tulen töistä kotiin.. katson kelloa ja totean että mieheni tulee kotiin tunnin tai parin päästä..
ikävöin häntä ja olin ajatellu yllättää hänet todella hyvällä seksillä.. sillä mieheni on ollut väsynyt rankasta työpäivästä,joten ajaattelin piristää häntä.
menen kuitenkin sänkyyn ja lepään hetken... menen suihkuun.annan lämpimän veden valua päälleni ja otan suihkugeeliä.. vaahdotan sen ja levitän sen ympäri vartaloani..olin vielä ajatellut sheivata karvani pois,mieheni taatusti tykkää tästä ajattelin.. ajelin pilluni posliiniksi..ja olin vielä hetken suihkussa.
kuivasin itseni ja menin vaatekaapille..jotain tosi seksikästä pitäs löytää,ajattelin kaappiani tonkiessa.
löysinkin,laitoin päälleni seksikkäimmät vaatteet mitä omistan.mustat pitsiset stringit,ja saman setin rintsikat.siihen päälle viettelevän näköinen toppi ja todella tiukat farkut.. meikkasin vielä itseäni.
kuulin puhelimeni piippaavan ja huomasin viestin miheltäni. (tulen tunnin päästä kotiin rakas)
rupesin laittamaan ruokaa ja teinkin miehen lemppariruokaa.kynttilöillä, viinillä ja hyvällä tunnelmallisella valolla höystettynä.
rupesin odotellessani katsomaan tv tä. hetken päästä kuulin,kuinka avain kääntyi oven lukossa..
kurkkasin avainreiästä ja näin miehenï oven takana.salamana menin takaisin sohvalle ja oikein viettelevään asentoon.mieheni tuli sisään menin hänen luo,otin hänestä kiinni,katsoin silmiin ja otin hänestä kiinni.annoin hänelle todella kiimaisen ja halukkaan suudelman.mieheni sanoi wau näytät todella vetävältä.vinkkasin hänelle seksikkään hymyn.ja samalla katsoin hänen farkkujaan ja olin näkevinäni pientä pullotusta farkkujen läpi.
sanoin miehelle tule syömään.menimme keittiöön sytytin kynttilät ja kaadoin viiniä laseihimme.
nautimme ruuasta juttelimme ja söimme pitkään ja kunnolla..
menimme sänkyyn lepäämään koska mahamme olivat todella täynnä.
käperryin mieheni ´kainaloon lusikka asentoon ja tunsin nyt kuinka mieheni jäykistyneen peniksen painavan minua ihanasti.tunsin pilluni olevan jo todella kostea..kuinka halusinkaan häntä...
YLLÄRI MIEHELLE
4
10471
Vastaukset
- jatkoa..
tunsin kuinka mieheni kädet rupesi hyväilemään reisiäni ja kehoani koko puolelta.mieheni käänti mut makaamaan selälleen ja tuli itse mun päälle. hän hyväili joka puolelta mua ja vakoa farkkujen läpi..
mieheni nosti paitaani ja katsoi ihastuneesti nähdessään mitä olin pukenut.. näytät todella seksikkäältä mieheni sanoi. hän hyväili ja hieroi hellästi rintojani rintsikoiden läpi.. sitten hän avasi ne todella sujuvasti kahdella sormiliikkeellä.hän katsoi rintojani joiden nännit olivát kovettuneet,mies huokasi ihastuksesta. näin jo kiiman hänen silmistään..mieheni hyväili rintojani käsin ja otti nännini suuhunsa.hän imi ja puri sitä hellästi ja antoi suudelmia rinnoilleni ja imi niitä samalla kun hyväilin hänen penistään ja kehoa vaatteiden läpi.samalla mieheni oli työntänyt kätensä hoúsuihini ja oli huomannut taatusti kostean pilluni,ja hyväili pilluani hellästi sormilla.hän kiihdytti tahtiaan ja tunsin kuinka olin tulossa.. sanoin miehelleni et mä tuun ihan just.mieheni kiihdytti entisestään sormiensa tahtia ja hyväili rintojani..samassa sain todella rajun orgasmin!mieheni murahti tyytyväisen näköisenä.mies näytti tyytyväiseltä ja entistä kiimaisemmalta. mieheni sanoi tahdon nuolla sua nyt heti!mieheni avas farkkuni ja repäisi stringini
päältäni niin äkkiä että ne repesivät!mieheni suukotteli vatsaani ja rintoja ja siirtyi alaspäin.hän suuteli ja hyväili häpykumpuani.hän imi ja suuteli häpyhuuliani ja sitten hän työnsi kielensä märkään supistelevaan pilluuni. hän liikuttelí kieltäni ihanasti píllussa samalla hyväillen pilluani ja rintojani käsillään.
nousimme istumaan ja suutelin´miestäni kiihkeästi samalla napittaen hänen paitaansa auki ja toisella kädellä avasin farkkuja samalla tunnustellessani hänen kivikovaa penistään..kaadoin mieheni selälleen ja rupesin runkkaamaan häntä.mieheni huokaili ja voihki.upotin hänen valtavan kalunsa suuhuni syvälle,imin sitä ja samalla hieroin hänen kiveksiään.. nuolin sitä kuin tikkaria. ja imin ja otin todella syvälle sen suuhuni..sit mieheni sanoo mulle lopeta,tai mulla tulee pian..kiusoittelin kuitenkin vielä hetken häntä.mies huokasija mumisi kaulaani, haluan sua tosi paljon.mä sanoin níin mäkin sua.mieheni kaatoi mut selälleni ja tuli päälleni.hän upotti valtavan kalunsa mun kostuneeseen pilluuni.hän työnsi edes takaisin hitaammin ja sitten nopeammin.hän rakasteli mua todella ihanasti. sit vaihdoimme asentoa menin mieheni päälle upotin kyrvän sisääni ja aloin villisti ratsastamaan sillä.mieheni huokaili ja hyväili samalla mua. tunsin kuinka uusi orkku lähetyi,kiihdytin vauhtia ja laukesin taas,vielä rajummin kuin äsken.!mieheni sanoi vaihetaa asentoa ja rakastelimme takaapäin.mieheni tuntui taivaallisen ihanalta.. kehuin häntä ja hänen kyrpäänsä ja mieheni kehui mua hyväillessään samalla mua. tunsin´kuinka mieheni kiihdytti tahtiaan ja sanoi mä tuun ihan just.huokasin ja inahdin,ja tunsin samalla tulevani vielä kerran.tulinkin ja mieheni nussi mua kunnolla ja hetkessä tunsin kuinka mies laukesi vauhdilla sisääni.huudimme molemmat niin paljon et seinänaapuri tais kuulla...
kyllä mieheni tykkäs ylläristä ;)
tää oli eka novellini ja pahoittelen kirjoitusvirheitä!!- ei kiinnosta
Aika tylsää.
- kuka mitä häh?
"eka novellini"... no ensimmäinen virhe oli se, että laitot tämän palstalle "Tositarinat"... (valitettavasti suurin osa niistäkin on fiktioita)... Mutta sinä tietoisesti laitoit "fiktion" tänne "fakta" keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854