Miehet ja viihde

Vähänkö se on hauskaa kun laittaa aamulla työmatkalla autoradion päälle ja Volvon laadukkaista kaiuttimista alkaa kuulumaan Jari Sillanpään tai vastaavan tyylisen artistin sentimaalinen mummoyleisöä kosiskeleva laulunumero.

(Ja kun vaihdat asemaa, niin sama juttu toistuu.)

Mistä syystä asepalveluksen suorittaneille heteromiehille ei ole suunnattu omaa radiokanavaa?

http://www.youtube.com/watch?v=uO4A6xx65WU

"I'm a man (At least I'm trying to be)"

MarttyyriMallari-TTt

13

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meistä kuuntelee puhekanavia - mutta me ollaan kyllä sivareita :-(

• mistä syystä olet sivari.

"Vakaumus vai se, että et vaan viitsinyt leikkiä sotilasta?"

MarttyyriMallari-TTt

• MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

mistä syystä olet sivari.

"Vakaumus vai se, että et vaan viitsinyt leikkiä sotilasta?"

MarttyyriMallari-TTt

kun tuota ratkoin on jo tovi kulunut. Jotta tää ei heti ratleaisi, vastaan vastakysymyksellä: mistä syystä olet sotilas? Vakaumus vai se, että et 17-vuotiaana todella ajatellut asian perusteita läpikotaisin?

Puhe oli tosin radio-ohjelmista: Yle-puhe on ainoa kanava, joka todella mua kiinnostaa. Kuka jaksaa vatvoa Jari Sillanpäätä sen paremmin kuin tuota hapantunutta macho-velliä - siitäkään huolimatta että Muddy Waters on yksi suosikeistani?

• kaarne kirjoitti:

kun tuota ratkoin on jo tovi kulunut. Jotta tää ei heti ratleaisi, vastaan vastakysymyksellä: mistä syystä olet sotilas? Vakaumus vai se, että et 17-vuotiaana todella ajatellut asian perusteita läpikotaisin?

Puhe oli tosin radio-ohjelmista: Yle-puhe on ainoa kanava, joka todella mua kiinnostaa. Kuka jaksaa vatvoa Jari Sillanpäätä sen paremmin kuin tuota hapantunutta macho-velliä - siitäkään huolimatta että Muddy Waters on yksi suosikeistani?

siinä mielessä olet nyt oikeassa, että jokainen tekee omat valintansa ja ei niistä kannata jälkeepäin lätistä.

"Olet siis pelkuri :D"

MarttyyriMallari-TTt

siinä mielessä olet nyt oikeassa, että jokainen tekee omat valintansa ja ei niistä kannata jälkeepäin lätistä.

"Olet siis pelkuri :D"

MarttyyriMallari-TTt

kun minä aseista kieltäydyin, se ei ollut ilmoitusasia, vaan aseistakieltäytyjät joutuivat kuulustelulautakuntaan todistamaan pasifistisen vakaumuksensa.
        Itse pidin tuolloin alle kaksikymppisenä itseäni melko äijänä, kun puhuin itseni kahden majurin kuulustelun läpi sivariksi :-)

Tiesin tuolloin todennäköisesti enemmän valtiosta, institutionaalisesta vallasta ja väkivallasta kuin 98 % ikäluokastani.

Ehkä minun ei siksi tarvitse kuunnella hoochie-coochie-mania?

• kaarne kirjoitti:

kun minä aseista kieltäydyin, se ei ollut ilmoitusasia, vaan aseistakieltäytyjät joutuivat kuulustelulautakuntaan todistamaan pasifistisen vakaumuksensa.
        Itse pidin tuolloin alle kaksikymppisenä itseäni melko äijänä, kun puhuin itseni kahden majurin kuulustelun läpi sivariksi :-)

Tiesin tuolloin todennäköisesti enemmän valtiosta, institutionaalisesta vallasta ja väkivallasta kuin 98 % ikäluokastani.

Ehkä minun ei siksi tarvitse kuunnella hoochie-coochie-mania?

voi olla, että vaatii enemmän rohkeutta uida vastavirtaan kuin alistua ja tehdä niinkuin muut.

"Olet sitä mitä ajattelet olevasi"

MarttyyriMallari-TTt

voi olla, että vaatii enemmän rohkeutta uida vastavirtaan kuin alistua ja tehdä niinkuin muut.

"Olet sitä mitä ajattelet olevasi"

MarttyyriMallari-TTt

sen toisen majurin isällisen huvittuneen hymyn, kun aloitin luvun 13 pasifistisessa julistuksessani :-)

• siitä hyvä ettei musiikkia. Novalta en ole Sillanpäätä kuullut, enkä Radio-Rock kanavalta

• täytyykin etsiä tuo Radio-Rock kanava ja kuunnella mitä sieltä tulee.

"Toivottavasti ei ainakaan Bon Jovia tai heviä"

MarttyyriMallari-TTt

• MMies
      • kuuntelet vaan

Musaa kuunnellessa voi keskittyä ajamiseen.

• pelkkää asiaa, eikä mitään hinttaripoppia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe