva kävisi ajelulla lähes valon nopeudella, tulisi takaisin ja kuolisi pikku lapsena. Maassa oleva veli olisi tällä välin vanhentunut jo yli sata vuotiaaksi.
- tunne ilmiötä
tässä kuvittelet, en minä.
nimeltä aikadilataatio?
tunne ilmiötä kirjoitti:
nimeltä aikadilataatio?
näitä veivattu aikanaan jo ihan peruskurssilla (johdatus suhteellisuusteoriaan). Eikä se aikadilataatio nyt niin kauhean vaikea asia ole ymmärtää, jos siihen panee aikaa ja syventyy kunnolla asiaan. Paljon työläämpi on opettaa petopelkurille suhteellisuudentajua petoasioissa kuin motivoituneelle oppilaalle fysiikkaa.
että millä kirjoitti:
sinulla siinä raketissa aika kulu yhtään hitaammin kuin maassakaan, ihan samalla nopeudella persekarvasi kasvavat sinun mielestä. Sen sijaan kun palaat maahan ja sitten verrataan maassa olevaan havaitsijaan, niin huomataan jotain.
- huomataan?
sinulla siinä raketissa aika kulu yhtään hitaammin kuin maassakaan, ihan samalla nopeudella persekarvasi kasvavat sinun mielestä. Sen sijaan kun palaat maahan ja sitten verrataan maassa olevaan havaitsijaan, niin huomataan jotain.
Avaruudessa kun ei ole sidottua koordinaatistoa, niin mistä tiedämme ajanlaskennan suhteen, että lähteekö raketti maapallolta vai maapallo raketista? Niiden välinen suhteellinen nopeus on molemmissa tapauksissa sama?
huomataan? kirjoitti:
Avaruudessa kun ei ole sidottua koordinaatistoa, niin mistä tiedämme ajanlaskennan suhteen, että lähteekö raketti maapallolta vai maapallo raketista? Niiden välinen suhteellinen nopeus on molemmissa tapauksissa sama?
tarkoituksenmukaisetonta alkaa perusteellisesti tätä selittämään, eihän se mahtuisikaan tähän. Kysymäsi porkkana on kuiteskin siinä kun raketti vaihtaa koordinaatistoa lähdettyään paluumatkalle. Puhutaan siis toistensa suhteen tasaisella nopeudella liikkuvista koordinaatistoista (vaikka onhan tässä kiihdytyksiäkin). Tämä vaihtohan on välttämätön edellytys sille, että ylipäätäänsä voitaisiin lopulta verrata kelloja samassa avaruusaikapisteessä.
- koordinaatistot
tarkoituksenmukaisetonta alkaa perusteellisesti tätä selittämään, eihän se mahtuisikaan tähän. Kysymäsi porkkana on kuiteskin siinä kun raketti vaihtaa koordinaatistoa lähdettyään paluumatkalle. Puhutaan siis toistensa suhteen tasaisella nopeudella liikkuvista koordinaatistoista (vaikka onhan tässä kiihdytyksiäkin). Tämä vaihtohan on välttämätön edellytys sille, että ylipäätäänsä voitaisiin lopulta verrata kelloja samassa avaruusaikapisteessä.
ole erilliset ja toisistaan riippumattomat, mitä voidaan "vaihdella" tarpeen mukaan. Jos sopivasti koordinaatistot valitsee, niin vierekkäinkin paikallaan olevat kappaleet saadaan näyttämään toisistaan etääntyviltä.
koordinaatistot kirjoitti:
ole erilliset ja toisistaan riippumattomat, mitä voidaan "vaihdella" tarpeen mukaan. Jos sopivasti koordinaatistot valitsee, niin vierekkäinkin paikallaan olevat kappaleet saadaan näyttämään toisistaan etääntyviltä.
jotta tarvitsen tuumaustaukoa seraavaa siirtoani varten. Sakki on lempiharrastukseni tällä hetkellä ja hoksasin kyllä uhkauksesi ratsulla.
koordinaatistot kirjoitti:
mitenkään erityisesti pidä tuosta Enqvistin tyylistä, niin annetaan kysymykseesi vastaukseksi lainattua tekstiä. En minä pysty nyt tähän hätään omin sanoin tämän paremmin mitään selittämään. Tämä teksti tuntuu järkevältä ja siinä pysyy jotenkin (aika hyvinkin) mukana, mutta täytyy tunnustaa, jotta syvin ymmärrys jää puuttumaan. Mukava tätä on kuiteskin pohdiskella ja ehkä jonain päivänä vielä koen täyttymyksen.
http://www.helsinki.fi/~enqvist/artikkeli.dir/kaksos.html
Mutta selitäppä sinä lyhyesti ja ytimekkäästi vastauksen kysymykseesi. Sehän on niin, jotta jos itse ymmärrät tosissaan jonkin asian, niin pystyt selittämään sen apinallekin sillä lailla, että sekin ymmärtää.- se nero oli
mitenkään erityisesti pidä tuosta Enqvistin tyylistä, niin annetaan kysymykseesi vastaukseksi lainattua tekstiä. En minä pysty nyt tähän hätään omin sanoin tämän paremmin mitään selittämään. Tämä teksti tuntuu järkevältä ja siinä pysyy jotenkin (aika hyvinkin) mukana, mutta täytyy tunnustaa, jotta syvin ymmärrys jää puuttumaan. Mukava tätä on kuiteskin pohdiskella ja ehkä jonain päivänä vielä koen täyttymyksen.
http://www.helsinki.fi/~enqvist/artikkeli.dir/kaksos.html
Mutta selitäppä sinä lyhyesti ja ytimekkäästi vastauksen kysymykseesi. Sehän on niin, jotta jos itse ymmärrät tosissaan jonkin asian, niin pystyt selittämään sen apinallekin sillä lailla, että sekin ymmärtää.oman ilmoituksensa mukaan?
Nero selittäköön tämän.
- Kolmas "mies"
huumekoukussa olevan piipertäjän.Oikea tyhmyyden huippu.Tunnistetaan helposti takkuisesta ulkomuodosta.
- miks kiusaatte?
tollasta avutonta typerystä, eihän se mitään voi tietää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927