Ja vitutusta.
- Pitäkää asunto siistinä. Jos juotte älkää jättäkö pullojen keräämistä aamuun.
- "Pyhittäkää" makuuhuone se on nukkumista ja seks... no pitäkää se neutraalina ympäristönä. Ei turhaa roinaa eikä tv:tä makuuhuoneseen tai tietokonetta. Tuulettakaa makuuhuone kunnolla ennen nukkumista ja lämpötila itselle sopivana. EI laskuja yöpöydälle!
- Ei töitä makkariin ja pitäkää känny kiinni paitsi jos työ vaatii.
Nämä yksinkertaiset itsestään selvät vinkit ovat auttaneet minua.
Unilääkkeeksi suosittelen lukemista.
Nämä vinkit oli suunnattu enemmänkin yksinasuvalle.
Vähemmän stressiä
15
402
Vastaukset
- ttissuttaja.
offtopic tietoa ja ehkä vähän mainostusta.
Vittuilkaa tänne: http://twitter.com/ttissuttaja - ketjuhan
on nyt ihan pilalla, kun on välistä poistettu vastauksia ja sitten jätetty vastauksiin vastaus eli kohta kukaan ei ymmärrä mistä tuossa välillä oli kyse... mutta kai tällä on jokin mielenterveyttä parantava tai sivistävä tarkoitus, en tiedä.
- ttissuttaja
Aihe on: Vähemmän stressiä.
Vähemmän stressiä vähemmän masennusta vähemmän ahdistusta vähemmän päihteitä.
Kerro omia vinkkejäsi. - deskala
ttissuttaja kirjoitti:
Aihe on: Vähemmän stressiä.
Vähemmän stressiä vähemmän masennusta vähemmän ahdistusta vähemmän päihteitä.
Kerro omia vinkkejäsi.Ainakaan tämän ketjun seuraaminen ei vähennä stressiä. Välistä on poistettu kirjoituksia ja ketju hyppii ja poukkoilee kuin jänis kivikossa.
jos pystyisi niitä noudattamaan. Asunnon siistinä pitäminen on hankalahkoa silloin, kun ei tiedä missä herää ja mihin aikaan. Pullojen kerääminenkin on vaikeaa, kun ei herättyä osaa sanoa milloin on uinahtanut eikä sitä missä juomisen vaiheessa. Krapulan tai laskuhumalan asteesta voi tehdä karkean arvion. Tuulettaminen ei ole ensimmäisenä mielessä, kun on läpimärkä kylmästä hiestä, edellisistä päivistä vain hataria hajakuvia eikä vesikään pysy sisällä. Laskut jäivät aktiiviaikoinani siihen mihin ne putosivat, luukun alle. Sopivaa lämpötilaa ei olekaan; on kylmä ja silti hiki tursuaa. Kun kello on kolme yöllä etkä saa nukutuksi, etkä uskaltaisikaan, sen puoleen, ja toivot silti, että aamu ei ikinä tulisi, lukeminenkaan ei maistu.
Kun putki on ohi ja subjekti alkaa keräillä romahtanutta elämäänsä taas kasaan, suihkuun pääseminen on jo melkoinen suoritus.- Viina-Hiiva
Sä kirjoitat hyvin, ja asiasta. Mutta aivan liian harvoin. Nämät jotku kirjoittelee asian virestä, kehnosti ja jatkuvasti. Outo homma.
- ttissuttaja
Olet oikeassa jos on noin syvällä.
Mielessäni olikin ennakoiva systeemi ettei mene noin pohjalle. - ttissuttaja
Jos pysytään aiheessa eikä olla noin pohjalla niin,
Olisiko sinulla vinkkejä? ttissuttaja kirjoitti:
Jos pysytään aiheessa eikä olla noin pohjalla niin,
Olisiko sinulla vinkkejä?Minulla ei ole vinkkejä kohtuujuojaksi tulemiseen tai kohtuujuojana pysymiseen, koska minusta ei tullut kohtuujuojaa. Sen sijaan voin kyllä kertoa kymmenittäin tapoja joilla yritin tulla kohtuujuojaksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947