tulla kirjottamaan, että näen tuon oman profiilini ulkopuolisin silmin....tämä on siis testi.;))
Joten, ei saa vetää hernettä nekkuun.;DDD
http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw
Ihan pakko oli
16
308
Vastaukset
- the.eagles_
tuon profiilikuvan kun saisi vielä piiloon noilta häiriköiltä niin olis hyvä. Mä laitan vain maiseman tai jotain....omat kuvat piiloon ne näkee vain kaverit ;)) Tuntuu muuten puskia vituttavan...heh heh....
Mukavaa torstaita.....- huomioija.
te keskustella nyt siellä mainostamassanne galtsussa, jooko. suotta te vuoronperään käytte täällä nälvimässä toisia palstalaisia!
- ivaajasi'
Luulet vaan että on piilossa, siellä sun isot tissis näkyy melkein näytön kokoisena ja on sitä rasvaprosenttiakin aika hyvin tollaselle tapille, sormet on ku prinssinakit vaan paksummat ja lyhyemmät. Mikään ei ole piilossa, siellä ne näkyy satumaisen tyrkkykuvatkin, HAH HAH, ootte TYHMIÄ!!!!!!!
edelleen ajat häiriköitä takaa?:)) Mssä sä aina niitä näet? Vai oikeinko hakemalla haet, kuin neulaa heinäsuovasta :) Kovaa kokopäivätyötä ja hermoille käyvää hommaa luulisin ainakin sen olevan.
- Upeeta Mahtavaa!
huomioija. kirjoitti:
te keskustella nyt siellä mainostamassanne galtsussa, jooko. suotta te vuoronperään käytte täällä nälvimässä toisia palstalaisia!
Kaikesta näkee että sua ottaa kupoliin raskaasti tuo tietämättömyytesi profiilikeskusteluista. Et arvaakaan kuinka me sua haukutaan. AAAAH HAH HAH HAH!!!
- miettijä.
et sitte tajunnu käyttää tuohon aikaisempaa aloitustasi.....
- garyfanittaja
kuinka hyvää musaa blues oikeen on............:/
..nuhaa nekussa..ja minä profiili näyttää tyhjää..
- .
olipa kulunen näköinen kuva
selviä kuvia ;) Kiva lätsä sulla.
- punastelija.
Miten sinä teet naisen olon prinsessaksi ja kuin pitkä on se hetki...?
punastelija. kirjoitti:
Miten sinä teet naisen olon prinsessaksi ja kuin pitkä on se hetki...?
on vain ajanmääre ;) Naisia pitää palvoa, kuin prinsessaa. Tai kuin kaulimen omistavaa Ladyä :)
Naisia pidetään kuin kukkaa kämmenellä.- punastelija.
michaelone kirjoitti:
on vain ajanmääre ;) Naisia pitää palvoa, kuin prinsessaa. Tai kuin kaulimen omistavaa Ladyä :)
Naisia pidetään kuin kukkaa kämmenellä.Minä olen saanut kokea tuon ajan.
Kun on toisen oa pakko lähteä, aivan pakko. Sitten ollaan vielä hetki hiljaa sylikkäin.
Ne hetket ovat niitä arvokkaimpia mitä jää mieleen, läheisyydestä sekä hellyydestä.
ihan minäminääääääääääääääää.... iha hanurista uus minä galtsu.....
- minä,
Ihan hyvältä näyttää kun kävin tutkimassa [img]http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/a070.gif[/img]
aa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164