Meillä 300:n työntekijän yrityksessä yt-neuvottelut on lyhenne YTK:laisten ulospotkijaisista ja hyvä näin.
YT-neuvottelut
2
824
Vastaukset
- kuuluin aikoinani
väärin! YTK:laiset on ne, jotka saavat pitää työpaikkansa, muut potkitaan pellolle. Ovat työnantajille edullisempia, eivät lakkoile, kun YTK ei ole ammattiliitto!
- tee näin
Niinkauan kuin itse valtiovaltakin hyväksyy ay-liikkeen kiristys ja uhkailu oikeudet, niin kauan on oikeutettua kuulua liittoon, soluttautua siihen ja kupata siitä rahaa. Ay-kassan rahat on kupattava koska ne verovaroilla katettu. Vain työttömien massaliike ja työttömien luokan hallitseva asema yhteiskunnassa voi kumota ay-liikkeen.
Ay-kassan rahat on kiskottu veronmaksajien selkänahasta.
tottakai valtion rahoittamasta kassasta kannattaa aina ottaa rahat pois.. hölmähän se on joka ei ota niitä rahoja kun ne on veroilla katettu .... niin kauan kuin itse valtiovaltakin hyväksyy ay-liikkeen toiminan, niinkauan on oikeutettua kuulua liittoon ja kupata demarin jakelemat rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635